Doen we !quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:27 schreef Niara het volgende:
E.T. is aan het lopen, mochten jullie willen peptalken!
Tja kan moeilijk wat anders doen. Hoeft niet, zal die vraag nog geregeld krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
That's the spirit. Van zo'n verhaal voel ik me maar een zeurpiet iig!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, vanavond lopen en dan ga ik over de 500KM grens
Goed zeg!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe, vanavond lopen en dan ga ik over de 500KM grens
Doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:31 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan typen, follow the red spots
Ze zal in ieder geval bloedfanatiek wezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:33 schreef Niara het volgende:
[..]
Goed zeg!![]()
En hopelijk kan E.T. lachen om alle bloody comments
Ga je de 2e les niet toevallig sneller van start, omdat de 1e zo goed ging? Ik namelijk wel en daardoor gaat het 2e in de week steeds slechter dan de 1equote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Les 8 ging niet zo lekker als les 7 (terwijl het precies dezelfde les is).
Volgens mij loop ik niet het beste in de ochtend.
Maar goed wel volgehouden
Cool is dat he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Er stond vanochtend een meisje dat bij mij op de havo zat in de Metro. Die zit gewoon in het Nederlands hockeyteam en gaat naar de Olympische spelen. En in Peking won ze al goud met haar team. Übervet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop op de loopband en ik hou het tempo precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je de 2e les niet toevallig sneller van start, omdat de 1e zo goed ging? Ik namelijk wel en daardoor gaat het 2e in de week steeds slechter dan de 1e
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool is dat he.
Jammer dat je niet altijd op zo'n jonge leeftijd weet welke sport je leek vind/goed in bent, anders kan je ook opbouwen naar zoiets.Ja, ik wilde dat ik vroeger al was begonnen met hardlopen. Toen had ik vast sneller gelopen dan nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel eens gedaan, zo af en toe, toen ik een jaar of 15 was, maar ik deed maar wat en dan weer een hele poos niets.
Niet meer actief op Fok!
De realisatie dat al onze sportieve kinderdromen nooit meer uit zullen komen heeft voor een terugslag gezorgdquote:
ik loop wat minder de laatste week en post dus ook minder, moet wel in verhouding blijven natuurlijkquote:
Goed bezig! Hoe werkt dat eigenlijk met die peptalks?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef E.T. het volgende:
sommige peptalks
Wel eindelijk weer eens 5km non-stop gerend
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef E.T. het volgende:
sommige peptalks
toch nog een doekje voor het bloeden...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:13 schreef E.T. het volgende:
sommige peptalks
Die worden door de endomondo-mevrouw voorgelezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe werkt dat eigenlijk met die peptalks?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
toch nog een doekje voor het bloeden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |