abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:52:56 #226
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_113400158
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:29 schreef Kees.van.Loon het volgende:

[..]

De huizenmarkt, zorg, economie, souvereiniteit, veiligheid, energie-prijzen bedoel je zoiets?

Het probleem is dat er wel aanwijzingen zijn maar die zullen altijd vaag blijven. Waardoor onze machthebbers zich altijd kunnen beroepen op "aannemelijke ontkenning".
Met het voor-stemmen van een meerderheid van de 2e kamer voor het ESM hebben zij in feite land- dan wel volksverraad gepleegd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2012 @ 08:57:34 #227
230491 Zith
pls tip
pi_113400246
In feite wel ja.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_113400262
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nou, wat ik er uit haal is; Europa moet 'multicultureel' worden met joden als leiders. Joden zijn uiteraard anti-nationalistisch ingesteld, omdat ze de wortels missen die wij autochtonen wel hebben in deze klei. Het verwateren van de Europese volkeren tot een cultuurloze bruiner wordende massa, maar uiteraard dienen de joden wel zoveel mogelijk binnen de eigen groep te huwen en vooral joods te blijven.

Wat er in Amerika dus ook gebeurd is; maak van de bevolking een mengelmoesje met het joodse Ubervolk als leidende elite. Dat recept moet dus volgens deze mevrouw en anderen met haar dus ook in Europa gebeuren.
Tja. Normaal doe ik dat soort praat af als BNW-geleuter, maar mevrouwtje zegt het toch echt zelf.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:16:10 #229
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113400544
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Oei....
Is dat al gaande in het onderwijs dan ? Worden jongeren dan al geindoctrineerd met totalitaire ideeën?
En wie organiseert dat ? Merkel, Rutte ?
Ja.
http://www.dagelijksestan(...)nderen-indoctrineren
(en zo nog 10.000 artikelen)
The End Times are wild
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:21:20 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113400659
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nou, wat ik er uit haal is; Europa moet 'multicultureel' worden met joden als leiders. Joden zijn uiteraard anti-nationalistisch ingesteld, omdat ze de wortels missen die wij autochtonen wel hebben in deze klei. Het verwateren van de Europese volkeren tot een cultuurloze bruiner wordende massa, maar uiteraard dienen de joden wel zoveel mogelijk binnen de eigen groep te huwen en vooral joods te blijven.

Wat er in Amerika dus ook gebeurd is; maak van de bevolking een mengelmoesje met het joodse Ubervolk als leidende elite. Dat recept moet dus volgens deze mevrouw en anderen met haar dus ook in Europa gebeuren.
Ik geloof niet zo in een Joods complot. Het is namelijk volledig tegen hun belangen in.
Ik snap niet waarom vooral de Joden er zo op hameren dat Europa multicultureel moet worden (of sterven). Als Europa eenmaal islamitisch is dan is Israel 360 graden omsingeld door moslims die het haten. Dat is ook hun ondergang.
The End Times are wild
pi_113400745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja.
http://www.dagelijksestan(...)nderen-indoctrineren
(en zo nog 10.000 artikelen)
quote:
The EU tries to make life better for all of us in all sorts of ways, like protecting the countryside, making sure the food we eat is safe, making phone calls and texts cheaper, fighting crime and lots, lots more.

:') :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113400788
Echt, WOII en Hitler zijn het beste wat de EU magistraten ooit hebben gezien. Ze hebben een eindeloos in te zetten troefkaart die als hun tegenpool wordt ingezet.
EU= vrede en welvaart.
Geen EU= Hitler, oorlog en genocide.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:53:42 #233
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113401371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 05:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Let even op wat deze mevrouw zegt, vooral de laatste 30 seconden.

En dat geldt dan uiteraard alleen voor Europa..
Pff, er is geen gebied zo multicultureel als Europa. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_113401470
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Pff, er is geen gebied zo multicultureel als Europa. :')
Je zou kunnen zeggen dat Amerika een grote mengpot is maar daar is een duidelijke scheiding tussen de rassen te zien. Blank bij blank, neger bij neger, Chinees bij Chinees en Japanner bij Japanner. Ze tolereren elkaar maar je kan prima het hele jaar overleven zonder zaken te doen met een andere groep.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:22:35 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113402087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat Amerika een grote mengpot is maar daar is een duidelijke scheiding tussen de rassen te zien. Blank bij blank, neger bij neger, Chinees bij Chinees en Japanner bij Japanner. Ze tolereren elkaar maar je kan prima het hele jaar overleven zonder zaken te doen met een andere groep.
Er is geen streven naar multicultuur, er is streven naar monocultuur. Europa is van zichzelf al multicultureel (Nederlanders, Duitsers, Noren, Zwitsers, etc). Nog los van alle sub-culturen binnen de landen. Het streven is echter naar één, uniforme, monocultuur. Wat 'de multiculturele samenleving' wordt genoemd is ironisch genoeg het middel om dit te bereiken.
The End Times are wild
pi_113408147
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in een Joods complot. Het is namelijk volledig tegen hun belangen in.
Ik snap niet waarom vooral de Joden er zo op hameren dat Europa multicultureel moet worden (of sterven). Als Europa eenmaal islamitisch is dan is Israel 360 graden omsingeld door moslims die het haten. Dat is ook hun ondergang.
Of, nu toch in complottheorieeen denken, meer moslimimmigranten toelaten zodat de bevolking van de EU anti-islamitischer en (dus) meer anti-Palestijn wordt.
pi_113408322
De belangrijkste reden is denk ik toch wel meer geld. De grote banken en bedrijven hebben baat bij een zo groot mogelijk welvarende bevolking. Hoe groter deze groep is, hoe meer winst het totale aantal banken en bedrijven maken. Het vervangingsniveau van de Europeanen ligt onder de 2,1 wat betekent dat na verloop van tijd de Europese bevolking krimpt. Dit is nog nooit eerder in de geschiedenis gebeurd (ja, met uitzondering van De Pest e.d.). We hebben altijd een groeiende bevolking en economie gekend --> meer winst voor bedrijven en banken. Tot nu dus.

Door immigranten toe te laten maak je de totale koopkracht van Europa groter (immers, meer inwoners) en kan het totaal aantal aan banken en bedrijven dus rekenen op meer winst.
pi_113408431
Vanaf die hele Bassie en Adriaan had ik al een hekel aan de EEG.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:29:23 #239
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_113409361
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef Zienswijze het volgende:
De belangrijkste reden is denk ik toch wel meer geld. De grote banken en bedrijven hebben baat bij een zo groot mogelijk welvarende bevolking. Hoe groter deze groep is, hoe meer winst het totale aantal banken en bedrijven maken. Het vervangingsniveau van de Europeanen ligt onder de 2,1 wat betekent dat na verloop van tijd de Europese bevolking krimpt. Dit is nog nooit eerder in de geschiedenis gebeurd (ja, met uitzondering van De Pest e.d.). We hebben altijd een groeiende bevolking en economie gekend --> meer winst voor bedrijven en banken. Tot nu dus.

Door immigranten toe te laten maak je de totale koopkracht van Europa groter (immers, meer inwoners) en kan het totaal aantal aan banken en bedrijven dus rekenen op meer winst.
Helaas heeft de gemiddelde immigrant de afgelopen decennia niet echt meerwaarde opgeleverd :')
pi_113409430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Helaas heeft de gemiddelde immigrant de afgelopen decennia niet echt meerwaarde opgeleverd :')
De afgelopen decennia wellicht (?), maar is dat anno 2012 echt zo? Ik kan me niet voorstellen dat anno 2012 meer dan de helft van de immigranten van de beroepsbevolking werkloos thuis zit?
pi_113409632
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef Specularium het volgende:
Vanaf die hele Bassie en Adriaan had ik al een hekel aan de EEG.
Niet zo he.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_113409881
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Echt, WOII en Hitler zijn het beste wat de EU magistraten ooit hebben gezien. Ze hebben een eindeloos in te zetten troefkaart die als hun tegenpool wordt ingezet.
EU= vrede en welvaart.
Geen EU= Hitler, oorlog en genocide.
Het was niet slechts Hitler. De genocide kaart die vaak getrokken wordt slaat nergens op, maar oorlog is geen fabeltje, of slechts iets uit de geschiedenisboeken.
Verder zie ik het probleem niet zo. Sterker, onze decadentie met de angst voor de moraalpolitie dat ons weerhoud imperialistisch te werk tegaan zal ons uiteindelijk pakken door landen/continenten die nog wel willen.
Anita en Henk kijken niet verder dan hun eigen straat en dat is jammer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 13:45:19 ]
pi_113425555
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 05:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Let even op wat deze mevrouw zegt, vooral de laatste 30 seconden.

En dat geldt dan uiteraard alleen voor Europa..
Bizar. Is dit echt? Je zou haast denken dat het een subtiel antisemitisch propagandafilmpje is.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:48:33 #244
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_113428531
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef Ludd het volgende:

[..]

Bizar. Is dit echt? Je zou haast denken dat het een subtiel antisemitisch propagandafilmpje is.
Ik geloof dit wel. Laatst ook nog zo'n verhaal over een Amerikaans-joods organisatie die tv-spotjes maakte waar het verloren gaan van de joodse identiteit werd gehekeld, wat natuurlijk gebeurt als joden met niet-joden trouwen. Net als de gemiddelde moslimvader zijn dochter niet aan een westerling meegeeft, zijn er heel wat joden die ook op ons goyim neerkijken. Gelijkheid / verdraagzaamheid / integratie / assimilatie is namelijk alleen voor autochtonen bedoeld.
pi_113428646
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef Ludd het volgende:

[..]

Stond er ook van te kijken maar dat mens is echt.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 20:52:05 #246
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_113428711
Ok, wie heeft de OP op SF gepost? http://www.stormfront.org/forum/t896388/

(Ik was het niet, heb geen account daar)
The End Times are wild
pi_113429487
Ach als het allemaal uitloopt op niks hier in Europa gaan we lekker met zn alleen naar Marokko. Neem aan dat de uitkeringen al klaar staan!. Ik hoorde namelijk dat alleen blanke mensen racistisch zijn dus we zullen daar allemaal moeiteloos geaccepteerd worden.
pi_113430950
Europa moet gewoon eens wakker worden. We zijn zoooooo'n stel weke slappelingen geworden dat de rest vd wereld ons opvreet met onze zogenaamd hoogstande morele regeltjes. Want daar hebben zij volledig schijt aan. Aan die zelf opgelegde kutregeltjes.
pi_113431112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Europa moet gewoon eens verdomme wakker worden!
Zo is het toevallig ook nog eens keer.
Wakker worden !!! Al die nare dromen over EU-complotten enzo.
pi_113431177
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Europa moet gewoon eens wakker worden. We zijn zoooooo'n stel weke slappelingen geworden dat de rest vd wereld ons opvreet met onze zogenaamd hoogstande morele regeltjes. Want daar hebben zij volledig schijt aan. Aan die zelf opgelegde kutregeltjes.
Wie is" zij " ?
En welke goede ideeën wil je overboord zetten voor hufterige normen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')