quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef teknomist het volgende:
Ik ben niet tegen meer immigratie, maar dan met als voorwaarde wel de afschaffing van de verzorgingsstaat.
ok was dat nou zo moeilijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben 100% Nederlands... en 100% Europees en 100% mens..
Dat zal nooit lukken. Degene die nu geboren worden groeien op in het systeem dat er dan is. Daar kan onderwijs ook een leuke rol in spelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef dawg het volgende:
nog 30 jaar en dan liggen die ouwe rotten allang onder de groene zoden en kunnen we een frisse start maken!
Gebeurt pas als de TV's geen licht meer geven en die blijven het nog wel even doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef Bombshell het volgende:
Ik vertrouw maar op de natuur. Als de europese bevolking het echt zat wordt dan neemt de natuurlijke drang en instincten van de mens het over en zal het goede zegenvieren.
Revolutie!
Hoe zie jij die revolutie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef Bombshell het volgende:
Ik vertrouw maar op de natuur. Als de europese bevolking het echt zat wordt dan neemt de natuurlijke drang en instincten van de mens het over en zal het goede zegenvieren.
Revolutie!
Geen EU maar aparte landen met eigen munt. Handel prima maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe zie jij die revolutie?
Staatsgreepjes overal?
Democratie word afgeschaft ?
Das geen revolutie... dat is restauratie ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Geen EU maar aparte landen met eigen munt. Handel prima maar daar blijft het bij.
ohhhh dus toch revolutie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef Bombshell het volgende:
En types als Bleusdude gaan met hun hoofd op het hakblok dat was ik nog vergeten
En dan vertrouw ik op het menselijk instinct. Dat wanneer het te laat is er toch een enorme opstand zal komen. En dan mogen er wat mij betreft best wat van die Hoge EU pipos met hun hoofd op het hakblok komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er komt geen revolutie. De totale controle wordt geleidelijk aan, maar in steeds rapper tempo, doorgevoerd. Iedereen begint het nu wel in te zien, maar ze doen het al jaren zeer openlijk. Op het moment dat we het genoeg vinden is het te laat.
Het barst van de illegalen. Daar schuilt het grootste probleem. Die tellen niet mee in de statistieken. Mensen die verplicht worden hun spullen te pakken blijven daarna illegaal in het land.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
En ze zijn ook weer vertrokken voor een groot deel, die Polen dan, veel dus.
Gelukkig.... ik dus niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Bombshell het volgende:
[..]
En dan vertrouw ik op het menselijk instinct. Dat wanneer het te laat is er toch een enorme opstand zal komen. En dan mogen er wat mij betreft best wat van die Hoge EU pipos met hun hoofd op het hakblok komen.
Europa wordt overgenomen, net als men in de veertiger jaren probeerde, alleen nu zonder wapengekletter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Bombshell het volgende:
[..]
En dan vertrouw ik op het menselijk instinct. Dat wanneer het te laat is er toch een enorme opstand zal komen. En dan mogen er wat mij betreft best wat van die Hoge EU pipos met hun hoofd op het hakblok komen.
De Duitsersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie neemt Europa over? En hoe willen ze de democratieën sluipend afschaffen ?
Door jongeren zo op te leiden(scholing) dat ze geloven dat het beter is om dit bijvoorbeeld af te schaffen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie neemt Europa over? En hoe willen ze de democratieën sluipend afschaffen ?
BNW is de andere kant op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa wordt overgenomen, net als men in de veertiger jaren probeerde, alleen nu zonder wapengekletter.
Onder andere jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Door jongeren zo op te leiden(scholing) dat ze geloven dat het beter is om dit bijvoorbeeld af te schaffen.
Tja anders denkende bevalt je misschien niet. Ik geloof ook niet in complotten, maar dat wil niet zeggen dat je daar nu niet naar moet luisteren. In bepaalde zaken kun je niet ontkennen dat je kritisch zult moeten zijn.quote:
Complotten bestaan gewoon hoor. Zijn al zo oud als de mensheid. Alleen tja... welke complotten zijn echt en welke zijn verzonnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:11 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja anders denkende bevalt je misschien niet. Ik geloof ook niet in complotten, maar dat wil niet zeggen dat je daar nu niet naar moet luisteren. In bepaalde zaken kun je niet ontkennen dat je kritisch zult moeten kijken.
Europa is democratisch? Zeg je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En hoe willen ze de democratieën sluipend afschaffen ?
Oei....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Door jongeren zo op te leiden(scholing) dat ze geloven dat het beter is om dit bijvoorbeeld af te schaffen.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europa is democratisch? Zeg je dat?
Tja dat is moeilijk te bewijzen. Was het maar zo makkelijk. Maar wat ik merk is dat men meer wil werken, langer wil werken en carrière wil maken. Daarbij staan de forums(niet alleen Fok hoor) vol van de slimmen tegen de dommen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Oei....
Is dat al gaande in het onderwijs dan ? Worden jongeren dan al geindoctrineerd met totalitaire ideeën?
En wie organiseert dat ? Merkel, Rutte ?
In de 18e eeuw had je de theateroorlog tussen Zweden en Rusland omdat Zweden een Russische aanval had gefaked op aandringen van Nederland en GB. (complotten bestaan niet!!!) Nu noemen we het een groot complot als je aanwijzingen hebt dat onze machthebbers iets bewust om zeep helpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Complotten bestaan gewoon hoor. Zijn al zo oud als de mensheid. Alleen tja... welke complotten zijn echt en welke zijn verzonnen?
De huizenmarkt, zorg, economie, souvereiniteit, veiligheid, energie-prijzen bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In de 18e eeuw had je de theateroorlog tussen Zweden en Rusland omdat Zweden een Russische aanval had gefaked op aandringen van Nederland en GB. (complotten bestaan niet!!!) Nu noemen we het een groot complot als je aanwijzingen hebt dat onze machthebbers iets bewust om zeep helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |