Lekker belangrijk hoe jij het noemt. Ik zie graag dat Europa Europees blijft, hoe graag jij dat ook anders zou willen zien.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Shooten mag je zelf doen.
Mensen moeten zelf hun eigen partnerkeuze maken. Wel of niet een partner van het eigen ras.
Blank of niet Blank. Het maakt niks uit. Mensen zijn mensen zijn mensen.
Maar als je bezwaren maakt dat je buurvrouw een partner heeft niet van het door jouw gewenste ras, dan ben je een racist.
Jouw mening is toch geen wet?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe jij het noemt. Ik zie graag dat Europa Europees blijft, hoe graag jij dat ook anders zou willen zien.
Dat klopt. Maar dat is toch nog iets anders dan het willen behouden van je eigen Nederlandse identiteit. Ieder volk ter wereld doet dat. Waarom zou het in het geval van een blank volk meteen racisme zijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je niet-blanken verklaart tot ongewenst en minder rechtenhebbend in dit land te leven dan ben je een racist. Erken dat nou gewoon en doe niet zo politiekcorrect schijnheilig dat het geen racisme is .
De meeste niet-blanke mensen in Nederland zijn Europees en Nederlands.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe jij het noemt. Ik zie graag dat Europa Europees blijft, hoe graag jij dat ook anders zou willen zien.
-Als je levensstijl of politiek beleid is om mensen van een ander ras niet als gelijke te accepteren dan is dat racisme. Het blankzijn is geen dwingende voorwaarde om Nederlander te zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat is toch nog iets anders dan het willen behouden van je eigen Nederlandse identiteit. Ieder volk ter wereld doet dat. Waarom zou het in het geval van een blank volk meteen racisme zijn?
Dat zeg ik toch ook niet. Ik heb het over behoud van identiteit. Daar naar streven is vrijwel universeel. Met uitzondering van West-Europa.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
-Als je levensstijl of politiek beleid is om mensen van een ander ras niet als gelijke te accepteren dan is dat racisme. Het blankzijn is geen dwingende voorwaarde om Nederlander te zijn.
Dat is onzin.
En met 'Europees' bedoel je blank? Want als dat het geval is, dan heb je pech: die trein is vertrokken.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is nu onomkeerbaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En met 'Europees' bedoel je blank? Want als dat het geval is, dan heb je pech: die trein is vertrokken.
De Nederlandse, Franse, Duitse of ik weel welke identiteit zal op den duur verdwijnen dan wel veranderen. Wij maken dat niet meer mee, maar ik denk dat dat wel de toekomst is.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik heb het over behoud van identiteit. Daar naar streven is vrijwel universeel. Met uitzondering van West-Europa.
Klopt en die groep wordt allen maar groter. En er zullen geen grote groepen blanken zich in Afrika of het middenoosten enz gaan vestigen. Onze welvaart wordt onze eigen ondergang.quote:
Je bent toch een voorstander dat mensen hun identiteit opgeven en die van hun woonland snel overnemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik heb het over behoud van identiteit. Daar naar streven is vrijwel universeel. Met uitzondering van West-Europa.
Grotendeels is al te veel gevraagd? Jeetje.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En met 'Europees' bedoel je blank? Want als dat het geval is, dan heb je pech: die trein is vertrokken.
Ik oordeel niet. Ben het echter met LXIV eens dat het proces onomkeerbaar is.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Grotendeels is al te veel gevraagd? Jeetje.
Gelukkig zijn de echt Zuid-Afrikanen niet de blanken, ook al wonen ze er al honderden jaren. Dan is het opeens heel anders hé?
Je bent al een Breivik hoor Nadert het einde van de ECR?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat is toch nog iets anders dan het willen behouden van je eigen Nederlandse identiteit. Ieder volk ter wereld doet dat. Waarom zou het in het geval van een blank volk meteen racisme zijn?
Maar als we het omdraaien hoe denk jij dat bv Marokanen het zouden vinden als daar grote groepen Nederlanders zich daar permanent zouden vestigen. En in de verre toekomst Marokanen (met ook de uiterlijke kenmerken) niet meer de grootste bevolkingsgroep in hun eigen land zouden zijn. Of voor de turken bv. Dat is ondenkbaar maar hier moet het wel kunnen en dat is zo krom.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bent toch een voorstander dat mensen hun identiteit opgeven en die van hun woonland snel overnemen.
Maar een Nederlandse identiteit is niet exclusief voor alleen blanke mensen .
Oh dus Europa gaat in meerderheid bruin/ zwart worden?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Ben het echter met LXIV eens dat het proces onomkeerbaar is.
En hypocriet aangezien Bluesdudes moederland ruksichtlos alle blanken eruit getrapt heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Maar als we het omdraaien hoe denk jij dat bv Marokanen het zouden vinden als daar grote groepen Nederlanders zich daar permanent zouden vestigen. En in de verre toekomst Marokanen (met ook de uiterlijke kenmerken) niet meer de grootste bevolkingsgroep in hun eigen land zouden zijn. Of voor de turken bv. Dat is ondenkbaar maar hier moet het wel kunnen en dat is zo krom.
Geen idee. Weet alleen dat Europa de grenzen niet dicht gaat flikkeren en de kans dat we alle gekleurden op het vliegtuig naar Afrika zetten lijkt me evenmin bijzonder groot.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dus Europa gaat in meerderheid bruin/ zwart worden?
De hele wereld want dan is er geen racisme meer. Smerige blanken!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dus Europa gaat in meerderheid bruin/ zwart worden?
Oftewel einde van de blonde meisjes?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat Europa de grenzen niet dicht gaat flikkeren en de kans dat we alle gekleurden op het vliegtuig naar Afrika zetten lijkt me evenmin bijzonder groot.
Ik kan niet in de toekomst kijken, beste jongen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oftewel einde van de blonde meisjes?
Eskimo of Laps of Ghanees of Poolsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Bombshell het volgende:
Welke nationaliteit heeft Bleu dudes eigenlijk?
Inuit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Eskimo of Laps of Ghanees of Pools
Misschien wel Nederlands..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |