Dat is eigenlijk gewoon heel natuurlijk. Zouden de Joden in de diaspora dit niet al eeuwenlang volgehouden hebben, dan waren zij als volk en cultuur allang opgelost in de Europese massa.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal ironisch als je weet hoe panisch bepaalde joden hun eigen gemeenschap zo homogeen mogelijk proberen te houden, huwelijken worden hier zelfs op afgestemd.
Waar woon je?quote:
Fair enough, ik bedoel het ook niet als verwijt, maar ik heb het idee dat veel joden het mengen binnen blanke gemeenschappen wel volop lopen te promoten, dat vind ik nogal dubieus dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon heel natuurlijk. Zouden de Joden in de diaspora dit niet al eeuwenlang volgehouden hebben, dan waren zij als volk en cultuur allang opgelost in de Europese massa.
Je kunt zeggen dat ze hun bestaan danken aan die gewoonte.
Ze worden even goed langzaam in het globale net opgenomen. Maar in hun geval is behoud van culturele (lees etnische) identiteit een goed iets. Dat wordt aangemoedigd en er worden juist VN potjes voor gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Azië of Afrika is toch ook geen sprake van de creatie van een superstaat?
Amsterdam/Eindhoven volgens zijn gegevens. In die plaatsen moeten inderdaad de eerste allochtonen nog instromen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar woon je?
150.000 binnenkomers vorig jaar. En het jaar daarvoor etc etc
Alleen in Den Haag al tienduizenden Polen erbij in slechts een paar jaar.
Ik denk inderdaad dat hij op het punt van de remigrerende Polen wel aan het trollen is ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef KeimpeHart het volgende:
Waarom reageert iedereen op DeParo? Het blijkt wel dat DeParo beetje @random mening zit te posten, zonder enig notitie te hebben van de hedendaagse werkelijkheid rondom hem. Zie ook nieuwsberichten. Wanneer je de posthistorie van DeParo op naleest, blijkt het een links georiënteerde user van buitenlandse afkomst te zijn.
Ben jij tegen rassenvermenging dan ?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Fair enough, ik bedoel het ook niet als verwijt, maar ik heb het idee dat veel joden het mengen binnen blanke gemeenschappen wel volop lopen te promoten, dat vind ik nogal dubieus dan.
Een mogelijke conclusie is dat de blanken teveel invloed op het wereldtoneel hebben. Door te vermengen, disintegreren ze, waardoor hun gemeenschap minder bestendig is op sociaal en economisch gebied.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze worden even goed langzaam in het globale net opgenomen. Maar in hun geval is behoud van culturele (lees etnische) identiteit een goed iets. Dat wordt aangemoedigd en er worden juist VN potjes voor gemaakt.
Zodra het om Europeese volken gaat is het andersom, die moeten vooral 'vermengen'.
Ik probeer de raciale component er uit te houden, vooral omdat ik geen enkele rationele reden kan vinden om dat te doen. Ik kan me wel voorstellen waarom ze willen dat de nationale homogeniteiten moeten verdwijnen. Één (Europese) superstaat, één (Europees) volk. Anders is die EU tot mislukken gedoemd. Of er dan zwarte, bruine of gele koeien met het oorspronkelijke vee gemengd worden is verder niet relevant, als ze maar melk geven. Het kan dus hooguit irrelevant zijn. Maar niet bewust, want ik kan er geen reden voor bedenken.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze worden even goed langzaam in het globale net opgenomen. Maar in hun geval is behoud van culturele (lees etnische) identiteit een goed iets. Dat wordt aangemoedigd en er worden juist VN potjes voor gemaakt.
Zodra het om Europeese volken gaat is het andersom, die moeten vooral 'vermengen'.
Hier zou ik veel tegen in kunnen brengen, maar het is volledig offtopic. Ik geloof ook niet echt dat jij er zo over denkt. Nu zijn er natuurlijk veel stromingen binnen het jodendom, maar eerder geschetste geldt huis niet alleen voor de chassidische joden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Lol gaan jullie ook al mijn identiteit aan een onderzoek onderwerp?
Wat betreft je zei over de Joden, onzinnig, Joodse leiders riepen jaren op tot integratie met de Europese volkeren! Het waren de Europeanen zelf die in die mate antisemitisch waren dat het van daadwerkelijke integratie op dat niveau nauwelijks sprake was. Aan de andere kant, ondanks al die restricties, waren vooral in West-Europa Joden bijna niet te onderscheiden van de niet-Joodse bevolking!
Gewoon opportunisme. In veel Aziatische landen is het behouden van de homogeniteit van de samenleving gewoon een hot-topic, maar wij laten ons in met dit soort onzin.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef NorthernStar het volgende:
Een non-homogene samenleving is los zand en niet in staat een eenheid te vormen. De onderlinge verschillen kunnen steeds worden uitgebuit en groepen gemakkelijk tegen elkaar worden uitgespeeld. Natuurlijk is het de natte droom van de globalisten om elke vorm van volksidentiteit te ondermijnen. De ideale staat waarin zij onbetwist en zonder verzet als goden kunnen regeren.
Dat is wel te volgen. Maar waarom het vizier zo op 'blanke landen' gericht is blijft een vraag. Men pleit niet hetzelfde recept voor Azië of Afrika. Het is duidelijk dat zij vooral de blanke homogene samenleving willen uitbannen.
Wat jij schrijft is niet waar. Er is juist vanuit Europese kant veel druk uitgeoefend op de Joden om te integreren en te bekeren. Een aantal Joden heeft dat ook gedaan. Een groot deel -terecht- niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef DeParo het volgende:
Lol gaan jullie ook al mijn identiteit aan een onderzoek onderwerp?
Wat betreft je zei over de Joden, onzinnig, Joodse leiders riepen jaren op tot integratie met de Europese volkeren! Het waren de Europeanen zelf die in die mate antisemitisch waren dat het van daadwerkelijke integratie op dat niveau nauwelijks sprake was. Aan de andere kant, ondanks al die restricties, waren vooral in West-Europa Joden bijna niet te onderscheiden van de niet-Joodse bevolking!
Er zijn uitzondering, dat klopt, maar daarmee kan je niet het hele Joodse volk over dezelfde kam scheren. Over het algemeen stonden de Joden voor verregaande integratie.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hier zou ik veel tegen in kunnen brengen, maar het is volledig offtopic. Ik geloof ook niet echt dat jij er zo over denkt. Nu zijn er natuurlijk veel stromingen binnen het jodendom, maar eerder geschetste geldt huis niet alleen voor de chassidische joden.
Ik zou het wel leuk vinden als Europa in hoofdzaak blank blijft ja. Shoot me.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ben jij tegen rassenvermenging dan ?
Goede bron!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef DeParo het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-verlaten-nederland/
Juist niet. Als ze dat gedaan hadden, dan waren ze eeuwen geleden al verdwenen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er zijn uitzondering, dat klopt, maar daarmee kan je niet het hele Joodse volk over dezelfde kam scheren. Over het algemeen stonden de Joden voor verregaande integratie.
Dat is dus onzinnig, neem de Dreyfus-affaire, vanaf dat moment begonnen Joodse leiders en intellectuelen afstand te nemen van Europa omdat het antisemitisme zo ingepeperd zat dat integratie gewoon geen zin had, iemand die het wat langer volhield, Walther Rathenau Duitse minister werd vlak na de Eerste Wereldoorlog, de Duits nationalist die hij was, vermoord omdat hij Joods is.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat jij schrijft is niet waar. Er is juist vanuit Europese kant veel druk uitgeoefend op de Joden om te integreren en te bekeren. Een aantal Joden heeft dat ook gedaan. Een groot deel -terecht- niet.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)010/2010-3284-wm.htmquote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Goede bron!
De uitzendbureaus die de grenzen nog meer open willen zetten voor werknemer uit andere landen doen huilie huilie.
Kan je statisch onderbouwen dat het aantal Polen in Nederland tanende is? Ik geloof er namelijk niets van als ik om me heen kijk.
Ja maar LXIV. Sinds een paar jaar verbleken de aantallen Turken/Marokkanen ed bij de Oost-Europeanen en zijn er maar 10.000 asielaanvragen per jaar, dus er is helemaal geen massa-immigratie aan de gang geweest de afgelopen 30 jaar. Want de vorige immigranten zijn al gewoon NLs! Dus er is niets aan het handje en jouw en mijn kinderen spelen straks gezellig met alle kinderen en we worden 1 groot gezellig multi-culti-regenbooglandje. Kijk maar, dat werkt nu immers overal al zo goed: Den Haag, Rotterdam, Parijs, London etcquote:Op maandag 25 juni 2012 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Amsterdam/Eindhoven volgens zijn gegevens. In die plaatsen moeten inderdaad de eerste allochtonen nog instromen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |