Tja anders denkende bevalt je misschien niet. Ik geloof ook niet in complotten, maar dat wil niet zeggen dat je daar nu niet naar moet luisteren. In bepaalde zaken kun je niet ontkennen dat je kritisch zult moeten zijn.quote:
Complotten bestaan gewoon hoor. Zijn al zo oud als de mensheid. Alleen tja... welke complotten zijn echt en welke zijn verzonnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:11 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja anders denkende bevalt je misschien niet. Ik geloof ook niet in complotten, maar dat wil niet zeggen dat je daar nu niet naar moet luisteren. In bepaalde zaken kun je niet ontkennen dat je kritisch zult moeten kijken.
Europa is democratisch? Zeg je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En hoe willen ze de democratieën sluipend afschaffen ?
Oei....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Door jongeren zo op te leiden(scholing) dat ze geloven dat het beter is om dit bijvoorbeeld af te schaffen.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa is democratisch? Zeg je dat?
Tja dat is moeilijk te bewijzen. Was het maar zo makkelijk. Maar wat ik merk is dat men meer wil werken, langer wil werken en carrière wil maken. Daarbij staan de forums(niet alleen Fok hoor) vol van de slimmen tegen de dommen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oei....
Is dat al gaande in het onderwijs dan ? Worden jongeren dan al geindoctrineerd met totalitaire ideeën?
En wie organiseert dat ? Merkel, Rutte ?
In de 18e eeuw had je de theateroorlog tussen Zweden en Rusland omdat Zweden een Russische aanval had gefaked op aandringen van Nederland en GB. (complotten bestaan niet!!!) Nu noemen we het een groot complot als je aanwijzingen hebt dat onze machthebbers iets bewust om zeep helpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Complotten bestaan gewoon hoor. Zijn al zo oud als de mensheid. Alleen tja... welke complotten zijn echt en welke zijn verzonnen?
De huizenmarkt, zorg, economie, souvereiniteit, veiligheid, energie-prijzen bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In de 18e eeuw had je de theateroorlog tussen Zweden en Rusland omdat Zweden een Russische aanval had gefaked op aandringen van Nederland en GB. (complotten bestaan niet!!!) Nu noemen we het een groot complot als je aanwijzingen hebt dat onze machthebbers iets bewust om zeep helpen.
Robots, die mensen helpen. Laten we ff afwachten hoe Japan dit gaat oplossen. Daar kunnen we dan misschien iets van leren. Zij proberen dat nu door het ontwikkelen van robots die een helpende hand moet bieden. Kijken of hun dat gaat lukken. Je bent dan wel hoogwaardig bezig.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe wil je al die bejaarden financieel gaan ondersteunen? Het Nederlandse zorgstelsel is gebaseerd op het hebben van een grote hoeveelheid werkende mensen en een kleine hoeveelheid bejaarden. Dit is compleet aan het omdraaien.
Wie? De Japanners? Die werken gewoon keihard door itt de gemiddelde Europeaan. De werkdruk en de prestatiedruk is daar vele malen hoger dan hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het gekke is dat zij invloeden van buitenaf hekelen. Daar vind je maar zeer weinig immigranten tov van de EU. Het voedsel van MC Dreck blijkt ook daar de gezondheid te verstoren waardoor mensen wel ouder worden maar lang niet meer zo fit zijn als voor die westerse invloed.
Kijken hoe zij die gigantische vergrijzing gaan aanpakken. Dat zou een les voor ons moeten zijn. Dat kan een gigantisch probleem worden of ze lossen het op. Spannend
Tot welke leeftijd werken ze dan keihard door. Niet langer dan bij ons toch. Ook daar gaan mensen al tussen de 60 en 65 jaar met pensioen. Misschien gaat dit nu ook veranderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie? De Japanners? Die werken gewoon keihard door itt de gemiddelde Europeaan. De werkdruk en de prestatiedruk is daar vele malen hoger dan hier
Welnee, ze maken alleen heel veel uren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie? De Japanners? Die werken gewoon keihard door
Vandaar dat Douwe Egberts weer zelfstandig op de beurs wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:27 schreef Kees.van.Loon het volgende:
In Nederland is het elke twee uur tijd voor een koffie-pauze
We hebben de oorzaak gevonden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vandaar dat Douwe Egberts weer zelfstandig op de beurs wordt.
Dus naast racistisch, zijn wij autochtone Europeanen ook nog eens lui? Dan is het toch wel héél erg hoog tijd dat de vernietigingskampen voor ons heropend worden, weg met ons!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie? De Japanners? Die werken gewoon keihard door itt de gemiddelde Europeaan. De werkdruk en de prestatiedruk is daar vele malen hoger dan hier
Let even op wat deze mevrouw zegt, vooral de laatste 30 seconden.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal ironisch als je weet hoe panisch bepaalde joden hun eigen gemeenschap zo homogeen mogelijk proberen te houden, huwelijken worden hier zelfs op afgestemd.
Hij komt uit Indonesië.quote:
Bizar filmpje. Wordt multicultureel of sterf wordt er gewoon letterlijk gezegd...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 05:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Let even op wat deze mevrouw zegt, vooral de laatste 30 seconden.
En dat geldt dan uiteraard alleen voor Europa..
Verstandig.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mij boeit het echt geen reet met wat er in Europa gebeurt. Ik ben niet van plan nog erg lang te blijven
Nou, wat ik er uit haal is; Europa moet 'multicultureel' worden met joden als leiders. Joden zijn uiteraard anti-nationalistisch ingesteld, omdat ze de wortels missen die wij autochtonen wel hebben in deze klei. Het verwateren van de Europese volkeren tot een cultuurloze bruiner wordende massa, maar uiteraard dienen de joden wel zoveel mogelijk binnen de eigen groep te huwen en vooral joods te blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bizar filmpje. Wordt multicultureel of sterf wordt er gewoon letterlijk gezegd...
De japanners zijn regelrechte slaven van hun werkgever. Ik werk in een van oorsprong japans bedrijf dus ik weet waar ik over spreek. Die mensen zitten in een enorm keurslijf en moeten presteren, ook al hebben ze misschien helemaal de capaciteiten niet voor de functie waar ze in worden gedirigeerd. Je hebt zeker nog nooit gehoord van het enorm aantal zelfmoorden in japen? Of het aantal werknemers dat gewoon op de werkvloer dood neervalt met een hartaanval of hersenbloeding?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |