Keimpehart begon over de heerlijkheid van het nazitijdperkquote:Op maandag 25 juni 2012 22:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom betrek je het nu de hele tijd op nazi-Duitsland, mister Godwin?
Er is niks mis mee als mensen vreedzaam samenleven. Zo hoort het ook .... er is geen andere weg dat mensen elkaar in hun waarde laten, maar er is iets ernstig mis met het idee dat Europa vroeger een monocultuur was waar volkeren vreedzaam samenleven.quote:Betrek de situatie eens gewoon op Nederland van voor de jaren zeventig. Wat was er mis met die hoge mate van homogeniteit?
Zat ik er niet eens heel ver naast. Desalniettemin, denk je nou echt dat die Bilderberg-toestand als groep, ook maar iets te zeggen heeft LXIV?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op de PVV gestemd. Het enige raakvlak dat ik met hen heb is het anti-EU raakvlak. En dan nog in mindere mate.
Ik heb in het verleden VVD, CDA en CU gestemd. En ik denk dat ik in september SGP ga stemmen.
Ben je van origine nederlander of heb je ook iets buitenlands in je zitten?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mij boeit het echt geen reet met wat er in Europa gebeurt. Ik ben niet van plan nog erg lang te blijven
Bingo. Dat is exact het geval.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Een bevolking zonder homogene samenstelling en het vaak daarmee gepaard gaande saamhorigheidsgevoel is natuurlijk een stuk makkelijker voor een neoliberaal karretje te spannen en vormt bovendien geen serieuze bedreiging voor een niet democratisch gekozen (Europese) regering. Win/win voor zowel Brussel als multinationals...
Ach ja, ik had Herzl, ik was vergeten wie ik voor mijn ban daar had staan dank daarvoorquote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef Ludd het volgende:
Een Brabander die op de SGP stemt, het moet niet gekker worden.![]()
Deparo, wie is die kerel in je UI trouwens? En waar is Herzl gebleven.
Beter kan ik het niet verwoorden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Een bevolking zonder homogene samenstelling en het vaak daarmee gepaard gaande saamhorigheidsgevoel is natuurlijk een stuk makkelijker voor een neoliberaal karretje te spannen en vormt bovendien geen serieuze bedreiging voor een niet democratisch gekozen (Europese) regering. Win/win voor zowel Brussel als multinationals...
Je moet ook de toon van mijn reactie in de OP lezen. Die is dat dit bericht -van de BBC!- precies alles bevatte wat je normaal in BNW leest. Bilderberg. Goldman Sachs, De EU. Het ondermijnen van de nationale identiteit. En het was allemaal op de BBC terug te vinden, dus niet bedacht!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zat ik er niet eens heel ver naast. Desalniettemin, denk je nou echt dat die Bilderberg-toestand als groep, ook maar iets te zeggen heeft LXIV?
Dat is gewoon een gezelschap van wannabe elitaire mensen die graag hun ego strelen door lekker contacten te leggen op die bijeenkomsten! Als er al ergens een dergelijk complot zou zijn dan is de kans aannemelijk dat jij helemaal niet van het bestaan afweet.
Maar dan wel een grote mond hebben tegen mensen wiens roots hier liggen en hen betichten van het hebben van sympathie voor het nazi-gedachtengoed...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mij boeit het echt geen reet met wat er in Europa gebeurt. Ik ben niet van plan nog erg lang te blijven
Ja, het is inderdaad raar. Die SGP-ers zijn nog meer anti-katholiek dan wie dan ook. Maar hun standpunten over de hele lijn vind ik wel goed. Toen ik op de CU stemde, vielen ze mij enorm tegen toen ze tegen alle verwachting in, in de regering kwamen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef Ludd het volgende:
Een Brabander die op de SGP stemt, het moet niet gekker worden.![]()
ClapClapYourHands geeft zelf aan dat hij een Turk is, en zich niet druk maakt over verdere versplintering van Europa.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ben je van origine nederlander of heb je ook iets buitenlands in je zitten?
Ik heb nooit het woord nazi in dit topic genoemd. Je verwart me met iemand andersquote:Op maandag 25 juni 2012 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maar dan wel een grote mond hebben tegen mensen wiens roots hier liggen en hen betichten van het hebben van sympathie voor het nazi-gedachtengoed...
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het ligt er puur aan zoals jij het uitlegt, jij beschouwt het als een groot complot, en dan komt het ook zo over en natuurlijk hebben die instellingen dat imago. Deze Peter Sutherland is van mening dat het beste zou zijn als landen die immigratiewetgeving laten varen en gaan voor wat het is, dat is zijn mening, daarom staat er ook bijna in het eerste stukje het woordje 'should', geen complot, puur een mening van deze man.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet ook de toon van mijn reactie in de OP lezen. Die is dat dit bericht -van de BBC!- precies alles bevatte wat je normaal in BNW leest. Bilderberg. Goldman Sachs, De EU. Het ondermijnen van de nationale identiteit. En het was allemaal op de BBC terug te vinden, dus niet bedacht!
Ik gebruik complot, omdat alle moderne elementen van een complot er in zitten. (Bilderberg etc).quote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ligt er puur aan zoals jij het uitlegt, jij beschouwt het als een groot complot, en dan komt het ook zo over en natuurlijk hebben die instellingen dat imago. Deze Peter Sutherland is van mening dat het beste zou zijn als landen die immigratiewetgeving laten varen en gaan voor wat het is, dat is zijn mening, daarom staat er ook bijna in het eerste stukje het woordje 'should', geen complot, puur een mening van deze man.
Je vergeet 1 ding.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ligt er puur aan zoals jij het uitlegt, jij beschouwt het als een groot complot, en dan komt het ook zo over en natuurlijk hebben die instellingen dat imago. Deze Peter Sutherland is van mening dat het beste zou zijn als landen die immigratiewetgeving laten varen en gaan voor wat het is, dat is zijn mening, daarom staat er ook bijna in het eerste stukje het woordje 'should', geen complot, puur een mening van deze man.
Bilderberg is niet iets anders dan een forum voor wannabe topmensen om te netwerken, zo heb je er tig van, en nogmaals als het echt een complotorganisatie zou zijn dan had jij waarschijnlijk niet eens van het bestaan geweten.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik gebruik complot, omdat alle moderne elementen van een complot er in zitten. (Bilderberg etc).
Het niet enkel een mening, er wordt ook naar gehandeld. Alsof het opengooien van de grenzen binnen Europa nog niet voldoende is willen dit soort mensen ook nog hordes aan uitgrenzende landen/werelddelen hier heen halen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:19 schreef DeParo het volgende:
dat is zijn mening, daarom staat er ook bijna in het eerste stukje het woordje 'should', geen complot, puur een mening van deze man.
Wannabe topmensen?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bilderberg is niet iets anders dan een forum voor wannabe topmensen.
Mr Sutherland, who is non-executive chairman of Goldman Sachs International and a former chairman of oil giant BP, heads the Global Forum on Migration and Development, which brings together representatives of 160 nations to share policy ideas.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding.
Hij is de voorzitter van de immigratiebureau van de VN. Z'n mening sluit dan naadloos aan bij de recente ontwikkelingen:
Europa zet deur open voor meer buurlanden
Ik merk er anders weinig van, het wordt juist steeds meer gesloten, zie genoeg topics op dit forum.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het niet enkel een mening, er wordt ook naar gehandeld. Alsof het opengooien van de grenzen binnen Europa nog niet voldoende is willen dit soort mensen ook nog hordes aan uitgrenzende landen/werelddelen hier heen halen.
Als je een spijker door hun hand duwt dan zullen ze waarschijnlijk minstens zo veel pijn hebben als hetzelfde met een ander willekeurig mens gebeurt zo.quote:
Huh, ben je nu serieus?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef DeParo het volgende:
Ik merk er anders weinig van, het wordt juist steeds meer gesloten, zie genoeg topics op dit forum.
Oh, je bedoelt supermensen? Ik dacht dat je wou doen veronderstellen of de participanten wannabe topmanagers/toppolitici zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je een spijker door hun hand duwt dan zullen ze waarschijnlijk minstens zo veel pijn hebben als hetzelfde met een ander willekeurig mens gebeurt zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |