abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 21:52:10 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113386881
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic _O-

Ja er zijn immigranten nodig want er zijn geen mensen meer die kunnen werken. (West-)Europa begint te vergrijzen en er zijn mensen nodig die ervoor zorgen dat er geproduceerd word.
Als wij vergrijzen, voor wie moet dan nog zo massaal geproduceerd worden? Verder is het gewoon een drogreden, die vergrijzing, want door de eeuwen heen is de netto-migratie ook nul geweest en was er niks aan de hand. Terwijl de effectieve bevolkingsgroei ook maar 0,05% oid was.
The End Times are wild
pi_113386948
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Ah, vandaar de hoge werkloosheidscijfers?
Je kunt het hele land ten dienste stellen aan een stel gepensioneerden. Of je kunt de afname van de bevolking omarmen om na de vergrijzing in een leefbaarder land terecht te komen, door een afname van alle problemen gepaard met overbevolking (sociale frictie, milieu, mobiliteit, huizing, etc).

Als die gepensioneerden zo graag goedkope arbeiders willen moeten ze die maar zelf opzoeken in het buitenland. Privatiseer de zorg en stuur die oudjes maar lekker naar Marokko.
pi_113386954
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is jouw blanke ideaal het nazitijdperk ?
Mensen moeten vluchten voor de nazi-terreur?
Dat homogeen Europa bestond niet voor en tijdens het nazitijdperk.
Zal ik een fotootje van de loopgraven 14-18 plaatsen ? Of een Duitse binnenstad 8 mei 1945 ?
En waren er niet 55 miljoen mensen dood door het blanke ideaal van de nazi's ?
Ik weet anders wel een instantie te noemen die zeker 2000 jaar actief bezig is Europa te verenigen in één ideaal.

Verder is elke vorm van de drang naar controle uitoefenen op anderen inherent aan eigen zwakte.
pi_113386958
pi_113386978
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is jouw blanke ideaal het nazitijdperk ?
Mensen moeten vluchten voor de nazi-terreur?
Oh nee, ga je je stokpaardje weer berijden?

quote:
Dat homogeen Europa bestond niet voor en tijdens het nazitijdperk.
Niet in absolute mate, maar wel veel meer dan nu. Als je dat bestrijdt ben je niet serieus te nemen.

Inderdaad, volledige homogeniteit is er nooit geweest maar de afgelopen decennia heeft de heterogenisering wel ongekende vormen aangenomen. Dat er nooit een volledige homogeniteit is geweest doet niets aan dat gegeven af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ludd op 25-06-2012 22:01:41 ]
  maandag 25 juni 2012 @ 21:54:15 #31
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113386990
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als wij vergrijzen, voor wie moet dan nog zo massaal geproduceerd worden? Verder is het gewoon een drogreden, die vergrijzing, want door de eeuwen heen is de netto-migratie ook nul geweest en was er niks aan de hand. Terwijl de effectieve bevolkingsgroei ook maar 0,05% oid was.
Hoe wil je al die bejaarden financieel gaan ondersteunen? Het Nederlandse zorgstelsel is gebaseerd op het hebben van een grote hoeveelheid werkende mensen en een kleine hoeveelheid bejaarden. Dit is compleet aan het omdraaien.
pi_113387000
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daarom zijn ze ook hard op weg om alle afzonderlijke culturen te vernietigen cq tot culturele eenheidworst te maken door vermenging en globalisering.
Wie is "ze" ?
Je hebt een complot ontdekt ?
  maandag 25 juni 2012 @ 21:56:13 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113387091
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hoe wil je al die bejaarden financieel gaan ondersteunen? Het Nederlandse zorgstelsel is gebaseerd op het hebben van een grote hoeveelheid werkende mensen en een kleine hoeveelheid bejaarden. Dit is compleet aan het omdraaien.
Door de eeuwen heen is die situatie altijd al zo geweest. Je kunt niet mensen blijven importeren om een grote hoeveelheid werkende mensen te hebben. Wat doe je dan over 30 jaar? Weer opnieuw? Je kunt niet blijven groeien.

Bovendien leveren die migranten netto geen geld op. Dat is ook al meerdere malen aangetoond.
The End Times are wild
pi_113387097
quote:
Dit topic _O-

Ja er zijn immigranten nodig want er zijn geen mensen meer die kunnen werken. (West-)Europa begint te vergrijzen en er zijn mensen nodig die ervoor zorgen dat er geproduceerd word.
En daarom worden vooral nutteloze analfabeten, Somalische piraten, gelukzoekers zonder enige vorm van opleiding enz. binnen gelaten?

Hoog tijd dat de werkende Europese bevolking zijn machthebbers omver werpt. Dit continent met zijn geschiedenis, zijn volkeren en zijn door de eeuwen heen vergaarde welvaart en rijkdom mogen nooit opgeofferd worden ter meerdere eer en glorie van een paar megalomane machtswellustelingen. En dat dat omver werpen van al die Goldman Sachs-apparatsjiks niet zonder bloedvergieten gepaard zal gaan, mag wel duidelijk zijn...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 25 juni 2012 @ 21:58:08 #35
66825 Reya
Fier Wallon
pi_113387211
Dat is slechts een zijprojectje, de consensus hangt nu meer naar beïnvloeding middels besmetting van drinkwater.
pi_113387234
Weer zo'n PVV-topic, lekker dan, maar niet heus.
pi_113387288
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef Ludd het volgende:

[..]

Oh nee, ga je je stokpaardje weer bereiden?
Nee hoor wel een boterham met kaas bereiden dadelijk
Ik reageer op een foto uit de Sound of Music
Het verhaal is dat een Oostenrijks gezin moet vluchten voor de nazi's.
Iemand is zo idioot om deze foto als symbool voor blank geluk en homogeniteit te plaatsen.

[..]
quote:
Niet in absolute mate, maar wel veel meer dan nu. Als je dat bestrijdt ben je niet serieus te nemen.
Ken je de geschiedenis niet ? Tijdens, voor het nazitijdperk was er veel oorlog, miljoenen doden en daar veel dreiging. Hoezo heerlijke homogeniteit. Gelukzalige bergweiden, ?
quote:
Inderdaad, volledige homogeniteit is er nooit geweest maar de afgelopen decennia heeft de heterogenisering wel ongekende vormen aangenomen. Dat er nooit een volledige homogeniteit is geweest doet niets aan dat gegeven af.
De verheerlijking van de homogeniteit tijdens en voor het nazitijdperk is sick.
pi_113387295
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef DeParo het volgende:
Ah, je hebt een peiling gehouden omtrent het stemgedrag van de posters in dit topic?
pi_113387320
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ah, je hebt een peiling gehouden omtrent het stemgedrag van de posters in dit topic?
Ik had het voornamelijk over TS en zijn aanhang.
pi_113387331
quote:
Dit topic _O-

Immigratie werkt niet tegen vergrijzing, dat is al duizend maal aangetoond. Want daarna heb je hetzelfde op nog grotere schaal etc
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113387390
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ken je de geschiedenis niet ? Tijdens, voor het nazitijdperk was er veel oorlog, miljoenen doden en daar veel dreiging. Hoezo heerlijke homogeniteit. Gelukzalige bergweiden, ?
Waarom betrek je het nu de hele tijd op nazi-Duitsland, mister Godwin?

Betrek de situatie eens gewoon op Nederland van voor de jaren zeventig. Wat was er mis met die hoge mate van homogeniteit?
pi_113387441
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef Bluesdude het volgende:

Nee hoor wel een boterham met kaas bereiden dadelijk

Ouch, dat was wel een heel pijnlijke spelfout.
pi_113387446
quote:
Kritisch zijn staat tegenwoordig gelijk aan PVV stemmen? Dan zal ik daar maar gauw mee ophouden.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:02:36 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113387462
quote:
Wat heeft dit met de PVV te maken?
The End Times are wild
pi_113387466
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:01 schreef Ludd het volgende:

[..]

Waarom betrek je het nu de hele tijd op nazi-Duitsland, mister Godwin?

Betrek de situatie eens gewoon op Nederland van voor de jaren zeventig. Wat was er mis met die hoge mate van homogeniteit?
Die heeft zelden voor betere tijden gezorgd Ludd beter lezen.
pi_113387519
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik had het voornamelijk over TS en zijn aanhang.
Aha, ik wist niet dat TS een PVV'er is, maar het zou kunnen.
pi_113387526
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Kritisch zijn staat tegenwoordig gelijk aan PVV stemmen? Dan zal ik daar maar gauw mee ophouden.
Wanneer er in een dergelijk complot wordt gedacht maar zulke stevige bewoordingen als TS doet, ja, dan kan ik daar rustig van spreken ja.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat heeft dit met de PVV te maken?
Misschien is de PVV nog te mild voor je, dat zou kunnen, maar net doen alsof er ook maar sprake is van een complot, kom op, ook jij weet wel beter.
pi_113387536
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Ludd het volgende:

[..]

Aha, ik wist niet dat TS een PVV'er is, maar het zou kunnen.
Ik vermoed het maar.
pi_113387570
TS, wat stemt u?
  maandag 25 juni 2012 @ 22:05:55 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113387628
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:04 schreef Ludd het volgende:
TS, wat stemt u?
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef DeParo het volgende:

Misschien is de PVV nog te mild voor je, dat zou kunnen, maar net doen alsof er ook maar sprake is van een complot, kom op, ook jij weet wel beter.
Ik heb nog nooit op de PVV gestemd. Het enige raakvlak dat ik met hen heb is het anti-EU raakvlak. En dan nog in mindere mate.
Ik heb in het verleden VVD, CDA en CU gestemd. En ik denk dat ik in september SGP ga stemmen.

En het artikel is gewoon van de BBC, die een vooraanstaande VN-er quote. Hoezo complot?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')