En je hartslag te meten door constant je vinger aan je pols te houden en te tellenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het touw van 5 km om te meten hoever je hebt gelopen
Al opquote:Op maandag 18 juni 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Come to the dark side, we have cookies
Begin nou niet weer over koekies!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Come to the dark side, we have cookies
Daarom ideaal tochquote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ja als je je benen aan stront loopt kun je ze zelf weer fixen dus ach
Ik moet zeggen, het was een hele omschakeling.. Maar een zandloper is toch wat handzamer dan een zonnewijzer.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kwiwi is inderdaad net afgestapt van haar zonnewijzer
Truste, en succes morgen met je lange dag!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:02 schreef LieLie het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen dag van 0800 tot 2200.. En voel me nu al
kijk, daarom zijn wij, die vreemde mensen in het heden, overgestapt op Garminquote:Op maandag 18 juni 2012 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het was een hele omschakeling.. Maar een zandloper is toch wat handzamer dan een zonnewijzer.
Hmmhmm.. wel hip hoor. Ben nog aan het wennen aan m'n zandloper, dus daar hou ik het maar even bijquote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk, daarom zijn wij, die vreemde mensen in het heden, overgestapt op Garmin
geeft niet...komt tijd,komt raad...en op een gegeven moment merk je dat er ook zoiets is als bijv.endomondo en hoef je niet alles meer op perkament bij te houdenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmmhmm.. wel een hip hoor. Ben nog aan het wennen aan m'n zandloper, dus daar hou ik het maar even bij
Perkament? Ik kras alles nog in steen.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geeft niet...komt tijd,komt raad...en op een gegeven moment merk je dat er ook zoiets is als bijv.endomondo en hoef je niet alles meer op perkament bij te houden
truste en veel loopplezier morgen!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga ook maar eens naar bed, morgen een lange dag en moet ook weer lopen volgens m'n agendatruste iedereen die nog over is
zou verkeerd wezen als dat nog niet zo is...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:42 schreef Jumparound het volgende:
zit je garmin al onder de lauwe bud slacker?
belangrijkste is dat je door hebt dat het gewoon een keertje niet lekker ging..., je kunt niet altijd een topdag hebben maar je hebt wel weer een training op de klok staanquote:Op maandag 18 juni 2012 23:50 schreef IbeBen het volgende:
Ook net weer thuis op de stoel, na net een rondje 'hard'lopen en douchen. Was scripties aan het reviewen () en besloot om half 11 om toch nog ff een rondje te doen. Les17 Evy, vantevoren niet gekeken naar de loopstukken maar dacht nu toch wel even de 5km op de spreekwoordelijke mat te leggen...
![]()
Kwam nog wel n stukkie tekort zeg maar2 minuten meer lopen had ik het gered, maar vooruit, volgende les beter dan maar
Oh dat viel me opzich wel mee eigenlijk, liep nog best aardig. De les was eigenlijk gewoon wat korter dan gedacht, vandaarquote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
belangrijkste is dat je door hebt dat het gewoon een keertje niet lekker ging..., je kunt niet altijd een topdag hebben maar je hebt wel weer een training op de klok staan
truste MoBloquote:
en je dus steeds beter zult gaan lopen...blijf in ieder geval doorgaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Darkestrah het volgende:
Vanavond 5 km gehaald.Ik ben nu helemaal naar de klote, maar ik merk al wel dat mijn conditie beter wordt.
was ik na de eerste keer vijf km ook. drie weken later liep ik de tien zonder noemenswaardige problemenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Darkestrah het volgende:
Vanavond 5 km gehaald.Ik ben nu helemaal naar de klote, maar ik merk al wel dat mijn conditie beter wordt.
Nicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
Omkleden, clubtraining en dan uit eten
wooow, jij bent echt een bikkel om zo ongelovelijk vroeg er al opuit te gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:14 schreef Maraca het volgende:
MorningStomme Endomondo begon pas na 500m te registeren dus die nog even handmatig bijgeplust. Maar ben tevreden over het eindresultaat
4,5 km in 30 minquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:14 schreef Maraca het volgende:
MorningStomme Endomondo begon pas na 500m te registeren dus die nog even handmatig bijgeplust. Maar ben tevreden over het eindresultaat
ik ben ook een vroegspook mar mijn lichaam is om 5 uur echt nog niet wakker...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:17 schreef Maraca het volgende:
Het wordt steeds makkelijker om zo vroeg eruit te gaan. Was uit mezelf al om 5 uur wakker geworden, dus nog eventjes gelegen en toen rond 5.10 er maar echt uitgegaan. Voelt helemaal niet als 'vroeg'
ik verwacht een rondje van een kilometer of 8-10 met fartlek en interval er in verwerkt... puur snelheidstrainingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:14 schreef GotC het volgende:
[..]
NiceWat staat er op het programma? Of gewoon lekker gaan?
kom je hier nu al weer te rellen?quote:
Maar.. ik dacht dat ik dat wasquote:
Kan het nog vroeger?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:14 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor, maar dat is gelukkig niet nodigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan het nog vroeger?
Goedemorgen trouwens!
Hier ook een rustdag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:30 schreef Shravani het volgende:
Morning.
Jeeej, stel bikkels!!![]()
Het ziet er prachtig uit buiten,beetje mistig, maar helaas rustdag.
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom je hier nu al weer te rellen?
morge YUR
het zit tussen de orenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:49 schreef YUR het volgende:
Ik heb gisteren geen whey genomen, en nu heb ik een partij spierpijn..niet normaal! Zo erg is het nog nooit geweest!
[..]
Nee hoor
Zat er maar wat tussen mn orenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het zit tussen de oren
Toch maar weer aan de whey nu?
wel apart dat je er na een week nog last van hebt. Miss had je gisteren even max 5 km moeten doen om te kijken hoe het ging?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
Alleen ik weet niet wat ik moet voelen in mn linkerhiel, het is wel gevoelig, maar als ik erop druk, dan heb ik geen last... De rest van de week heb ik toch geen mogelijkheid om te lopen, dus zaterdag maar knallen bij de sponsorloop...
http://www.vriendensponsor.nl/ihk voor als je nog wil sponsoren
Ik heb echt mega rustig gelopen voor mijn doen, alleen vind het zo vreemd dat ik er alleen last van heb als ik mn voet in rust heb, bij lopen en bij het drukken op mn hiel heb ik nergens last vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wel apart dat je er na een week nog last van hebt. Miss had je gisteren even max 5 km moeten doen om te kijken hoe het ging?
even googlen/fysio?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb echt mega rustig gelopen voor mijn doen, alleen vind het zo vreemd dat ik er alleen last van heb als ik mn voet in rust heb, bij lopen en bij het drukken op mn hiel heb ik nergens last van
Ja, maar heb redelijk drukke dag vandaag en de rest van de week, dus zie het volgende week wel hoe het reageert op de loop van zaterdag...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
even googlen/fysio?Bij een aanhoudend pijntje wel oppassen.
ja, het komt wel op een kutmoment. Nou ja rest van de week maar even niets meer doen en koelen en hopen dat je na zaterdag geen last meer hebt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar heb redelijk drukke dag vandaag en de rest van de week, dus zie het volgende week wel hoe het reageert op de loop van zaterdag...
Lekker je wedstrijdtempo voor vrijdag bewaren johquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:21 schreef VKV het volgende:
Vanavond weer!Zal ik voor zoveel mogelijk minuten gaan of kijken in hoeveel minuten ik de 5 km red (voor vrijdag)?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen dat vkv een meisje is
mag jij RR zijn, ook best leuk voor een dagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. ik dacht dat ik dat was![]()
* Maraca heeft een identiteitscrisis
* YUR heeft er beeld bijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef VKV het volgende:
[..]![]()
Als je nou gewoon vrijdag had gegaan had je je er meteen een vast beeld bij kunnen vormen ook
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:34 schreef Solique het volgende:
Gisteren rustdag, vanavond weer lopen. Kijken of ik 1 les vol kan houden Ik ga les 1 ownen.
Ik ga les 1 wel ownenquote:
Ga toch opnieuw met les 1 beginnen (voor de 10de keer of zo)quote:
Rustig aan doen en loop evt op een zachte ondergrond (ipv asfalt)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga les 1 wel ownen
of mijn knie het houd is de grote vraag.
[..]
Ga toch opnieuw met les 1 beginnen (voor de 10de keer of zo)
Moet echt kijken hoe mijn knie het doet.
Ik loop al sinds begin dit jaar bij fysio.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Rustig aan doen en loop evt op een zachte ondergrond (ipv asfalt)Wellicht anders eerst naar een fysio voor spierversterkende oefeningen? (ongetwijfeld heb je dat al gedaan
)
Hmm..even iets geks..maar misschien is hardlopen dan niet voor je weggelegd op dit moment?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik loop al sinds begin dit jaar bij fysio.
Het werkt wel maar val nog geregeld terug naar zelfde symptomen.
dat hoort een hardloper niet graagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmm..even iets geks..maar misschien is hardlopen dan niet voor je weggelegd op dit moment?Het is een enorm belastende sport nu eenmaal..
Hoe dan ook: Succes vanavond
Gewoon gaan. Wel een rood shirt aantrekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:54 schreef E.T. het volgende:
ik durf niet te gaan lopen![]()
Gister flinke bloedneus, vanmorgen na snuiten weer bloed.. Voel alsof ik moet snuiten, maar durf niet en ben beetje bang voor inspanning met die neus
Dat is wel jammer... Hebben ze een plan van aanpak?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik loop al sinds begin dit jaar bij fysio.
Het werkt wel maar val nog geregeld terug naar zelfde symptomen.
heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Wel een rood shirt aantrekken
Mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Wel een rood shirt aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |