Ooh ben benieuwd! Vind het nog jammer dat die app niet bijhoudt hoe veel en hoe snel je loopt. Maar ja, dat is bijkomst als je gewoon loopt voor het verhaal en voor de fun.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond laat in de schemering ga ik aan de slag met aflevering 1 van Zombies...Run! #zinin
Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ze beloven Runkeeper integratie met een volgende update. De iPhone versie heeft dat al, voor de Android versie zijn ze het nu aan het 'schrijven'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef Niara het volgende:
[..]
Ooh ben benieuwd! Vind het nog jammer dat die app niet bijhoudt hoe veel en hoe snel je loopt. Maar ja, dat is bijkomst als je gewoon loopt voor het verhaal en voor de fun.
Oooh, nice! Hopelijk heb ik tegen die tijd ook android!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze beloven Runkeeper integratie met een volgende update. De iPhone versie heeft dat al, voor de Android versie zijn ze het nu aan het 'schrijven'.
Zwaar is goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van clubtraining...zwaar, zwaar, zwaar...
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, dat waren er geen 15 maar 14 km, ik had honger
Nu 2 gebakken eieren met melk, champignons, tomaat, courgette, verse bieslook en peterselie.. Cappuccino erbij, 2 getoaste botrerhammen.
Lekker
Maar je leeft nog!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
terug van clubtraining...zwaar, zwaar, zwaar...
Jummie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu 2 gebakken eieren met melk, champignons, tomaat, courgette, verse bieslook en peterselie.. Cappuccino erbij, 2 getoaste botrerhammen.
Lekker
Nu heb ik gelijk hongerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker
Wow, knapquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, vanavond lopen en dan ga ik over de 500KM grens
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:26 schreef Niara het volgende:
[..]
Ooh ben benieuwd! Vind het nog jammer dat die app niet bijhoudt hoe veel en hoe snel je loopt. Maar ja, dat is bijkomst als je gewoon loopt voor het verhaal en voor de fun.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze beloven Runkeeper integratie met een volgende update. De iPhone versie heeft dat al, voor de Android versie zijn ze het nu aan het 'schrijven'.
Je kunt Endomondo toch op de achtergrond mee laten draaien?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:31 schreef Niara het volgende:
[..]
Oooh, nice! Hopelijk heb ik tegen die tijd ook android!
Automatische updates?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol er wordt weer gepost en meteen weer activiteit. Zitten jullie de hele tijd te F5'en ofzo?
Gaat automatischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Lol er wordt weer gepost en meteen weer activiteit. Zitten jullie de hele tijd te F5'en ofzo?
net aan hoor....eerst een warming up van 2km wat meer op een sprint leek en daarna bij de rugbyclub de trappen van de tribune op, op en neer, op en neer en dat 5 keer waarbij je bij het omhoog gaan je knieen zo hoog mogelijk optrek..daarna een paar rondjes om het rugbyveld om op adem te komen en toen weer een set van 5 keer de trappen op.quote:
Ik had het inderdaad niet overleefdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net aan hoor....eerst een warming up van 2km wat meer op een sprint leek en daarna bij de rugbyclub de trappen van de tribune op, op en neer, op en neer en dat 5 keer waarbij je bij het omhoog gaan je knieen zo hoog mogelijk optrek..daarna een paar rondjes om het rugbyveld om op adem te komen en toen weer een set van 5 keer de trappen op.
Daarna via een omweg en in een redelijk tempo naar huis gehobbeld.
dus pittige anaerobe training...maar zoals mijn trainer vanavond al zei: de trainingen die je juist niet leuk vind om te doen zijn goed voor je....ik hoop dat hij gelijk heeft.
morgenochtend een herstelloop van een uurtje of zo in een rustig tempo
ik ga ook naar de clubtrainingen omdat je daar gedwongen wordt om op bepaalde aspecten te trainen die je anders, omdat je ze niet leuk vind om te doen, makkelijk vermijdt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Wow, een hardlooptraining die rd niet leuk vindt. Stop de persen.
Truequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ga ook naar de clubtrainingen omdat je daar gedwongen wordt om op bepaalde aspecten te trainen die je anders, omdat je ze niet leuk vind om te doen, makkelijk vermijdt.
In een groep heb je niet zo veel keus...allemaal lopers onder elkaar en, hoe verschillend het nivo ook is, allemaal met een "competitive edge"...anders ga je niet bij een club trainen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef Niara het volgende:
Wow, klinkt pijnlijk! Wel heel goed dat je het volgehouden hebt!
Wat voor soort coolinc down doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag misschien heel rustig een rondje doen. Wilde eigenlijk circuittraining gaan doen deze ochtend, maar de hoofdpijn was echt niet normaal dus zag 't niet zo zitten. Inmiddels (met wat hulp) gezakt en als dat (zonder hulp) zo blijft vanmiddag toch even iets beweging-achtigs doen.
Ben wel heel blij met mijn nieuwe cooling-down tactiek die me geen spierpijn meer oplevert, nu nog de zon weg
Ben ik ook wel benieuwd naar, want spierpijn gisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat voor soort coolinc down doe je als ik vragen mag?
Werkt voor mij ook. Nog even 200-500 meter doorwandelen en wat rekken. Nergens last van dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog een extra rondje van een meter of 200 nadribbelen, tussendoor wat rekken en strekken, wat zijdelings hupsen en kruispoten en weetikveelwat: eigenlijk pure willekeur, maar voor mij helpt 't
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog een extra rondje van een meter of 200 nadribbelen, tussendoor wat rekken en strekken, wat zijdelings hupsen en kruispoten en weetikveelwat: eigenlijk pure willekeur, maar voor mij helpt 't
Het zit 'm vaak in de kleine voor de hand liggende dingen die je door moeilijk denken over 't hoofd zietquote:
Trustenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
bedtijd hier, morgen drukke dag voor de boeg dus op tijd onder de wol.
Voor degene die nog moeten lopen vandaag, alvast veel succes!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
bedtijd hier, morgen drukke dag voor de boeg dus op tijd onder de wol.
Voor degene die nog moeten lopen vandaag, alvast veel succes!
inderdaad.... we kunnen nog zo veel hulpmiddelen er bij halen, ze zijn allemaal al een keer aan bod gekomen hier, maar het gaat om de core business en dat is nog steeds je ene voet voor je andere zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zit 'm vaak in de kleine voor de hand liggen de dingen die je door moeilijk denken over 't hoofd ziet
En rek- en strekoefeningen doen, blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... we kunnen nog zo veel hulpmiddelen er bij halen, ze zijn allemaal al een keer aan bod gekomen hier, maar het gaat om de core business en dat is nog steeds je ene voet voor je andere zetten
Die helpen mij dan weer helemaal niet, ligt echt helemaal aan de persoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En rek- en strekoefeningen doen, blijkbaar.
Vandaar dat ik er ook bij zette 'voor mij helpt 't', zie hier ook vaak genoeg tips voorbij komen die voor mij persoonlijk totaal niet opgaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die helpen mij dan weer helemaal niet, ligt echt helemaal aan de persoon.
Ik deed ze ook nooit, maar ben ze nu toch maar gaan doen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Bovendien maakt het wel deel uit van looptrainingen, dus dan ben ik er maar alvast wat aan gewendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, terwijl het denk ik wel goed zou zijn, omdat ik van mezelf vrij korte spieren heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |