Ik had het inderdaad niet overleefdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net aan hoor....eerst een warming up van 2km wat meer op een sprint leek en daarna bij de rugbyclub de trappen van de tribune op, op en neer, op en neer en dat 5 keer waarbij je bij het omhoog gaan je knieen zo hoog mogelijk optrek..daarna een paar rondjes om het rugbyveld om op adem te komen en toen weer een set van 5 keer de trappen op.
Daarna via een omweg en in een redelijk tempo naar huis gehobbeld.
dus pittige anaerobe training...maar zoals mijn trainer vanavond al zei: de trainingen die je juist niet leuk vind om te doen zijn goed voor je....ik hoop dat hij gelijk heeft.
morgenochtend een herstelloop van een uurtje of zo in een rustig tempo
ik ga ook naar de clubtrainingen omdat je daar gedwongen wordt om op bepaalde aspecten te trainen die je anders, omdat je ze niet leuk vind om te doen, makkelijk vermijdt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Wow, een hardlooptraining die rd niet leuk vindt. Stop de persen.
Truequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga ook naar de clubtrainingen omdat je daar gedwongen wordt om op bepaalde aspecten te trainen die je anders, omdat je ze niet leuk vind om te doen, makkelijk vermijdt.
In een groep heb je niet zo veel keus...allemaal lopers onder elkaar en, hoe verschillend het nivo ook is, allemaal met een "competitive edge"...anders ga je niet bij een club trainen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef Niara het volgende:
Wow, klinkt pijnlijk! Wel heel goed dat je het volgehouden hebt!
Wat voor soort coolinc down doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag misschien heel rustig een rondje doen. Wilde eigenlijk circuittraining gaan doen deze ochtend, maar de hoofdpijn was echt niet normaal dus zag 't niet zo zitten. Inmiddels (met wat hulp) gezakt en als dat (zonder hulp) zo blijft vanmiddag toch even iets beweging-achtigs doen.
Ben wel heel blij met mijn nieuwe cooling-down tactiek die me geen spierpijn meer oplevert, nu nog de zon weg
Ben ik ook wel benieuwd naar, want spierpijn gisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat voor soort coolinc down doe je als ik vragen mag?
Werkt voor mij ook. Nog even 200-500 meter doorwandelen en wat rekken. Nergens last van dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog een extra rondje van een meter of 200 nadribbelen, tussendoor wat rekken en strekken, wat zijdelings hupsen en kruispoten en weetikveelwat: eigenlijk pure willekeur, maar voor mij helpt 't
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog een extra rondje van een meter of 200 nadribbelen, tussendoor wat rekken en strekken, wat zijdelings hupsen en kruispoten en weetikveelwat: eigenlijk pure willekeur, maar voor mij helpt 't
Het zit 'm vaak in de kleine voor de hand liggende dingen die je door moeilijk denken over 't hoofd zietquote:
Trustenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
bedtijd hier, morgen drukke dag voor de boeg dus op tijd onder de wol.
Voor degene die nog moeten lopen vandaag, alvast veel succes!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
bedtijd hier, morgen drukke dag voor de boeg dus op tijd onder de wol.
Voor degene die nog moeten lopen vandaag, alvast veel succes!
inderdaad.... we kunnen nog zo veel hulpmiddelen er bij halen, ze zijn allemaal al een keer aan bod gekomen hier, maar het gaat om de core business en dat is nog steeds je ene voet voor je andere zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zit 'm vaak in de kleine voor de hand liggen de dingen die je door moeilijk denken over 't hoofd ziet
En rek- en strekoefeningen doen, blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... we kunnen nog zo veel hulpmiddelen er bij halen, ze zijn allemaal al een keer aan bod gekomen hier, maar het gaat om de core business en dat is nog steeds je ene voet voor je andere zetten
Die helpen mij dan weer helemaal niet, ligt echt helemaal aan de persoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En rek- en strekoefeningen doen, blijkbaar.
Vandaar dat ik er ook bij zette 'voor mij helpt 't', zie hier ook vaak genoeg tips voorbij komen die voor mij persoonlijk totaal niet opgaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die helpen mij dan weer helemaal niet, ligt echt helemaal aan de persoon.
Ik deed ze ook nooit, maar ben ze nu toch maar gaan doen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Bovendien maakt het wel deel uit van looptrainingen, dus dan ben ik er maar alvast wat aan gewendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, terwijl het denk ik wel goed zou zijn, omdat ik van mezelf vrij korte spieren heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er ook bij zette 'voor mij helpt 't', zie hier ook vaak genoeg tips voorbij komen die voor mij persoonlijk totaal niet opgaandus die leg ik dan gewoon naast me neer
En ik wil niet dat anderen mijn advies als voorbeeld gaan gebruiken voor wat zij ook 'zouden moeten doen', totaal nutteloos en wellicht voor een ander een blessureveroorzaker ofzo, ik doe sowieso ook maar wat, maar bij voorkeur wel wat voor mij persoonlijk werktquote:
slackers Garmin bleek een "i fuck on first date" forerunner te zijn en nu is ze zwangerquote:
Dudequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
slackers Garmin bleek een "i fuck on first date" forerunner te zijn en nu is ze zwanger
ik ben opgezegd op het project waar ik zit als consultant, dus ben een beetje verdrietigquote:
Ochermquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben opgezegd op het project waar ik zit als consultant, dus ben een beetje verdrietig
Geen idee. Mijn telefoon kan geen twee bluetoothapparaten tegelijk aan (dus kan ik niet met BT koptelefoon én met BT hartslagband lopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef Nero22 het volgende:
Je kunt Endomondo toch op de achtergrond mee laten draaien?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ] Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook, want ik ben tot nu toe nog niet dicht bij mijn huis geëindigd terwijl Evy al klaar wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Uitwandelen doe ik al, maar vanaf nu ga ik dus ook nog even wat rekken en strekken na het lopen.
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, want ik ben tot nu toe nog niet dicht bij mijn huis geëindigd terwijl Evy al klaar was
Whaha herkenbaar...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doen.
Wilde net vragen waar WU en CD voor staan en ineens *ping*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef GotC het volgende:
Sowieso wandelde ik een stuk voordat ik moest beginnen (15 min WU en CD). Met de loopgroep dribbelen we al 5-10 min en doen dan diverse oefeningen als WU en CD
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doen.
10-20 sec hier met m'n 210quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?
mijn telefoon heeft binnen 20 seconden gps signaal namelijk...
meestal hebben zwembaden toch een bad speciaal hiervoor?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef VKV het volgende:
Zou eigenlijk morgenochtend even een uurtje banen willen zwemmen...maar twijfel omdat ik bang ben dat straks het hele zwembad vol ligt en ik niet door kan zwemmen (heb liefst een eigen baan).
Nee, komt denk ik doordat die van mij een ouder model is (205). Ik heb hem van iemand overgenomen die er krankjorum van werd. Soms heeft 'ie echter ook heel snel signaal. Hem tijdens het wandelen aan en uit zetten wil het signaal ook nog wel eens een zetje geven. Ik woon ook in een hoog flatgebouw en naast een park, dus hoge bomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?
mijn telefoon heeft binnen 20 seconden gps signaal namelijk...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
aha Wicky heeft dus gewoon een brak horloge
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ] Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:Ziet er goed uuiiiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoi er is weer een dokter in de zaal![]()
Maar je bent geen echte dokter he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ziet er goed uuiiiiit![]()
En hoi er is weer een dokter in de zaal![]()
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je bent geen echte dokter he?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.
Maar voor jou wil ik best een dokter zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker weertje he? Ik lul er even tactisch overheen
Jammer dat ik vandaag een rustdag heb.. Helemaal rusten doe ik niet, want ik heb de beneden verdieping gestofd/gestofzuigd, gedweild en ik heb de keuken even gesopt en de wc ook nog gedaan....
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker weertje he? Ik lul er even tactisch overheen
Jammer dat ik vandaag een rustdag heb.. Helemaal rusten doe ik niet, want ik heb de beneden verdieping gestofd/gestofzuigd, gedweild en ik heb de keuken even gesopt en de wc ook nog gedaan....Dat is ook een hele workout hoor!
Ja en vanavond nog even wat sit-ups doen..quote:
Dat is geen instelling, 20 extra sit ups privatequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en vanavond nog even wat sit-ups doen..
Voor de vormwant echt strak krijg ik het denk ik niet meer
Nee serieus, het gaat em echt niet wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is geen instelling, 20 extra sit ups private
dr sexy dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus, het gaat em echt niet worden![]()
En wie controleert mij?![]()
Je geweten *evil lachje*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee serieus, het gaat em echt niet worden![]()
En wie controleert mij?![]()
Ik denk het nietquote:
Heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je geweten *evil lachje*
Ik heb zo'n zin in morgen, lekker een kwartier hardlopen. Waarom klinkt dat zo weinig
nee, en dat ga ik niet doen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb jij je 20 minuten touwtje springen al gedaan vandaag ?
*insert nudge nudge wink wink*-smiley.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dan zou ik nog ongeveer 12 jaar moeten studeren.
Maar voor jou wil ik best een dokter zijn![]()
![]()
He knapperd, ik hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*insert nudge nudge wink wink*-smiley.
Damn nou ja het is zo voorbij tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef kwiwi het volgende:
zometeen college maar ik heb geen zinwel zin om te lopen vanavond! hopelijk blijft het droog, begint een beetje grijs te worden hier..
klinkt erg pijnlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.
autsj....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Man o man. Morgen weer een hele dag op schema. Vandaag gebeld voor tandarts voor volgende week (fucking tandvlees bloed weer en de zwellingen gaan na maanden niet weg, te wijten aan stress perhaps?) wordt er niet goed van en doet nog zeer ook. Deel aften en deel iets anders denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |