quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ] Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:Ziet er goed uuiiiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoi er is weer een dokter in de zaal![]()
Maar je bent geen echte dokter he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ziet er goed uuiiiiit![]()
En hoi er is weer een dokter in de zaal![]()
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je bent geen echte dokter he?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.
Maar voor jou wil ik best een dokter zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker weertje he? Ik lul er even tactisch overheen
Jammer dat ik vandaag een rustdag heb.. Helemaal rusten doe ik niet, want ik heb de beneden verdieping gestofd/gestofzuigd, gedweild en ik heb de keuken even gesopt en de wc ook nog gedaan....
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker weertje he? Ik lul er even tactisch overheen
Jammer dat ik vandaag een rustdag heb.. Helemaal rusten doe ik niet, want ik heb de beneden verdieping gestofd/gestofzuigd, gedweild en ik heb de keuken even gesopt en de wc ook nog gedaan....Dat is ook een hele workout hoor!
Ja en vanavond nog even wat sit-ups doen..quote:
Dat is geen instelling, 20 extra sit ups privatequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en vanavond nog even wat sit-ups doen..
Voor de vormwant echt strak krijg ik het denk ik niet meer
Nee serieus, het gaat em echt niet wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is geen instelling, 20 extra sit ups private
dr sexy dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus, het gaat em echt niet worden![]()
En wie controleert mij?![]()
Je geweten *evil lachje*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus, het gaat em echt niet worden![]()
En wie controleert mij?![]()
Ik denk het nietquote:
Heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je geweten *evil lachje*
Ik heb zo'n zin in morgen, lekker een kwartier hardlopen. Waarom klinkt dat zo weinig
nee, en dat ga ik niet doen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb jij je 20 minuten touwtje springen al gedaan vandaag ?
*insert nudge nudge wink wink*-smiley.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.
Maar voor jou wil ik best een dokter zijn![]()
![]()
He knapperd, ik hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*insert nudge nudge wink wink*-smiley.
Damn nou ja het is zo voorbij tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef kwiwi het volgende:
zometeen college maar ik heb geen zinwel zin om te lopen vanavond! hopelijk blijft het droog, begint een beetje grijs te worden hier..
klinkt erg pijnlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.
autsj....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.
Sterkte. Kon je niet gelijk langskomen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ajjjjjj sterkte manquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Bedanktquote:
Bah, irritanDquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry, heb 't te druk met niets doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef CantFazeMe het volgende:
De topics gaan verdacht langzamer dan gisteren.
Gistermiddag was het ook rustigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoezo ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Vond het vannacht snel gaan. Ik was even weg en bam nieuw topicquote:
Sterkte! Ik heb tijdens een vastenperiode ook geen koffie gedronken en dat merkte ik wel, maar als je er doorheen bent heb je nergens meer last vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef VKV het volgende:
Het viel me op dat veel mensen hier zijn gestopt met roken. Aangezien ik niet rook, maar wel een andere verslaving heb doe ik bij deze vanaf nu mee:
Ik stop met koffie drinken!
Met op werkdagen minstens 6 koppen, terwijl ik het als ik er serieus over nadenk niet eens zó lekker meer vind, is het volgens mij een echte verslaving geworden. Ben benieuwd hoeveel afkickverschijnselen ik te verduren krijg
6 maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef VKV het volgende:
Het viel me op dat veel mensen hier zijn gestopt met roken. Aangezien ik niet rook, maar wel een andere verslaving heb doe ik bij deze vanaf nu mee:
Ik stop met koffie drinken!
Met op werkdagen minstens 6 koppen, terwijl ik het als ik er serieus over nadenk niet eens zó lekker meer vind, is het volgens mij een echte verslaving geworden. Ben benieuwd hoeveel afkickverschijnselen ik te verduren krijg
Heb al een keer eerder een poging gedaan maar hoorde het koffieapparaat zowat roepen toenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sterkte! Ik heb tijdens een vastenperiode ook geen koffie gedronken en dat merkte ik wel, maar als je er doorheen bent heb je nergens meer last van
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef GotC het volgende:
Ik ben ook geminderdVan..veel koffie naar 2x in de week een cappuccino
. En dan wel een goeie.
Lolwutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef YUR het volgende:
Ik moet eens minder alcohol drinken op mn werk...
Maar vind je stoppen met roken dan makkelijker dan stoppen met koffie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Shravani het volgende:
Ik ben bij het stoppen met roken ook geminderd met koffie, maar kan toch echt niet zonder hoor.
Hop hop!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef GlenHighland het volgende:
Ik begin me een beetje schuldig te voelen, al een week niet gelopen![]()
Morgenavond maar weer proberen te gaan, ik moet nog wat kilometers maken voor 16 september
1 fles whisky?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Nooit gerookt, drink geen koffie, en drink 1 fles alcohol in de week.
Ik vond het stoppen met roken noodzakelijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Maar vind je stoppen met roken dan makkelijker dan stoppen met koffie?
Of vervangt koffie het roken?
dat is een klein meisje!quote:
Spierknoopje?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef E.T. het volgende:
misschien toch maar weer eens (sport)fysio opzoeken. Stijve enkel, gevoelige achillespees/kuitspier.. Zag net een bobbeltje (wtf?!) op m'n scheenbeen.. Eens goed dat hele been laten bekijken en los masseren ofzo
Ik had een vriendin die semi masseuse is. Maar lekkerste is toch nog: Eerst normale massage, met een hot stone massage er achter aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef Webkim het volgende:
Roken![]()
Koffie![]()
Chocola![]()
![]()
Ik moet dus serieus minderen met suiker, om af te vallen en sneller te worden. Meh...
Wie van jullie gaan er structureel naar een fysio / masseur, al dan niet preventief? Lijkt me bij intensief trainen best fijn als iemand de boel los & in de gaten houdt. Stel je voor... vlak voor die HM ineens klachten ofzo...
Nja..het is in feite wel een beginnerstopic hier hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef Webkim het volgende:
Roken![]()
Koffie![]()
Chocola![]()
![]()
Ik moet dus serieus minderen met suiker, om af te vallen en sneller te worden. Meh...
Wie van jullie gaan er structureel naar een fysio / masseur, al dan niet preventief? Lijkt me bij intensief trainen best fijn als iemand de boel los & in de gaten houdt. Stel je voor... vlak voor die HM ineens klachten ofzo...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef mosselmossel het volgende:
Goed. Ik ben er dus achter gekomen dat mijn koptelefoontjes het gewoon nog doen na een rondje in de wasmachine. Nu zo lopen.
Als een ekte hollander alles gratisquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Moet ik maar nodig een vriendin scoren voor de massages.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:26 schreef Drassss het volgende:
Na 10km wedstrijd van afgelopen zondag, vandaag lekker 9km uitgelopen
Je moet je sowieso netjes aan je rustdag houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het begint hier te bewolken.als het bewolkt raakt/blijft ga ik straks nog even een eindje lopen, zin in
en als niet, dan niet want dan houd ik me netjes aan de rustdag
Maar Mo loopt nog wat verder en het ging al niet zo lekker gisteren, las ik, dus lijkt me extra reden om me mooi aan m'n rustdag te houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet je sowieso netjes aan je rustdag houden![]()
Nee hoordoe ik ook niet.
Maar morgen kennelijk wel want het is weer tijd om bloed te doneren, daarna gaan lopen lijkt me niet zo'n succes.
In principe niet, nee. Maar die is na één, maximaal twee rustdagen ook wel weer weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Lopen jullie ook gewoon met spierpijn?
Ik wel, anders zou ik nooit kunnen lopen omdat ik op de overige dagen andere sporten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Ligt aan 't soort en de mate van spierpijn en waar 't vandaan komt. Vaak loop ik het er ook weer een beetje uit juist.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh, ik doe het ook eigenlijk altijd wel, maar het ziet er naar uit dat 't extra lekker renweer gaat worden hier naarmate de avond nadertquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet je sowieso netjes aan je rustdag houden![]()
Nee hoordoe ik ook niet.
Maar morgen kennelijk wel want het is weer tijd om bloed te doneren, daarna gaan lopen lijkt me niet zo'n succes.
Nou ik wil namelijk ook een hersteltraining inlassen (zwemmen) naast 3x lopen in de week.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wel, anders zou ik nooit kunnen lopen omdat ik op de overige dagen andere sporten doen.
Dat kan denk ik prima: veel andere spieren en andere manier van gebruik van dezelfde spierenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ik wil namelijk ook een hersteltraining inlassen (zwemmen) naast 3x lopen in de week.
Ok ik word misselijkquote:
Hoiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik moet hier ook maar eens gaan posten... Lees al een tijdje af en toe mee, maar vergeet eigenlijk elke keer wat achter te laten.
4 jaar geleden begonnen met hardlopen omdat ik af wilde vallen, nu puur ter ontspanning en omdat ik het leuk vind. Loop over het algemeen zo'n 3 keer per week tussen de 5 en 10 km.
Lang met nike+ gerend, nu niet meer omdat ik dat gedeelte dat in je iPod moet kwijt ben, maar eigenlijk bevalt dat beter. Nu ren ik veel meer ontspannen en minder geforceerd. Ben niet zo ambitieus dat ik steeds sneller wil enzo, gaat me echt puur om het rennen (bovendien vind ik 5km in 24 minuten ook wel gewoon prima eigenlijk).
Hoi dus
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat kan denk ik prima: veel andere spieren en andere manier van gebruik van dezelfde spieren
Sowieso kan 1x zwemmen naast het hardlopen makkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ik wil namelijk ook een hersteltraining inlassen (zwemmen) naast 3x lopen in de week.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef VKV het volgende:
[..]
Sowieso kan 1x zwemmen naast het hardlopen makkelijk![]()
3x per week intensieve zwemtraining naast 3x hardlopen ging destijds wat minder![]()
En over zwemmen gesproken: ik heb ook eindelijk de zwemclub waar ik lid van wil worden eens gemaild! Hopelijk gaan ze in de zomer gewoon door, dus kan ik nadat we terug zijn van vakantie eens aanschuiven!quote:
* Viking84 klikt op fobo en ziet geen tattoosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
ZwemmenDe laatste tijd veel te weinig gedaan omdat ik elke keer weer een nieuwe tatoeage moest laten zetten
![]()
Is echt lekker om te voelen dat je héél je lichaam gebruikt om vooruit te komen!
Zwemmen vind ik denk ik nog leuker dan hardlopen, al is hardlopen 'makkelijker' te doen, gewoon lekker vanaf huis wanneer je er zin in hebt. Verheug me er echt op om weer te gaan zwemmen: wrsch 2 keer in de week dat ik wil gaan trainenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
ZwemmenDe laatste tijd veel te weinig gedaan omdat ik elke keer weer een nieuwe tatoeage moest laten zetten
![]()
Is echt lekker om te voelen dat je héél je lichaam gebruikt om vooruit te komen!
Nee, ivm privacyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 klikt op fobo en ziet geen tattoos.
Je bent v trouwens hè?
Logischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nee, ivm privacyBen juf in het voortgezet onderwijs, dus ik ben bang dat ik herkend word en dat vervolgens heel m'n postgeschiedenis uitgeplozen gaat worden.
En inderdaad v
Ik niet, gelukkigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef YUR het volgende:
Mijn probleem is dat ik veel te veel sporten écht leuk vind om te doen
+1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef YUR het volgende:
Mijn probleem is dat ik veel te veel sporten écht leuk vind om te doen
Als ik de tijd had (ok, die heb ik nu) dan zou ik ook veel meer doen, zeker als ik nog in Nijmegen had gewoond en al die gave lessen bij 't sportcentrum had kunnen volgenquote:
Nog een keer +1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe
Ik hoorde dat ze nog een coach zochten voor een bepaald elftalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze nog een coach zochten voor een bepaald elftal
Cursus doen om in iets bepaalds les te mogen geven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Opleiding volgen
. Wat zou je willen doen dan? Zou je geen hardlooptrainer willen worden bij je loopgroep, uiteindelijk?
Kost niet zo veel hoor. Mijn vader is spinninginstructeurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Cursus doen om in iets bepaalds les te mogen geven?
Ik zit er aan te denken om te kijken hoeveel het zou kosten (en opleveren) om spinninginstructrice te kunnen wordenDan zou ik hopelijk wat betere lessen naar Hull kunnen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |