Ja, met dit nieuwe kabinet waar voorheen de PVV bij zat, maar de VVD net zo goed tegenstander is wordt er al veel strenger naar gehandeld. In andere landen hetzelfde, in Frankrijk worden sommige mensen die er al woonden, weer teruggestuurd na misdaden. En soms is het inderdaad heel snel en heel veel gegaan. Desalniettemin proberen veel landen dat nu te beperken.quote:
Je weet toch wie er bij de eerste versie van Bilderberg zaten, nou, daar zat dus ook prins Bernhard bij en die had nog al een hoge dunk van zichzelf, althans, hij was min of meer van mening volgens mij dat hij belangrijk genoeg was, of zichzelf zo moest maken, om met de 'belangrijkste mensen' op aarde in contact te komen. Dat is Bilderberg, een netwerkorganisatie, en meer niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt supermensen? Ik dacht dat je wou doen veronderstellen of de participanten wannabe topmanagers/toppolitici zijn.
Vooral in woord. In de praktijk zijn onder dat kabinet, door links Bruin 1 genoemd, nieuwe immigratierecords gebroken.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja, met dit nieuwe kabinet waar voorheen de PVV bij zat, maar de VVD net zo goed tegenstander is wordt er al veel strenger naar gehandeld.
Juist dat viel mij ook al op. Vandaar mijn vraag en hij blijkt dus turks te zijn. Beetje gaan zitten kankeren op mensen die wel wat geven om hun land.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maar dan wel een grote mond hebben tegen mensen wiens roots hier liggen en hen betichten van het hebben van sympathie voor het nazi-gedachtengoed...
Het heterogenisering van de samenleving zit gewoon door hoor. Ik snap niet waar jij op baseert dat dat minder wordt. Omdat het laatste kabinet dit zogenaamd enigszins beteugelde? Dat was een wassen neus.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja, met dit nieuwe kabinet waar voorheen de PVV bij zat, maar de VVD net zo goed tegenstander is wordt er al veel strenger naar gehandeld. In andere landen hetzelfde, in Frankrijk worden sommige mensen die er al woonden, weer teruggestuurd na misdaden. En soms is het inderdaad heel snel en heel veel gegaan. Desalniettemin proberen veel landen dat nu te beperken.
Uiteindelijk is het doen geen heterogenisering maar juist homogenisering op Europees niveau.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het heterogenisering van de samenleving zit gewoon door hoor. Ik snap niet waar jij op baseert dat dat minder wordt. Omdat het laatste kabinet dit zogenaamd enigszins beteugelde? Dat was een wassen neus.
En, nogmaals, heb je dit bericht niet gelezen? Ik vind het echt naïef om te denken dat een en andere volledig los van elkaar staat.
Vertel eens.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vooral in woord. In de praktijk zijn onder dat kabinet, door links Bruin 1 genoemd, nieuwe immigratierecords gebroken.
Het straatarme Moldavië is erg tevreden met het mobiliteitsakkoord. Zo werken er nu 300 Moldaviërs in Italië, zei de Moldavische ambassadeur Eugen Caras. „We hopen dat veel emigranten later terugkeren naar Moldavië en er investeren.”quote:Op maandag 25 juni 2012 22:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het heterogenisering van de samenleving zit gewoon door hoor. Ik snap niet waar jij op baseert dat dat minder wordt. Omdat het laatste kabinet dit zogenaamd enigszins beteugelde? Dat was een wassen neus.
En, nogmaals, heb je dit bericht niet gelezen? Ik vind het echt naïef om te denken dat een en andere volledig los van elkaar staat.
Exact, ze zijn al hard op weg met een op consumptie gebasseerde idiote non-cultuur gevoerd door massa-media/entertainment.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het doen geen heterogenisering maar juist homogenisering op Europees niveau.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef DeParo het volgende:
Nou nou 300 emigranten/immigranten/ die dan ook nog eens waarschijnlijk zullen terugkeren.
Hoe bedoel je? Fysiek niet, op straat? Waar woon je dan wel niet?quote:
Als er maar 300 immigranten zijn in de EU neem ik al mijn woorden terug. Als het er 3.000 zijn, 30.000 zijn, 300.000 zijn of 3.000.000 zijn ook.quote:Het straatarme Moldavië is erg tevreden met het mobiliteitsakkoord. Zo werken er nu 300 Moldaviërs in Italië, zei de Moldavische ambassadeur Eugen Caras. „We hopen dat veel emigranten later terugkeren naar Moldavië en er investeren.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_buurlanden__.html
Nou nou 300 emigranten/immigranten/ die dan ook nog eens waarschijnlijk zullen terugkeren.
Die alweer weg zijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef Ludd het volgende:
[..]![]()
![]()
Net als die Polen etc.? Dat heeft meneer Donner immers zelf gezegd.
Kom op zeg. Er is constant een beeld voor gehouden van een beperkt aantal Oost-Europeanen wat hierheen zou komen, om daarna weer te remigreren.quote:
Totaal niet duidelijk wat voor mensen, of ze uit buurlanden komen, of daadwerkelijk uit arme landen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fysiek niet, op straat? Waar woon je dan wel niet?
In ieder geval heb je hier de bron:
http://www.dagelijksestan(...)-opnieuw-naar-record
(er zijn honderden bronnen. Gewoon 'immigratie 2011 record' googelen.
[..]
Ik denk dat Italië toch wat meer te maken heeft Moldaviërs dan Nederland.quote:Als er maar 300 immigranten zijn in de EU neem ik al mijn woorden terug. Als het er 3.000 zijn, 30.000 zijn, 300.000 zijn of 3.000.000 zijn ook.
Rutte ook (als staatssecretaris)quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef Ludd het volgende:
[..]![]()
![]()
Net als die Polen etc.? Dat heeft meneer Donner immers zelf gezegd.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ter-selecteren.dhtmlquote:Staatssecretaris Rutte van sociale zaken ontraadt de motie met klem. Volgens hem blijkt uit grondig CPB-onderzoek dat in het negatiefste scenario maximaal 25000 Oost-Europeanen naar Nederland komen en dat zij niet structureel banen van Nederlanders innemen.
En ze zijn ook weer vertrokken voor een groot deel, die Polen dan, veel dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er is constant een beeld voor gehouden van een beperkt aantal Oost-Europeanen wat hierheen zou komen, om daarna weer te remigreren.
Uiteindelijk is er veelvoud gekomen van de aantallen die deze gecorrumpeerde politici noemde, waarvan een zeer aanzienlijk deel zich permanent gevestigd heeft.
*proest!*quote:
Het is te merken hoezeer je geen benul hebt van de realiteit. Er verschijnt genoeg in het nieuws daarover. Zelfs met het vrij rechtse kabinet Rutte I is er een nieuw immigratierecord verbroken.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef DeParo het volgende:
Ik merk er anders weinig van, het wordt juist steeds meer gesloten, zie genoeg topics op dit forum.
Het blijkt wel dat je beetje @random mening zit te posten, zonder enig notitie te hebben van de hedendaagse werkelijkheid rondom je. Blijft de vraag waarom we je posts serieus moeten nemen?quote:Europa zet deur open voor meer buurlanden
BRUSSEL - De EU zet de deur open voor inwoners van steeds meer naburige landen. De instelling sluit voortvarend akkoorden over migratie en vrijer reizen. Door deze zogeheten Mobiliteits Partnerschappen kunnen Moldaviërs, Kaapverdiërs, Georgiërs en Armenen nu makkelijker Europa binnenkomen.
Onderhandelingen met Tunesië en Marokko zijn gaande. Egypte en Libië zitten in de pijpleiding, waarna ook Azerbeidzjan en Jordanië kunnen volgen.
De akkoorden bevatten afspraken over seizoenswerk, visa, uitwisseling van studenten of werk. „De partnerschappen zijn een effectief middel”, oordeelde de verantwoordelijke Rob Rozenburg, plaatsvervangend afdelingshoofd bij de Europese Commissie, dinsdag bij een lezing van denktank EPC in Brussel. „Met deze politieke akkoorden kunnen we snel en flexibel dingen afspreken”. Cijfers over hoeveel mensen bijvoorbeeld een baan vinden, moeten volgens de Nederlander echter nog worden verzameld.
De huidige Nederlandse regering is wat terughoudend met immigratie. Maar bij deze mobiliteitsakkoorden is daar niets van te merken, vindt Rozenburg. Zo doet Nederland mee met de akkoorden met Kaapverdië, Georgië en Armenië. Nederland wil ook in principe deelnemen aan de afspraken met Marokko, Tunesië en Azerbeidzjan.
De akkoorden zijn ooit ingevoerd om de naburige landen hoop te geven op een Europese toekomst. In praktijk gebruikt de EU toezeggingen over vrijer reizen vooral als een soort ruilmiddel. „Het aanbod om vrijer naar Europa te reizen is erg interessant voor buurlanden, daar willen ze best wat voor doen. Het werkt als een krachtige impuls voor hervormingen', zegt Miriam Brewka-Pino, medewerkster van EU-buitenlandcoördinator Catherine Ashton.
Oostelijke buurlanden zoals Rusland onderhandelen nu over visumvrije toegang tot de EU, zegt Brewka-Pino. „De volgende stap is om dat met Noord-Afrikaanse landen af te spreken, maar dat zal een stuk lastiger zijn”. Niet alle EU-landen zijn namelijk dol op een grote toestroom van Noord-Afrikanen.
Het straatarme Moldavië is erg tevreden met het mobiliteitsakkoord. Zo werken er nu 300 Moldaviërs in Italië, zei de Moldavische ambassadeur Eugen Caras. „We hopen dat veel emigranten later terugkeren naar Moldavië en er investeren.”
Voor grote landen die verder weg liggen (zoals China, India, Zuid-Afrika) wil de EU aparte mobiliteitsafspraken maken die minder vergaand zijn. Mede door aandringen van Nederland zijn daarvoor gesprekken geopend met Ghana.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
En ze zijn ook weer vertrokken voor een groot deel, die Polen dan, veel dus.
In Azië of Afrika is toch ook geen sprake van de creatie van een superstaat?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef NorthernStar het volgende:
Een non-homogene samenleving is los zand en niet in staat een eenheid te vormen. De onderlinge verschillen kunnen steeds worden uitgebuit en groepen gemakkelijk tegen elkaar worden uitgespeeld. Natuurlijk is het de natte droom van de globalisten om elke vorm van volksidentiteit te ondermijnen. De ideale staat waarin zij onbetwist en zonder verzet als goden kunnen regeren.
Dat is wel te volgen. Maar waarom het vizier zo op 'blanke landen' gericht is blijft een vraag. Men pleit niet hetzelfde recept voor Azië of Afrika. Het is duidelijk dat zij vooral de blanke homogene samenleving willen uitbannen.
Dat is een zeer interessante vraag die je daar stelt. Waarom de 'blanke' landen, en niet een ander Afrikaans, Zuid-Amerikaans land of een Aziatisch land?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef NorthernStar het volgende:
Dat is wel te volgen. Maar waarom het vizier zo op 'blanke landen' gericht is blijft een vraag. Men pleit niet hetzelfde recept voor Azië of Afrika. Het is duidelijk dat zij vooral de blanke homogene samenleving willen uitbannen.
Wat? Het is de grootste nieuwe groep nu en ze blijven juist! Kids op de scholen en zelfs de eerste uitkeringen worden al uitbetaald!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben je nu echt serieus?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal ironisch als je weet hoe panisch bepaalde joden hun eigen gemeenschap zo homogeen mogelijk proberen te houden, huwelijken worden hier zelfs op afgestemd.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:47 schreef NorthernStar het volgende:
Hey DeParo ouwe zionist, hoe zou je vinden als Israel met lichte dwang wat meer multicultureel zou worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |