quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef VKV het volgende:
[..]
Sowieso kan 1x zwemmen naast het hardlopen makkelijk![]()
3x per week intensieve zwemtraining naast 3x hardlopen ging destijds wat minder![]()
En over zwemmen gesproken: ik heb ook eindelijk de zwemclub waar ik lid van wil worden eens gemaild! Hopelijk gaan ze in de zomer gewoon door, dus kan ik nadat we terug zijn van vakantie eens aanschuiven!quote:
* Viking84 klikt op fobo en ziet geen tattoosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
ZwemmenDe laatste tijd veel te weinig gedaan omdat ik elke keer weer een nieuwe tatoeage moest laten zetten
![]()
Is echt lekker om te voelen dat je héél je lichaam gebruikt om vooruit te komen!
Zwemmen vind ik denk ik nog leuker dan hardlopen, al is hardlopen 'makkelijker' te doen, gewoon lekker vanaf huis wanneer je er zin in hebt. Verheug me er echt op om weer te gaan zwemmen: wrsch 2 keer in de week dat ik wil gaan trainenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
ZwemmenDe laatste tijd veel te weinig gedaan omdat ik elke keer weer een nieuwe tatoeage moest laten zetten
![]()
Is echt lekker om te voelen dat je héél je lichaam gebruikt om vooruit te komen!
Nee, ivm privacyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 klikt op fobo en ziet geen tattoos.
Je bent v trouwens hè?
Logischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nee, ivm privacyBen juf in het voortgezet onderwijs, dus ik ben bang dat ik herkend word en dat vervolgens heel m'n postgeschiedenis uitgeplozen gaat worden.
En inderdaad v
Ik niet, gelukkigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef YUR het volgende:
Mijn probleem is dat ik veel te veel sporten écht leuk vind om te doen
+1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef YUR het volgende:
Mijn probleem is dat ik veel te veel sporten écht leuk vind om te doen
Als ik de tijd had (ok, die heb ik nu) dan zou ik ook veel meer doen, zeker als ik nog in Nijmegen had gewoond en al die gave lessen bij 't sportcentrum had kunnen volgenquote:
Nog een keer +1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik zou zo superonwijsheelerggraag mijn werk willen maken van sport...maar ik zou niet weten hoe
Ik hoorde dat ze nog een coach zochten voor een bepaald elftalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze nog een coach zochten voor een bepaald elftal
Cursus doen om in iets bepaalds les te mogen geven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef YUR het volgende:
Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Opleiding volgen
. Wat zou je willen doen dan? Zou je geen hardlooptrainer willen worden bij je loopgroep, uiteindelijk?
Kost niet zo veel hoor. Mijn vader is spinninginstructeurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Cursus doen om in iets bepaalds les te mogen geven?
Ik zit er aan te denken om te kijken hoeveel het zou kosten (en opleveren) om spinninginstructrice te kunnen wordenDan zou ik hopelijk wat betere lessen naar Hull kunnen brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |