quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er ook bij zette 'voor mij helpt 't', zie hier ook vaak genoeg tips voorbij komen die voor mij persoonlijk totaal niet opgaandus die leg ik dan gewoon naast me neer
En ik wil niet dat anderen mijn advies als voorbeeld gaan gebruiken voor wat zij ook 'zouden moeten doen', totaal nutteloos en wellicht voor een ander een blessureveroorzaker ofzo, ik doe sowieso ook maar wat, maar bij voorkeur wel wat voor mij persoonlijk werktquote:
slackers Garmin bleek een "i fuck on first date" forerunner te zijn en nu is ze zwangerquote:
Dudequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
slackers Garmin bleek een "i fuck on first date" forerunner te zijn en nu is ze zwanger
ik ben opgezegd op het project waar ik zit als consultant, dus ben een beetje verdrietigquote:
Ochermquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik ben opgezegd op het project waar ik zit als consultant, dus ben een beetje verdrietig
Geen idee. Mijn telefoon kan geen twee bluetoothapparaten tegelijk aan (dus kan ik niet met BT koptelefoon én met BT hartslagband lopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef Nero22 het volgende:
Je kunt Endomondo toch op de achtergrond mee laten draaien?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ] Voor GotC en iedereen die nog 's een lekkere volkoren pizza wil maken:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook, want ik ben tot nu toe nog niet dicht bij mijn huis geëindigd terwijl Evy al klaar wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Uitwandelen doe ik al, maar vanaf nu ga ik dus ook nog even wat rekken en strekken na het lopen.
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, want ik ben tot nu toe nog niet dicht bij mijn huis geëindigd terwijl Evy al klaar was
Whaha herkenbaar...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doen.
Wilde net vragen waar WU en CD voor staan en ineens *ping*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:37 schreef GotC het volgende:
Sowieso wandelde ik een stuk voordat ik moest beginnen (15 min WU en CD). Met de loopgroep dribbelen we al 5-10 min en doen dan diverse oefeningen als WU en CD
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stippel mijn rondje nu zo uit dat ik moet inlopen en uitlopen. Bovendien doet Garmin tegenwoordig wel 20 minuten over het vinden van een signaal, dus ik moet wel een warming-up doen.
10-20 sec hier met m'n 210quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?
mijn telefoon heeft binnen 20 seconden gps signaal namelijk...
meestal hebben zwembaden toch een bad speciaal hiervoor?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef VKV het volgende:
Zou eigenlijk morgenochtend even een uurtje banen willen zwemmen...maar twijfel omdat ik bang ben dat straks het hele zwembad vol ligt en ik niet door kan zwemmen (heb liefst een eigen baan).
Nee, komt denk ik doordat die van mij een ouder model is (205). Ik heb hem van iemand overgenomen die er krankjorum van werd. Soms heeft 'ie echter ook heel snel signaal. Hem tijdens het wandelen aan en uit zetten wil het signaal ook nog wel eens een zetje geven. Ik woon ook in een hoog flatgebouw en naast een park, dus hoge bomenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat lijkt me nou weer niet handig met dat soort horloge's hebben ze daar allemaal last van?
mijn telefoon heeft binnen 20 seconden gps signaal namelijk...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
aha Wicky heeft dus gewoon een brak horloge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |