SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Dan maar wat meer sniffen, altijd snuiten is toch niet goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:54 schreef E.T. het volgende:
ik durf niet te gaan lopen![]()
Gister flinke bloedneus, vanmorgen na snuiten weer bloed.. Voel alsof ik moet snuiten, maar durf niet en ben beetje bang voor inspanning met die neus![]()
![]()
Ik weet waarom ik aanstaande vrijdagavond de 10K binnen 40 minuten ga lopen. Ik ga op mn andere paar schoenen lopen, en daarop heb ik nog nooit langer dan 40 minuten gelopen
F means you're fucked![]()
Oi dat is wel ambitieus, YUR. Maar je gaat op je nw brooks dus? Ben benieuwd
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Goede insteek Yur!![]()
roze met rode vlekken is niet lelijkTissues in m'n kontzak..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik zeg het ook niet graag/nooitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat hoort een hardloper niet graag. Ben wel benieuwd naar de hardloopgeschiedenis van Solique. Als die er is
Tegen mij hadden de artsen gezegd: Jij zal nooit kunnen hardlopen.
Nou, na flink wat uurtjes bij fysio's, acupunctuur etc: Tada. Dus het kan wel, maar wellicht is een pauze om alles goed op te kunnen bouwen een idee
![]()
![]()
Dat is het lastigst ik moet bewegen en sporten maar wel genoeg rust houden, maar kan geen enkele sport uitoefenen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm..even iets geks..maar misschien is hardlopen dan niet voor je weggelegd op dit moment?Het is een enorm belastende sport nu eenmaal..
Hoe dan ook: Succes vanavondPFPS (in zeer vergevorderd stadium)quote:Nee, fysio 1x per maand en oefeningen doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel jammer... Hebben ze een plan van aanpak?
Gaat zeer waarschijnlijk nooit meer goed komen.Vroeger geregeld 5km's gelopen, veel fietsen, etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat hoort een hardloper niet graag. Ben wel benieuwd naar de hardloopgeschiedenis van Solique. Als die er is
Door voetbal in het ziekenhuis beland en deze blessure ontvangen.
Moeten stoppen wegens blessure waardoor ik enorme terugval heb gehad en tevens flink was aangekomen. Onderhand weer op de weg terug.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
2 tampons in je neusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:59 schreef E.T. het volgende:
Goede insteek Yur!![]()
roze met rode vlekken is niet lelijkTissues in m'n kontzak..
![]()
![]()
Ik kom er nu pas achter dat ik m'n hartslagmeter nog om heb. Wel lekker gefietst vanmorgen, straks krachttraining en dan weer terugfietsen
.
![]()
Ah, je komt beetje op tempo lopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik weet waarom ik aanstaande vrijdagavond de 10K binnen 40 minuten ga lopen. Ik ga op mn andere paar schoenen lopen, en daarop heb ik nog nooit langer dan 40 minuten gelopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vandaag voor het eerst sinds vrijdag weer lopen. Dan is het ook weer 48 uur geleden dat ik heb gevolleybald, dus dan mag het weer
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat zei je vriendin ookalweer over haat en jaloezie in dit topic?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik weet waarom ik aanstaande vrijdagavond de 10K binnen 40 minuten ga lopen. Ik ga op mn andere paar schoenen lopen, en daarop heb ik nog nooit langer dan 40 minuten gelopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat zei je vriendin ookalweer over haat en jaloezie in dit topic?!
![]()
Holy moly, crashcart, statquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:19 schreef GotC het volgende:
Lol whut, ben rustig aan het werk: Hartslag van 46![]()
Ik heb in rust 60-70.![]()
![]()
ik normaal 60. Nu een bak straffe koffie op ---> 75quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:19 schreef GotC het volgende:
Lol whut, ben rustig aan het werk: Hartslag van 46![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh ja, dat herinner ik me nog idd. Sterktequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is het lastigst ik moet bewegen en sporten maar wel genoeg rust houden, maar kan geen enkele sport uitoefenen.
[..]
PFPS (in zeer vergevorderd stadium)
[..]
Nee, fysio 1x per maand en oefeningen doen.
Gaat zeer waarschijnlijk nooit meer goed komen.
[..]
Vroeger geregeld 5km's gelopen, veel fietsen, etc.
Door voetbal in het ziekenhuis beland en deze blessure ontvangen.
Moeten stoppen wegens blessure waardoor ik enorme terugval heb gehad en tevens flink was aangekomen. Onderhand weer op de weg terug..
Er stond vanochtend een meisje dat bij mij op de havo zat in de Metro. Die zit gewoon in het Nederlands hockeyteam en gaat naar de Olympische spelen. En in Peking won ze al goud met haar team. Übervet.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Er stond vanochtend een meisje dat bij mij op de havo zat in de Metro. Die zit gewoon in het Nederlands hockeyteam en gaat naar de Olympische spelen. En in Peking won ze al goud met haar team. Übervet.
ik dacht dat je erbij in de metro zat...
Maar leuk is dat! Hopen dat ze weer goud winnen in Londen!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Thanksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat herinner ik me nog idd. Sterkte.
Ooit zal het goed komen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Geen grapjes over bloedneuzen hèquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef Niara het volgende:
E.T. is aan het lopen, mochten jullie willen peptalken!.
That's the spirit. Van zo'n verhaal voel ik me maar een zeurpiet iig!quote:Niet meer actief op Fok!![]()
Doen we !quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef Niara het volgende:
E.T. is aan het lopen, mochten jullie willen peptalken!![]()
![]()
Tja kan moeilijk wat anders doen. Hoeft niet, zal die vraag nog geregeld krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
That's the spirit. Van zo'n verhaal voel ik me maar een zeurpiet iig!| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, vanavond lopen en dan ga ik over de 500KM grens![]()
Goed zeg!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, vanavond lopen en dan ga ik over de 500KM grens![]()
En hopelijk kan E.T. lachen om alle bloody comments![]()
![]()
Doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan typen, follow the red spots.
Ze zal in ieder geval bloedfanatiek wezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:33 schreef Niara het volgende:
[..]
Goed zeg!![]()
En hopelijk kan E.T. lachen om alle bloody comments
Les 8 ging niet zo lekker als les 7 (terwijl het precies dezelfde les is).
Volgens mij loop ik niet het beste in de ochtend.
Maar goed wel volgehouden![]()
![]()
Ga je de 2e les niet toevallig sneller van start, omdat de 1e zo goed ging? Ik namelijk wel en daardoor gaat het 2e in de week steeds slechter dan de 1equote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Les 8 ging niet zo lekker als les 7 (terwijl het precies dezelfde les is).
Volgens mij loop ik niet het beste in de ochtend.
Maar goed wel volgehouden![]()
![]()
Cool is dat he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Jammer dat je niet altijd op zo'n jonge leeftijd weet welke sport je leek vind/goed in bent, anders kan je ook opbouwen naar zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik loop op de loopband en ik hou het tempo precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je de 2e les niet toevallig sneller van start, omdat de 1e zo goed ging? Ik namelijk wel en daardoor gaat het 2e in de week steeds slechter dan de 1e![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool is dat he.
Jammer dat je niet altijd op zo'n jonge leeftijd weet welke sport je leek vind/goed in bent, anders kan je ook opbouwen naar zoiets.Ja, ik wilde dat ik vroeger al was begonnen met hardlopen. Toen had ik vast sneller gelopen dan nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel eens gedaan, zo af en toe, toen ik een jaar of 15 was, maar ik deed maar wat en dan weer een hele poos niets.
De realisatie dat al onze sportieve kinderdromen nooit meer uit zullen komen heeft voor een terugslag gezorgdquote:![]()
![]()
ik loop wat minder de laatste week en post dus ook minder, moet wel in verhouding blijven natuurlijkquote:
en het is wat drukker op mn werk
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
sommige peptalks
Wel eindelijk weer eens 5km non-stop gerend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Goed bezig! Hoe werkt dat eigenlijk met die peptalks?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef E.T. het volgende:
sommige peptalks
Wel eindelijk weer eens 5km non-stop gerend<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef E.T. het volgende:
sommige peptalks
Wel eindelijk weer eens 5km non-stop gerend![]()
We zijn fier op u!![]()
toch nog een doekje voor het bloeden...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef E.T. het volgende:
sommige peptalks
Wel eindelijk weer eens 5km non-stop gerendInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Die worden door de endomondo-mevrouw voorgelezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe werkt dat eigenlijk met die peptalks?![]()
"message from Jeroen: keep going baby'"
en dan zonder intonatie
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
toch nog een doekje voor het bloeden...
Vanavond laat in de schemering ga ik aan de slag met aflevering 1 van Zombies...Run! #zinin
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ooh ben benieuwd! Vind het nog jammer dat die app niet bijhoudt hoe veel en hoe snel je loopt. Maar ja, dat is bijkomst als je gewoon loopt voor het verhaal en voor de fun.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond laat in de schemering ga ik aan de slag met aflevering 1 van Zombies...Run! #zinin![]()
Ik ga een knoop aanzetten op een broek die ik vier jaar niet aan heb gehad, omdat mijn kont daar niet meer in paste...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Ze beloven Runkeeper integratie met een volgende update. De iPhone versie heeft dat al, voor de Android versie zijn ze het nu aan het 'schrijven'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef Niara het volgende:
[..]
Ooh ben benieuwd! Vind het nog jammer dat die app niet bijhoudt hoe veel en hoe snel je loopt. Maar ja, dat is bijkomst als je gewoon loopt voor het verhaal en voor de fun.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Oooh, nice! Hopelijk heb ik tegen die tijd ook android!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze beloven Runkeeper integratie met een volgende update. De iPhone versie heeft dat al, voor de Android versie zijn ze het nu aan het 'schrijven'.![]()
Zo, dat waren er geen 15 maar 14 km, ik had honger
Nu 2 gebakken eieren met melk, champignons, tomaat, courgette, verse bieslook en peterselie.. Cappuccino erbij, 2 getoaste botrerhammen.
LekkerNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
terug van clubtraining...zwaar, zwaar, zwaar...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zwaar is goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van clubtraining...zwaar, zwaar, zwaar....
Waarom was het zwaar?
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu 2 gebakken eieren met melk, champignons, tomaat, courgette, verse bieslook en peterselie.. Cappuccino erbij, 2 getoaste botrerhammen.
Lekker![]()
![]()
Maar je leeft nog!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van clubtraining...zwaar, zwaar, zwaar...Ja doei.![]()
Jummie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
LekkerGing het verder wel goed?
.
Nu heb ik gelijk hongerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker
Ging wel goed dus
Wow, knapquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, vanavond lopen en dan ga ik over de 500KM grens
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef Niara het volgende:
[..]
Ooh ben benieuwd! Vind het nog jammer dat die app niet bijhoudt hoe veel en hoe snel je loopt. Maar ja, dat is bijkomst als je gewoon loopt voor het verhaal en voor de fun.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze beloven Runkeeper integratie met een volgende update. De iPhone versie heeft dat al, voor de Android versie zijn ze het nu aan het 'schrijven'.Je kunt Endomondo toch op de achtergrond mee laten draaien?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:31 schreef Niara het volgende:
[..]
Oooh, nice! Hopelijk heb ik tegen die tijd ook android!
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Lol er wordt weer gepost en meteen weer activiteit. Zitten jullie de hele tijd te F5'en ofzo?
Automatische updates?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol er wordt weer gepost en meteen weer activiteit. Zitten jullie de hele tijd te F5'en ofzo?![]()
Gaat automatischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol er wordt weer gepost en meteen weer activiteit. Zitten jullie de hele tijd te F5'en ofzo?
Waarom was het zwaar RD? En goed gedaan uniekhoorn!
En meh, nu heb ik ook honger!
Tja Nero, Endomondo op de achtergrond laten draaien zou eventueel wel kunnen denk ik. Mits de telefoon goed genoeg is![]()
![]()
net aan hoor....eerst een warming up van 2km wat meer op een sprint leek en daarna bij de rugbyclub de trappen van de tribune op, op en neer, op en neer en dat 5 keer waarbij je bij het omhoog gaan je knieen zo hoog mogelijk optrek..daarna een paar rondjes om het rugbyveld om op adem te komen en toen weer een set van 5 keer de trappen op.quote:
Daarna via een omweg en in een redelijk tempo naar huis gehobbeld.
dus pittige anaerobe training...maar zoals mijn trainer vanavond al zei: de trainingen die je juist niet leuk vind om te doen zijn goed voor je....ik hoop dat hij gelijk heeft.
morgenochtend een herstelloop van een uurtje of zo in een rustig tempo'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had het inderdaad niet overleefdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net aan hoor....eerst een warming up van 2km wat meer op een sprint leek en daarna bij de rugbyclub de trappen van de tribune op, op en neer, op en neer en dat 5 keer waarbij je bij het omhoog gaan je knieen zo hoog mogelijk optrek..daarna een paar rondjes om het rugbyveld om op adem te komen en toen weer een set van 5 keer de trappen op.
Daarna via een omweg en in een redelijk tempo naar huis gehobbeld.
dus pittige anaerobe training...maar zoals mijn trainer vanavond al zei: de trainingen die je juist niet leuk vind om te doen zijn goed voor je....ik hoop dat hij gelijk heeft.
morgenochtend een herstelloop van een uurtje of zo in een rustig tempo![]()
Ja doei.![]()
ik ga ook naar de clubtrainingen omdat je daar gedwongen wordt om op bepaalde aspecten te trainen die je anders, omdat je ze niet leuk vind om te doen, makkelijk vermijdt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Wow, een hardlooptraining die rd niet leuk vindt. Stop de persen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Truequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga ook naar de clubtrainingen omdat je daar gedwongen wordt om op bepaalde aspecten te trainen die je anders, omdat je ze niet leuk vind om te doen, makkelijk vermijdt.Is voor mij ook een argument om me aan te melden bij een loopgroep
.
In een groep heb je niet zo veel keus...allemaal lopers onder elkaar en, hoe verschillend het nivo ook is, allemaal met een "competitive edge"...anders ga je niet bij een club trainen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef Niara het volgende:
Wow, klinkt pijnlijk! Wel heel goed dat je het volgehouden hebt!
Maar als de training er weer opzit voel je je weer heerljk!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga vandaag misschien heel rustig een rondje doen. Wilde eigenlijk circuittraining gaan doen deze ochtend, maar de hoofdpijn was echt niet normaal dus zag 't niet zo zitten. Inmiddels (met wat hulp) gezakt en als dat (zonder hulp) zo blijft vanmiddag toch even iets beweging-achtigs doen.
Ben wel heel blij met mijn nieuwe cooling-down tactiek die me geen spierpijn meer oplevert, nu nog de zon weg
Ja doei.![]()
Wat voor soort coolinc down doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag misschien heel rustig een rondje doen. Wilde eigenlijk circuittraining gaan doen deze ochtend, maar de hoofdpijn was echt niet normaal dus zag 't niet zo zitten. Inmiddels (met wat hulp) gezakt en als dat (zonder hulp) zo blijft vanmiddag toch even iets beweging-achtigs doen.
Ben wel heel blij met mijn nieuwe cooling-down tactiek die me geen spierpijn meer oplevert, nu nog de zon weg█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar, want spierpijn gisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat voor soort coolinc down doe je als ik vragen mag?.
Gewoon nog een extra rondje van een meter of 200 nadribbelen, tussendoor wat rekken en strekken, wat zijdelings hupsen en kruispoten en weetikveelwat: eigenlijk pure willekeur, maar voor mij helpt 't
Ja doei.![]()
Werkt voor mij ook. Nog even 200-500 meter doorwandelen en wat rekken. Nergens last van dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog een extra rondje van een meter of 200 nadribbelen, tussendoor wat rekken en strekken, wat zijdelings hupsen en kruispoten en weetikveelwat: eigenlijk pure willekeur, maar voor mij helpt 'tZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog een extra rondje van een meter of 200 nadribbelen, tussendoor wat rekken en strekken, wat zijdelings hupsen en kruispoten en weetikveelwat: eigenlijk pure willekeur, maar voor mij helpt 't
Aha okay! Bedankt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Uitwandelen doe ik al, maar vanaf nu ga ik dus ook nog even wat rekken en strekken na het lopen.
Het zit 'm vaak in de kleine voor de hand liggende dingen die je door moeilijk denken over 't hoofd zietquote:
Ja doei.![]()
![]()
bedtijd hier, morgen drukke dag voor de boeg dus op tijd onder de wol.
Voor degene die nog moeten lopen vandaag, alvast veel succes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Trustenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Voor degene die nog moeten lopen vandaag, alvast veel succes!.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Voor degene die nog moeten lopen vandaag, alvast veel succes!![]()
inderdaad.... we kunnen nog zo veel hulpmiddelen er bij halen, ze zijn allemaal al een keer aan bod gekomen hier, maar het gaat om de core business en dat is nog steeds je ene voet voor je andere zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zit 'm vaak in de kleine voor de hand liggen de dingen die je door moeilijk denken over 't hoofd ziet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En rek- en strekoefeningen doen, blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... we kunnen nog zo veel hulpmiddelen er bij halen, ze zijn allemaal al een keer aan bod gekomen hier, maar het gaat om de core business en dat is nog steeds je ene voet voor je andere zetten.
Die helpen mij dan weer helemaal niet, ligt echt helemaal aan de persoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En rek- en strekoefeningen doen, blijkbaar.
![]()
Vandaar dat ik er ook bij zette 'voor mij helpt 't', zie hier ook vaak genoeg tips voorbij komen die voor mij persoonlijk totaal niet opgaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die helpen mij dan weer helemaal niet, ligt echt helemaal aan de persoon.dus die leg ik dan gewoon naast me neer
Ja doei.![]()
Ik deed ze ook nooit, maar ben ze nu toch maar gaan doen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Bovendien maakt het wel deel uit van looptrainingen, dus dan ben ik er maar alvast wat aan gewendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die helpen mij dan weer helemaal niet, ligt echt helemaal aan de persoon..
Volgende keer eens proberen of stretchen na het lopen bij mij ook helpt tegen spierpijn (dat is ook iets nieuws namelijk, had ik eerder ook niet na 5 km).Niet meer actief op Fok!![]()
Bij mij ook niet, terwijl het denk ik wel goed zou zijn, omdat ik van mezelf vrij korte spieren heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die helpen mij dan weer helemaal niet, ligt echt helemaal aan de persoon.
Truste RD![]()
![]()
Overigens heb ik wel eens gelezen dat wel of niet stretchen weinig uitmaakt. Doe je het niet en gaat het goed, gewoon zo doorgaan en als je het wel doet, ook gewoon doorgaan. Gewoon doen wat voor jou werkt. Pijntjes zijn voor mij wel een signaal dat ik misschien toch wat aan stretchen moet gaan doen. Vandaar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er ook bij zette 'voor mij helpt 't', zie hier ook vaak genoeg tips voorbij komen die voor mij persoonlijk totaal niet opgaandus die leg ik dan gewoon naast me neer
![]()
![]()
En ik wil niet dat anderen mijn advies als voorbeeld gaan gebruiken voor wat zij ook 'zouden moeten doen', totaal nutteloos en wellicht voor een ander een blessureveroorzaker ofzo, ik doe sowieso ook maar wat, maar bij voorkeur wel wat voor mij persoonlijk werktquote:
Ja doei.![]()
slackers Garmin bleek een "i fuck on first date" forerunner te zijn en nu is ze zwangerquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dudequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
slackers Garmin bleek een "i fuck on first date" forerunner te zijn en nu is ze zwanger
Ja doei.![]()
ik ben opgezegd op het project waar ik zit als consultant, dus ben een beetje verdrietigquote:
Ecosia
Ochermquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben opgezegd op het project waar ik zit als consultant, dus ben een beetje verdrietig
Ja doei.![]()
Geen idee. Mijn telefoon kan geen twee bluetoothapparaten tegelijk aan (dus kan ik niet met BT koptelefoon én met BT hartslagband lopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef Nero22 het volgende:
Je kunt Endomondo toch op de achtergrond mee laten draaien?), dus heb ik ook niet al te veel vertrouwen in twee GPS-apps tegelijk laten draaien.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ] Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ook, want ik ben tot nu toe nog niet dicht bij mijn huis geëindigd terwijl Evy al klaar wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Uitwandelen doe ik al, maar vanaf nu ga ik dus ook nog even wat rekken en strekken na het lopen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, want ik ben tot nu toe nog niet dicht bij mijn huis geëindigd terwijl Evy al klaar was.
Whaha herkenbaar...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doen.
Hier ook even lopen, dan evy aanzetten, dan ben ik bijna weer thuis, even uitlopen en in de tuin ff rekken en strekken.![]()
Ik vond het uitlopen tot nu toe ook wel lekker, nog ff een eigen muziekje erop en rustig naar huis wandelen.
Swetsenegger, 500 km, goedzo!
Uniekhoorn, lekker, nu heb ik honger, terwijl ik net mijn lunch op heb
En (sorry, naam kwijt), wat slopend, dat rugbystadiontrainingsgebeurenIk raak al buiten adem bij het lezen ervan
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Sowieso wandelde ik een stuk voordat ik moest beginnen (15 min WU en CD). Met de loopgroep dribbelen we al 5-10 min en doen dan diverse oefeningen als WU en CD![]()
![]()
Wilde net vragen waar WU en CD voor staan en ineens *ping*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef GotC het volgende:
Sowieso wandelde ik een stuk voordat ik moest beginnen (15 min WU en CD). Met de loopgroep dribbelen we al 5-10 min en doen dan diverse oefeningen als WU en CD.
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doen.
mijn telefoon heeft binnen 20 seconden gps signaal namelijk...![]()
10-20 sec hier met m'n 210quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?
![]()
Zou eigenlijk morgenochtend even een uurtje banen willen zwemmen...maar twijfel omdat ik bang ben dat straks het hele zwembad vol ligt en ik niet door kan zwemmen (heb liefst een eigen baan).
![]()
meestal hebben zwembaden toch een bad speciaal hiervoor?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef VKV het volgende:
Zou eigenlijk morgenochtend even een uurtje banen willen zwemmen...maar twijfel omdat ik bang ben dat straks het hele zwembad vol ligt en ik niet door kan zwemmen (heb liefst een eigen baan).
![]()
Nee, komt denk ik doordat die van mij een ouder model is (205). Ik heb hem van iemand overgenomen die er krankjorum van werd. Soms heeft 'ie echter ook heel snel signaal. Hem tijdens het wandelen aan en uit zetten wil het signaal ook nog wel eens een zetje geven. Ik woon ook in een hoog flatgebouw en naast een park, dus hoge bomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?
mijn telefoon heeft binnen 20 seconden gps signaal namelijk.... Helpt ook niet echt
.
Maar goed, ik stoor me er dus niet voldoende aan om een andere Garmin te willen hebben.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
aha Wicky heeft dus gewoon een brak horloge.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ] Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:Ziet er goed uuiiiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoi er is weer een dokter in de zaal![]()
![]()
Maar je bent geen echte dokter he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ziet er goed uuiiiiit![]()
En hoi er is weer een dokter in de zaal![]()
![]()
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je bent geen echte dokter he?
Maar voor jou wil ik best een dokter zijn![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker weertje he? Ik lul er even tactisch overheen
Jammer dat ik vandaag een rustdag heb.. Helemaal rusten doe ik niet, want ik heb de beneden verdieping gestofd/gestofzuigd, gedweild en ik heb de keuken even gesopt en de wc ook nog gedaan....![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker weertje he? Ik lul er even tactisch overheen
Jammer dat ik vandaag een rustdag heb.. Helemaal rusten doe ik niet, want ik heb de beneden verdieping gestofd/gestofzuigd, gedweild en ik heb de keuken even gesopt en de wc ook nog gedaan....Dat is ook een hele workout hoor!
![]()
Ja en vanavond nog even wat sit-ups doen..quote:
Voor de vormwant echt strak krijg ik het denk ik niet meer
![]()
Dat is geen instelling, 20 extra sit ups privatequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en vanavond nog even wat sit-ups doen..
Voor de vormwant echt strak krijg ik het denk ik niet meer
![]()
![]()
Nee serieus, het gaat em echt niet wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is geen instelling, 20 extra sit ups private![]()
En wie controleert mij?![]()
![]()
![]()
dr sexy dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus, het gaat em echt niet worden![]()
Ecosia
Je geweten *evil lachje*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus, het gaat em echt niet worden![]()
Ik heb zo'n zin in morgen, lekker een kwartier hardlopen. Waarom klinkt dat zo weinig![]()
![]()
Ik denk het nietquote:Heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je geweten *evil lachje*
Ik heb zo'n zin in morgen, lekker een kwartier hardlopen. Waarom klinkt dat zo weinig![]()
![]()
nee, en dat ga ik niet doen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb jij je 20 minuten touwtje springen al gedaan vandaag ?(denk ik)
Ecosia
*insert nudge nudge wink wink*-smiley.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.
zometeen college maar ik heb geen zinwel zin om te lopen vanavond! hopelijk blijft het droog, begint een beetje grijs te worden hier..
![]()
He knapperd, ik hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*insert nudge nudge wink wink*-smiley.![]()
![]()
![]()
![]()
Damn nou ja het is zo voorbij tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef kwiwi het volgende:
zometeen college maar ik heb geen zinwel zin om te lopen vanavond! hopelijk blijft het droog, begint een beetje grijs te worden hier..
![]()
![]()
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vanavond maar even hardlopen dan. Lekker stress van mij proberen af te glijden.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
klinkt erg pijnlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.![]()
![]()
autsj....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.![]()
Sterkte. Kon je niet gelijk langskomen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ajjjjjj sterkte manquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Bedanktquote:. Nee helaas niet. Deze week volgeboekt. Ik denk dat ik gewoon speciaal mondwater zal moeten kopen en de stress zien te verminderen.. Als je dat te pakken heb dan gaat het denk ik wel weer over, hoop ik.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bah, irritanDquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.
De topics gaan verdacht langzamer dan gisteren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Sorry, heb 't te druk met niets doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja doei.![]()
Gistermiddag was het ook rustigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef CantFazeMe het volgende:
.
Hoezo ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Vond het vannacht snel gaan. Ik was even weg en bam nieuw topicquote:.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het viel me op dat veel mensen hier zijn gestopt met roken. Aangezien ik niet rook, maar wel een andere verslaving heb doe ik bij deze vanaf nu mee:
Ik stop met koffie drinken!
Met op werkdagen minstens 6 koppen, terwijl ik het als ik er serieus over nadenk niet eens zó lekker meer vind, is het volgens mij een echte verslaving geworden. Ben benieuwd hoeveel afkickverschijnselen ik te verduren krijg![]()
![]()
Sterkte! Ik heb tijdens een vastenperiode ook geen koffie gedronken en dat merkte ik wel, maar als je er doorheen bent heb je nergens meer last vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef VKV het volgende:
Het viel me op dat veel mensen hier zijn gestopt met roken. Aangezien ik niet rook, maar wel een andere verslaving heb doe ik bij deze vanaf nu mee:
Met op werkdagen minstens 6 koppen, terwijl ik het als ik er serieus over nadenk niet eens zó lekker meer vind, is het volgens mij een echte verslaving geworden. Ben benieuwd hoeveel afkickverschijnselen ik te verduren krijg
6 maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef VKV het volgende:
Met op werkdagen minstens 6 koppen, terwijl ik het als ik er serieus over nadenk niet eens zó lekker meer vind, is het volgens mij een echte verslaving geworden. Ben benieuwd hoeveel afkickverschijnselen ik te verduren krijg
Heb al een keer eerder een poging gedaan maar hoorde het koffieapparaat zowat roepen toenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sterkte! Ik heb tijdens een vastenperiode ook geen koffie gedronken en dat merkte ik wel, maar als je er doorheen bent heb je nergens meer last van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef GotC het volgende:
Ik ben ook geminderdVan..veel koffie naar 2x in de week een cappuccino
. En dan wel een goeie.
![]()
![]()
bij vlagen stop ik met koffie op het werk, maar door recente ontwikkelingen hier toch maar weer begonnen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Lolwutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef YUR het volgende:
Ik moet eens minder alcohol drinken op mn werk...![]()
![]()
Ik begin me een beetje schuldig te voelen, al een week niet gelopen![]()
Morgenavond maar weer proberen te gaan, ik moet nog wat kilometers maken voor 16 september![]()
Maar vind je stoppen met roken dan makkelijker dan stoppen met koffie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Shravani het volgende:
Ik ben bij het stoppen met roken ook geminderd met koffie, maar kan toch echt niet zonder hoor.
Of vervangt koffie het roken?![]()
Hop hop!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef GlenHighland het volgende:
Ik begin me een beetje schuldig te voelen, al een week niet gelopen![]()
Morgenavond maar weer proberen te gaan, ik moet nog wat kilometers maken voor 16 september
Nooit gerookt, drink geen koffie, en drink 1 fles alcohol in de week.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
1 fles whisky?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Nooit gerookt, drink geen koffie, en drink 1 fles alcohol in de week.Ja doei.![]()
Ik vond het stoppen met roken noodzakelijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Maar vind je stoppen met roken dan makkelijker dan stoppen met koffie?
Of vervangt koffie het roken?En ben met koffie geminderd omdat dat heel lang samen ging met roken, om de gewoonte te doorbreken zeg maar...
Maar ik heb thuis een heel fijn koffie apparaat en zonder koffie krijg ik hoofdpijn.![]()
dat is een klein meisje!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
misschien toch maar weer eens (sport)fysio opzoeken. Stijve enkel, gevoelige achillespees/kuitspier.. Zag net een bobbeltje (wtf?!) op m'n scheenbeen.. Eens goed dat hele been laten bekijken en los masseren ofzoI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Spierknoopje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef E.T. het volgende:
misschien toch maar weer eens (sport)fysio opzoeken. Stijve enkel, gevoelige achillespees/kuitspier.. Zag net een bobbeltje (wtf?!) op m'n scheenbeen.. Eens goed dat hele been laten bekijken en los masseren ofzo█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Roken![]()
Koffie![]()
Chocola![]()
![]()
Ik moet dus serieus minderen met suiker, om af te vallen en sneller te worden. Meh...
Wie van jullie gaan er structureel naar een fysio / masseur, al dan niet preventief? Lijkt me bij intensief trainen best fijn als iemand de boel los & in de gaten houdt. Stel je voor... vlak voor die HM ineens klachten ofzo...Hardloper.
IG @webkim![]()
Ik had een vriendin die semi masseuse is. Maar lekkerste is toch nog: Eerst normale massage, met een hot stone massage er achter aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef Webkim het volgende:
Roken![]()
Koffie![]()
Chocola![]()
![]()
Ik moet dus serieus minderen met suiker, om af te vallen en sneller te worden. Meh...
Wie van jullie gaan er structureel naar een fysio / masseur, al dan niet preventief? Lijkt me bij intensief trainen best fijn als iemand de boel los & in de gaten houdt. Stel je voor... vlak voor die HM ineens klachten ofzo...![]()
![]()
![]()
En dan zit je zo lekker in je vel de dagen er na![]()
![]()
![]()
Nja..het is in feite wel een beginnerstopic hier hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef Webkim het volgende:
Roken![]()
Koffie![]()
Chocola![]()
![]()
Wie van jullie gaan er structureel naar een fysio / masseur, al dan niet preventief? Lijkt me bij intensief trainen best fijn als iemand de boel los & in de gaten houdt. Stel je voor... vlak voor die HM ineens klachten ofzo...Die vraag kan je beter stellen in het amateur topic. Weet wel dat slacker weleens massages krijgt.
![]()
Goed. Ik ben er dus achter gekomen dat mijn koptelefoontjes het gewoon nog doen na een rondje in de wasmachine. Nu zo lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet ik maar nodig een vriendin scoren voor de massages.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef mosselmossel het volgende:
Goed. Ik ben er dus achter gekomen dat mijn koptelefoontjes het gewoon nog doen na een rondje in de wasmachine. Nu zo lopen.![]()
zijn ze wel weer lekker schoon.![]()
Als een ekte hollander alles gratisquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Moet ik maar nodig een vriendin scoren voor de massages.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:26 schreef Drassss het volgende:
Na 10km wedstrijd van afgelopen zondag, vandaag lekker 9km uitgelopen![]()
Zeer netjes
![]()
Het begint hier te bewolken.als het bewolkt raakt/blijft ga ik straks nog even een eindje lopen, zin in
en als niet, dan niet want dan houd ik me netjes aan de rustdag
Ja doei.![]()
Je moet je sowieso netjes aan je rustdag houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het begint hier te bewolken.als het bewolkt raakt/blijft ga ik straks nog even een eindje lopen, zin in
en als niet, dan niet want dan houd ik me netjes aan de rustdag
![]()
Nee hoordoe ik ook niet.
Maar morgen kennelijk wel want het is weer tijd om bloed te doneren, daarna gaan lopen lijkt me niet zo'n succes.![]()
Maar Mo loopt nog wat verder en het ging al niet zo lekker gisteren, las ik, dus lijkt me extra reden om me mooi aan m'n rustdag te houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet je sowieso netjes aan je rustdag houden![]()
Nee hoordoe ik ook niet.
Maar morgen kennelijk wel want het is weer tijd om bloed te doneren, daarna gaan lopen lijkt me niet zo'n succes..
In principe niet, nee. Maar die is na één, maximaal twee rustdagen ook wel weer weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Lopen jullie ook gewoon met spierpijn?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik wel, anders zou ik nooit kunnen lopen omdat ik op de overige dagen andere sporten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Lopen jullie ook gewoon met spierpijn?![]()
Ligt aan 't soort en de mate van spierpijn en waar 't vandaan komt. Vaak loop ik het er ook weer een beetje uit juist.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Lopen jullie ook gewoon met spierpijn?Ja doei.![]()
Ik moet hier ook maar eens gaan posten... Lees al een tijdje af en toe mee, maar vergeet eigenlijk elke keer wat achter te laten.
4 jaar geleden begonnen met hardlopen omdat ik af wilde vallen, nu puur ter ontspanning en omdat ik het leuk vind. Loop over het algemeen zo'n 3 keer per week tussen de 5 en 10 km.
Lang met nike+ gerend, nu niet meer omdat ik dat gedeelte dat in je iPod moet kwijt ben, maar eigenlijk bevalt dat beter. Nu ren ik veel meer ontspannen en minder geforceerd. Ben niet zo ambitieus dat ik steeds sneller wil enzo, gaat me echt puur om het rennen (bovendien vind ik 5km in 24 minuten ook wel gewoon prima eigenlijk).
Hoi dus![]()
![]()
http://www.runinfo.nl/spierpijn.htm
Volgens deze site mag je wel een rustige hersteltraining doen met spierpijn.Niet meer actief op Fok!![]()
Oh, ik doe het ook eigenlijk altijd wel, maar het ziet er naar uit dat 't extra lekker renweer gaat worden hier naarmate de avond nadertquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet je sowieso netjes aan je rustdag houden![]()
Nee hoordoe ik ook niet.
Maar morgen kennelijk wel want het is weer tijd om bloed te doneren, daarna gaan lopen lijkt me niet zo'n succes.dus wellicht even een rustig rondje van 3km ofzo, gewoon omdat 't kan
Ja doei.![]()
Nou ik wil namelijk ook een hersteltraining inlassen (zwemmen) naast 3x lopen in de week.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wel, anders zou ik nooit kunnen lopen omdat ik op de overige dagen andere sporten doen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat kan denk ik prima: veel andere spieren en andere manier van gebruik van dezelfde spierenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ik wil namelijk ook een hersteltraining inlassen (zwemmen) naast 3x lopen in de week.
Ja doei.![]()
Ok ik word misselijkquote:![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik moet hier ook maar eens gaan posten... Lees al een tijdje af en toe mee, maar vergeet eigenlijk elke keer wat achter te laten.
4 jaar geleden begonnen met hardlopen omdat ik af wilde vallen, nu puur ter ontspanning en omdat ik het leuk vind. Loop over het algemeen zo'n 3 keer per week tussen de 5 en 10 km.
Lang met nike+ gerend, nu niet meer omdat ik dat gedeelte dat in je iPod moet kwijt ben, maar eigenlijk bevalt dat beter. Nu ren ik veel meer ontspannen en minder geforceerd. Ben niet zo ambitieus dat ik steeds sneller wil enzo, gaat me echt puur om het rennen (bovendien vind ik 5km in 24 minuten ook wel gewoon prima eigenlijk).
Hoi dus
5K in 24 minuten is behoorlijk rap
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kan denk ik prima: veel andere spieren en andere manier van gebruik van dezelfde spieren.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Sowieso kan 1x zwemmen naast het hardlopen makkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ik wil namelijk ook een hersteltraining inlassen (zwemmen) naast 3x lopen in de week.![]()
3x per week intensieve zwemtraining naast 3x hardlopen ging destijds wat minder![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef VKV het volgende:
[..]
Sowieso kan 1x zwemmen naast het hardlopen makkelijk![]()
3x per week intensieve zwemtraining naast 3x hardlopen ging destijds wat minder![]()
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En over zwemmen gesproken: ik heb ook eindelijk de zwemclub waar ik lid van wil worden eens gemaild! Hopelijk gaan ze in de zomer gewoon door, dus kan ik nadat we terug zijn van vakantie eens aanschuiven!quote:
Ja doei.![]()
ZwemmenDe laatste tijd veel te weinig gedaan omdat ik elke keer weer een nieuwe tatoeage moest laten zetten
![]()
Is echt lekker om te voelen dat je héél je lichaam gebruikt om vooruit te komen!![]()
* Viking84 klikt op fobo en ziet geen tattoosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
ZwemmenDe laatste tijd veel te weinig gedaan omdat ik elke keer weer een nieuwe tatoeage moest laten zetten
![]()
Is echt lekker om te voelen dat je héél je lichaam gebruikt om vooruit te komen!.
Je bent v trouwens hè?Niet meer actief op Fok!![]()
Zwemmen vind ik denk ik nog leuker dan hardlopen, al is hardlopen 'makkelijker' te doen, gewoon lekker vanaf huis wanneer je er zin in hebt. Verheug me er echt op om weer te gaan zwemmen: wrsch 2 keer in de week dat ik wil gaan trainenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
![]()
Is echt lekker om te voelen dat je héél je lichaam gebruikt om vooruit te komen!
Ja doei.![]()
Nee, ivm privacyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 klikt op fobo en ziet geen tattoos.
Je bent v trouwens hè?Ben juf in het voortgezet onderwijs, dus ik ben bang dat ik herkend word en dat vervolgens heel m'n postgeschiedenis uitgeplozen gaat worden.
En inderdaad v![]()
![]()
Logischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nee, ivm privacyBen juf in het voortgezet onderwijs, dus ik ben bang dat ik herkend word en dat vervolgens heel m'n postgeschiedenis uitgeplozen gaat worden.
En inderdaad v.
Ik niet, gelukkigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef YUR het volgende:
Mijn probleem is dat ik veel te veel sporten écht leuk vind om te doen. Ik vind alleen hardlopen echt leuk (muv incidenteel een andere sport). Dat maakt het leven een stuk eenvoudiger
.
Ik ga wel als een speer vandaag trouwens. Werk drie kwartier langer door ivm fysio vanavond, dan kan ik die later weer eens opnemen
.
+1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef YUR het volgende:
Mijn probleem is dat ik veel te veel sporten écht leuk vind om te doen![]()
Als ik de tijd had (ok, die heb ik nu) dan zou ik ook veel meer doen, zeker als ik nog in Nijmegen had gewoond en al die gave lessen bij 't sportcentrum had kunnen volgenquote:máár ben al lang blij dat ik eindelijk de zwem-stap nu genomen heb, zin in.
Ja doei.![]()
Toen ik werkloos liep ik vier keer per week 5 km. Wilde achteraf maar dat ik het toen al verder had opgebouwd. Had er toen veel tijd voor gehad.
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe
En dat was RW10 - training 13. 3-2-3-2-3-2 in tempo3 en 3-2 in tempo4. Steeds met 1 minuutje wandelen ertussen.
http://www.endomondo.com/workouts/pt-hK_VGlt0Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nog een keer +1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe. Opleiding volgen
. Wat zou je willen doen dan? Zou je geen hardlooptrainer willen worden bij je loopgroep, uiteindelijk?
Ik hoorde dat ze nog een coach zochten voor een bepaald elftalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze nog een coach zochten voor een bepaald elftal.
Cursus doen om in iets bepaalds les te mogen geven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe
Ik zit er aan te denken om te kijken hoeveel het zou kosten (en opleveren) om spinninginstructrice te kunnen wordenDan zou ik hopelijk wat betere lessen naar Hull kunnen brengen
Ja doei.![]()
Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Opleiding volgen
. Wat zou je willen doen dan? Zou je geen hardlooptrainer willen worden bij je loopgroep, uiteindelijk?
En een opleiding...ja...dat zal wel moeten
Kost niet zo veel hoor. Mijn vader is spinninginstructeurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Cursus doen om in iets bepaalds les te mogen geven?
Ik zit er aan te denken om te kijken hoeveel het zou kosten (en opleveren) om spinninginstructrice te kunnen wordenDan zou ik hopelijk wat betere lessen naar Hull kunnen brengen
Maar dat hoeft toch ook niet direct? Die looptrainers bij je club doen het toch ook in hun avonduurtjes, naast hun normale baan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven.
En een opleiding...ja...dat zal wel moeten.
Ja, dat is het hem. Ik wil er mn fulltime sportbaan van maken. Ik kan nu ook een paar k per jaar bijverdienen als korfbaltrainer, maar dat wil ik niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet direct? Die looptrainers bij je club doen het toch ook in hun avonduurtjes, naast hun normale baan?.
Heb je een indicatie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Kost niet zo veel hoor. Mijn vader is spinninginstructeur
Ja doei.![]()
Heb namelijk vooral veel cursussen gevonden voor mensen die al 'sportschoolinstructeur' zijn en dan kost 't niet zoveel (125 pond voor een dagcursus), maargoed, ik heb geen 'sportschoolinstructeursdiploma'Nou ja, eerst 't zwemmen maar weer eens erbij pakken, dat gaat me ook al 20 pond per maand kosten
Ja doei.![]()
Denk dat je bij een sportschool wel fulltime aan de slag kunt (lessen + fitnessbegeleiding) maar da's wel veel binnen werken... Hoewel je tegenwoordig vanuit de sportschool ook die hele zware trainingen buiten hebt, bootcamp.![]()
Dat hebben 'we' hier nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:32 schreef VKV het volgende:
Denk dat je bij een sportschool wel fulltime aan de slag kunt (lessen + fitnessbegeleiding) maar da's wel veel binnen werken... Hoewel je tegenwoordig vanuit de sportschool ook die hele zware trainingen buiten hebt, bootcamp.zelfs de meeste lessen zijn 'houtje-touwtje' in de gemeentegyms
!
Ja doei.![]()
Kijk hier eens. Allerlei sportopleidingen. http://www.cios.nlquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven.
En een opleiding...ja...dat zal wel moetenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat lijkt me wel leuk ja. Of een soort van PT gecombineerd met leefstijlcoach ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:32 schreef VKV het volgende:
Denk dat je bij een sportschool wel fulltime aan de slag kunt (lessen + fitnessbegeleiding) maar da's wel veel binnen werken... Hoewel je tegenwoordig vanuit de sportschool ook die hele zware trainingen buiten hebt, bootcamp.F means you're fucked![]()
CIOS ken ik wel ja. Hier in Den Haag hebben we ook de HALOquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kijk hier eens. Allerlei sportopleidingen. http://www.cios.nlF means you're fucked![]()
Ow, ja, dat is ongeveer hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:34 schreef YUR het volgende:
[..]
CIOS ken ik wel ja. Hier in Den Haag hebben we ook de HALOZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn Polar doet er ook langer over dan mijn telefoon. Blijkbaar geen GPS lock.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik wat op ga zetten in GBquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat hebben 'we' hier nietzelfs de meeste lessen zijn 'houtje-touwtje' in de gemeentegyms
!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik wat op ga zetten in GB
Er zijn hier ook wel particuliere gyms maar die zijn een tandje duurder. Dus dat kon ik niet echt betalen zeg maar. En ben wel bij één in het centrum gaan kijken, maar daar was de spinningles gewoon tussen de andere sporters in: wat spinfietsen in een circeltje.. wellicht is de instructie daar wel beter, maargoed, ik vond 't toch wat raar. Daarbij kan ik nu voor 26 pond per maand onbeperkt lessen volgen, onbeperkt fitnessen, zwemmen, sauna, álles, dus ach..dan doe ik in een spinles maar een beetje op gevoel m'n eigen ding zonder voor 't oog al te veel af te wijken van wat de rest doet
![]()
Ja doei.![]()
Voor de mensen die me op Facebook hebben, pics, it did happen die 14 km
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Klaar met werken
Rustdag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanavond eens (Franse) kwark proberen na het lopen.
Maar kijk er wel tegenop, als ik dat horrorverhalen over hoe het smaakt zo lees![]()
![]()
Ik heb geloof ik rond de 600 Euro betaald destijds, voor de opleiding van Spinning zelf.quote:
Je zou ook bij Les Mills kunnen kijken wat het kost om RPM instructeur te worden, als er tenminste sportscholen in je buurt zijn die LesMills aanbieden, anders heeft het weinig zin.
Lastig om je baan te maken van instructeur in een bepaalde les. Zoveel uren kán je wekelijks niet draaien. Ik heb het daarom aangevuld met fitnessinstructeur: zaaldiensten (intakes, begeleiding van mensen die vrij trainen) in combinatie met wat groepslessen en hier en daar een paar uurtjes balie. Zo kon het wél.
Een hele basic opleiding fitnessinstructeur kan je bij AALO doen. Is geloof ik drie of vier weekenden en sommige sportscholen nemen er genoegen mee.Hardloper.
IG @webkim![]()
Massagesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef Webkim het volgende:
Roken![]()
Koffie![]()
Chocola![]()
![]()
Wie van jullie gaan er structureel naar een fysio / masseur, al dan niet preventief? Lijkt me bij intensief trainen best fijn als iemand de boel los & in de gaten houdt. Stel je voor... vlak voor die HM ineens klachten ofzo...
Ik scoor ze bij de Chinees of bij een sportmasseur. FOKKING LOVE IT!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die foto's!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:39 schreef slacker_nl het volgende:
Blijerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:39 schreef slacker_nl het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:40 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik rond de 600 Euro betaald destijds, voor de opleiding van Spinning zelf.
Je zou ook bij Les Mills kunnen kijken wat het kost om RPM instructeur te worden, als er tenminste sportscholen in je buurt zijn die LesMills aanbieden, anders heeft het weinig zin.
Lastig om je baan te maken van instructeur in een bepaalde les. Zoveel uren kán je wekelijks niet draaien. Ik heb het daarom aangevuld met fitnessinstructeur: zaaldiensten (intakes, begeleiding van mensen die vrij trainen) in combinatie met wat groepslessen en hier en daar een paar uurtjes balie. Zo kon het wél.
Een hele basic opleiding fitnessinstructeur kan je bij AALO doen. Is geloof ik drie of vier weekenden en sommige sportscholen nemen er genoegen mee.maar ik wil er niet MIJN BAAN van maken, gewoon voor de hobby en omdat ik zie dat ze bij mijn sportschool eigenlijk een tekort hebben aan (goede) spinnininstructrices. RPM vind ik niet mijn ding
dus dat word 't 'm sowieso niet, en verder woon ik niet in Nederland
dus de AALO wordt 'm ook niet
Eerst maar 's een andere bijbaan vinden zodat ik überhaupt kan blijven sporten tijdens m'n masterjaar
Ja doei.![]()
Tips van de Hardloopwinkel, via FB:quote:TIP 1: Als het warmer wordt moet je drinken onderweg, heb je geen sportdrank in huis geen probleem. Doe een mespuntje zout in je fles of bidon en het water wordt al veel beter opgenomen in je lichaamquote:Tip 2: Je loopt wedstrijden, je wilt wel je gelletjes meenemen maar je wilt niet met een gordel lopen. Bevestig met veiligheidsspelden de gelletjes aan beide kanten aan de binnenkant van je broek. Dus aan de bovenste band van je broek. Zo kun je er 2 a 3 meenemen.quote:Tip 3: De meeste hardlopers hebben wel een functionele tight, half tight of baggy (losse broek). Maar weinig lopers hebben daaronder een functionele slip of boxer. Dit is eigenlijk net zo belangrijk. Een functionele slip of boxer voorkomt o.a. schuren, kou en irritaties. Tevens blijf je een stuk droger. Een katoenen slip of boxer is vele malen goedkoper maar slijt met hardlopen zeer snel. Een functionele boxer/slip blijft heel lang goed.quote:Tip 4: Schoenen gaan ongeveer 1200km mee. Loop je 3 keer in de week 10km dan is dat 40 weken. Maar je kijkt niet elke week naar de aankoopbon om te kijken hoe oud de schoen is. Als je een schoen koopt haal je het zooltje er uit. Dan schrijf je met een stift/marker de datum in de schoen. Zo kan je af en toe nakijken hoe oud de schoenen zijn.F means you're fucked![]()
+1 voor commandoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
+1 voor fatsoenlijk ondergoed. niets zo vervelend als een schurende string.![]()
![]()
Afgelopen zaterdag les 23 van Start to Run 2011 gelopen en zou vandaag weer moeten. Ik voel alleen nog (bij het lopen) een lichte pijn in mijn onderbenen/schenen. Wat is verstandig, toch nog wat extra dagen rust tot de pijn weg is?![]()
Liplezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eensmaar dan wel met tight
Da's best moeilijk te bepalen van een afstand...Ik bepaal dat soort dingen op gevoel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
Afgelopen zaterdag les 23 van Start to Run 2011 gelopen en zou vandaag weer moeten. Ik voel alleen nog (bij het lopen) een lichte pijn in mijn onderbenen/schenen. Wat is verstandig, toch nog wat extra dagen rust tot de pijn weg is?F means you're fucked![]()
Buikdansenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nee joh, m'n hangbuik hangt daarvoor
Je hardloopspoiler?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nee joh, m'n hangbuik hangt daarvoor![]()
![]()
Wil ik eigenlijk ook wel eens proberenquote:
Of je leest even goed Kimquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedankt voor de infomaar ik wil er niet MIJN BAAN van maken (...) en verder woon ik niet in Nederland
dus de AALO wordt 'm ook niet
![]()
Hardloper.
IG @webkim![]()
ja hoor. lekker gevoel de eerste meters. daarna geen last meer!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Lopen jullie ook gewoon met spierpijn?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik doe ook niet zo moeilijk over spierpijn. No biggy[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lastig idd. Ik heb eigenlijk nooit meer echt spierpijn. Hooguit wat stijfheid, die erger wordt als ik níet loop, dus die dribbel ik er dan beter uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
Afgelopen zaterdag les 23 van Start to Run 2011 gelopen en zou vandaag weer moeten. Ik voel alleen nog (bij het lopen) een lichte pijn in mijn onderbenen/schenen. Wat is verstandig, toch nog wat extra dagen rust tot de pijn weg is?Hardloper.
IG @webkim![]()
ik loop juist altijd met een stringquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
+1 voor fatsoenlijk ondergoed. niets zo vervelend als een schurende string.anders vind ik het niet mooi staan in mn tight
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi staan heeft niet echt prioriteit hier.hier wel een beetje, plus dat ik het lekker vind zitten
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik loop juist altijd met een stringanders vind ik het niet mooi staan in mn tight
.
Ik loop wel in een vrije strakke onderbroek, anders voel ik hem afglijden onder m'n tight en dat is echt irri. Dus heb een speciale hardlooponderbroek
.
Spierpijn heb ik ook amper (meer) maar dit voelt toch anders dan spierpijn. Wil geen risico lopen ivm horrorverhalen over shin splits maar zou ook jammer zijn om achter op schema te raken. Misschien voor de zekerheid toch maar 1 of 2 dagen meer rusten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Lastig idd. Ik heb eigenlijk nooit meer echt spierpijn. Hooguit wat stijfheid, die erger wordt als ik níet loop, dus die dribbel ik er dan beter uit.![]()
Nou als ik sommige dames hier hoor over kleding maakt het zeker een onderdeel uit van het lopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi staan heeft niet echt prioriteit hier.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Krijg je shin splints van spierpijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spierpijn heb ik ook amper (meer) maar dit voelt toch anders dan spierpijn. Wil geen risico lopen ivm horrorverhalen over shin splits maar zou ook jammer zijn om achter op schema te raken. Misschien voor de zekerheid toch maar 1 of 2 dagen meer rusten.Waar heb je spierpijn dan, in je kuiten?
Als je het niet vertrouwt, zou ik inderdaad ook ff extra rust nemenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spierpijn heb ik ook amper (meer) maar dit voelt toch anders dan spierpijn. Wil geen risico lopen ivm horrorverhalen over shin splits maar zou ook jammer zijn om achter op schema te raken. Misschien voor de zekerheid toch maar 1 of 2 dagen meer rusten.F means you're fucked![]()
hier = bij mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nou als ik sommige dames hier hoor over kleding maakt het zeker een onderdeel uit van het lopen.Ja doei.![]()
ja een los boxertje ofzo heb ik ook eens geprobeerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik loop wel in een vrije strakke onderbroek, anders voel ik hem afglijden onder m'n tight en dat is echt irri. Dus heb een speciale hardlooponderbroek
.
voelt zo flodderig ofzo
Everybody needs a bosom for a pillow!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: