quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ] Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:Ziet er goed uuiiiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoi er is weer een dokter in de zaal![]()
Maar je bent geen echte dokter he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ziet er goed uuiiiiit![]()
En hoi er is weer een dokter in de zaal![]()
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je bent geen echte dokter he?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.
Maar voor jou wil ik best een dokter zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker weertje he? Ik lul er even tactisch overheen
Jammer dat ik vandaag een rustdag heb.. Helemaal rusten doe ik niet, want ik heb de beneden verdieping gestofd/gestofzuigd, gedweild en ik heb de keuken even gesopt en de wc ook nog gedaan....
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker weertje he? Ik lul er even tactisch overheen
Jammer dat ik vandaag een rustdag heb.. Helemaal rusten doe ik niet, want ik heb de beneden verdieping gestofd/gestofzuigd, gedweild en ik heb de keuken even gesopt en de wc ook nog gedaan....Dat is ook een hele workout hoor!
Ja en vanavond nog even wat sit-ups doen..quote:
Dat is geen instelling, 20 extra sit ups privatequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en vanavond nog even wat sit-ups doen..
Voor de vormwant echt strak krijg ik het denk ik niet meer
Nee serieus, het gaat em echt niet wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is geen instelling, 20 extra sit ups private
dr sexy dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus, het gaat em echt niet worden![]()
En wie controleert mij?![]()
Je geweten *evil lachje*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus, het gaat em echt niet worden![]()
En wie controleert mij?![]()
Ik denk het nietquote:
Heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je geweten *evil lachje*
Ik heb zo'n zin in morgen, lekker een kwartier hardlopen. Waarom klinkt dat zo weinig
nee, en dat ga ik niet doen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb jij je 20 minuten touwtje springen al gedaan vandaag ?
*insert nudge nudge wink wink*-smiley.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.
Maar voor jou wil ik best een dokter zijn![]()
![]()
He knapperd, ik hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*insert nudge nudge wink wink*-smiley.
Damn nou ja het is zo voorbij tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef kwiwi het volgende:
zometeen college maar ik heb geen zinwel zin om te lopen vanavond! hopelijk blijft het droog, begint een beetje grijs te worden hier..
klinkt erg pijnlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.
autsj....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |