Staat alleen een profielfoto op, gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de FB-pagina van Robin dan, of er meer foto's van z'n dekbed opstaan dan van zichzelf.
Nu hoef je niet boos op mij te worden, ik geef alleen aan dat er niet noodzakelijkerwijs informatie door anderen doorgespeeld hoeft te worden, want je hebt diezelfde informatie ook gewoon online gezet. Wil alleen verhinderen dat jij onterecht mensen gaat beschuldigen van het doorspelen van informatie en jij jezelf daarmee hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Heel normaal man. Mensen gaan opsporen. Gaan er ook nog mensen mij in het echt opzoeken of dat nog net niet?
Maak je niet druk. Internethelden blijven binnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Heel normaal man. Mensen gaan opsporen. Gaan er ook nog mensen mij in het echt opzoeken of dat nog net niet?
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef waht het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Internethelden blijven binnen.
Nee, ik heb enkel geruststellende woorden te bieden.quote:
Triest hoor. Sowieso vond ik het al raar want op Facebook word ik ineens toegevoegd door rare accountjes met rare namen en weinig vrienden enzovoort. Of het steeds dezelfde persoon is weet ik niet maar het is vreemd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat betreft het mensen opsporen, nog niet zo heel lang geleden hebben we hier iemand gehad die een ellenlang worddocument met persoonlijke informatie over de posters hier in z'n bezit had.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
Als we toch bezig zijn:
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Jaja, die grap kennen we al.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
Als we toch bezig zijn:
Aan mijn DM's te zien nietquote:
De eerste keer dat ik die zag kreeg ik bijna een hartaanval.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
Als we toch bezig zijn:
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die zag kreeg ik bijna een hartaanval.
Lul.
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die zag kreeg ik bijna een hartaanval.
Lul.
Hahahaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb op een autoforum met dezelfde grap eens voor een gigantische rel gezorgd.
Ook van die mensen die hun session-id van een site gewoon naar je toesturen in de urlquote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb wel eens met een datalog-url-etje en een minutemail het wachtwoord van iemand gefished die meende o zo zorgvuldig om te gaan met zijn informatie. Puur ter demonstratie, dat dan weer wel.
Snap niet waarom je zoiets zou willen doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb wel eens met een datalog-url-etje en een minutemail het wachtwoord van iemand gefished die meende o zo zorgvuldig om te gaan met zijn informatie. Puur ter demonstratie, dat dan weer wel.
Ter demonstratie.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zoiets zou willen doen.
Om mensen bewust te maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook van die mensen die hun session-id van een site gewoon naar je toesturen in de url
Ook dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.
Dat is een heel ander verhaal en een geval apart.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Php ging wel wat verder dan "bewust" maken.
Wat is jouw session-id dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.
Ik heb hem geliked.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
Ohjee, niemand is bekend met de facebook grap.
fokker op facebook gevonden
Zucht. Digibeten.
Omdat de malloot in kwestiequote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Goed dan, ik ook.quote:
Klopt. Ook de meest leuke.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Social engeneering is ook de meest voorkomende manier van wachtwoorden jatten.
Zijn heel nuttig voor onze doeleinden.quote:
Dat boek van Mitnick was een aanfluiting, evenwel. Herkauwen van psychologische praat die elders vrijelijk te verkrijgen is.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Social engeneering is ook de meest voorkomende manier van wachtwoorden jatten.
Zo kan ik mezelf niet meer noemen. Als jeugdige waht heb ik wel een en ander uitgespookt met computers.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij bent toch zelf een nerdje? of?
Ik dacht dat je IT-achtigs studeerde. My bad.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef waht het volgende:
[..]
Zo kan ik mezelf niet meer noemen. Als jeugdige waht heb ik wel een en ander uitgespookt met computers.
Mweh, het is wel een goede taal om OOP een beetje onder de knie te krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een waardeloze kuttaal en traag als dikke blubber.
Nou en.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef Ziba het volgende:
Robin zegt zo: 'ja'.
En Erik zegt dan: 'klep dicht'.
Zo standaard.
Niet echt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, het is wel een goede taal om OOP een beetje onder de knie te krijgen.
Hmm, dat is waar. Python wijkt qua syntax wel heel erg af van C# en Java, dus dat vind ik nog een beetje eng. Ooit wel in de basis ingelezen, maar ik weet niet. Op mijn stage heb ik een soort C# met SQL statements er door (X++) nodig. Veel mensen zeggen dat het spaghetti is.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet echt.
Leer dan Python, dat is een goed OO-taaltje.
Python is de coolste programmeertaal ever, ooit. Het is zo mooi en netjes. Het is net poezie.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar. Python wijkt qua syntax wel heel erg af van C# en Java, dus dat vind ik nog een beetje eng. Ooit wel in de basis ingelezen, maar ik weet niet. Op mijn stage heb ik een soort C# met SQL statements er door (X++) nodig. Veel mensen zeggen dat het spaghetti is.
Oh, en je moet alle variabelen declareren voordat de code begint
Goede gewoonte.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Wat is dit nou weer?quote:
Is dat hetzelfde als een veel te duur uurtarief declareren bij een opdrachtgever?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik mis vergelijkingen in het taaltje.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
WHOLLA, Habi wat is deze?
Hahahahaa, snap alleen niet wat het met hotmail te maken heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is er iemand in de facebookgrap getrapt. Zie FB.
Ik heb wel leren programmeren.quote:
Hmm, verleidelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Python is de coolste programmeertaal ever, ooit. Het is zo mooi en netjes. Het is net poezie.
Helaas, VP. Als opdrachtgever zul je er niets van merkenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een veel te duur uurtarief declareren bij een opdrachtgever?
Of gaat het in deze niet om geld?
Klopt, maar dat is toch logisch? Die computer kan de syntax anders niet goed interpreterenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel leren programmeren.
Maar had er het geduld niet voor.
Heb je ergens een spatie staan, dan ben je fucked, zoiets was het toch?
HAHAHA watquote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is er iemand in de facebookgrap getrapt. Zie FB.
Ligt aan de taal, maar sommige zijn vrij strict ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel leren programmeren.
Maar had er het geduld niet voor.
Heb je ergens een spatie staan, dan ben je fucked, zoiets was het toch?
Waar moet ik beginnen? Roerige avond.quote:
En terecht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt aan de taal, maar sommige zijn vrij strict ja.
Erik heeft een link gepost waarbij iedereen op z'n eigen FB-account terecht komt, nu zit iemand erover te zeiken of het normaal is dat mods persoonlijke dingen posten.quote:
Tijd voor een computer die typfouten negeert.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch logisch? Die computer kan de syntax anders niet goed interpreteren
Nou ja, ligt aan de manier waarop computers werken natuurlijk.quote:
Mis ik iets?quote:
Zelfs de baard van B_A valt in het niet bij die van deze grap.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef waht het volgende:
[..]
De link naar je eigen facebook-grap:
[POLENCAFE #3299] Le Friek_, bepaald niet sjiek
Voor sommigen is de grap zo kaal als ... goed, vul zelf maar in.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs de baard van B_A valt in het niet bij die van deze grap.
Hier begint ze: [POL-Feedback] Lees eerst openingspost!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vanaf hier lezen:
[POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hier begint ze: [POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
Ik hou van POL.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
Een beetje naar onder scrollen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef yyyentle het volgende:
Het is gewoon niet OK hier op Fok. Mensen met een andere mening worden opgespoord en door die randdebielerige mensen die in Pol posten en niets anders te doen hebben opgespoord.
Echt een foute boel is het hier. Goed dat dit nu bekend wordt. Je moet dus als je een andere mening hebt dan de standdaardposters in politiek, nooit op Fok posten en al helemaal niet je eigen naam geven, zoveel is wel duidelijk.
Ik heb al zoveel gezeik gehad met die Wim Dankbaar die mijn oude moeder belde? Ik dacht veilig te zijn op Fok, niet dus.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef eriksd het volgende:
Maargoed, nogal een forse beschuldiging. Ik ontken alles.
Niet weer die pagina van Lex.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Koos
Wat moet ik met die link? Zit in kroeg voetbal te kijken en hij opent op een inlog-scherm.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Koos
Daar speelt hij ook al de verloren onschuld.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
Nu lijkt het alsof eriksd achter de schermen een grote schavuit is.
geen erg boeiende fb pagina overigens.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahahaahahahahaahahahaahaha, dit is geweldig.
Maar goed, nu weten we wél wie de man van yentle is.
Heb hem niet opgezocht, dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
geen erg boeiende fb pagina overigens.
Wat? Gaan we nu collectief over Lex zeiken?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wilde net over remlof en grafschennis beginnen.
Dan heeft du_ke ook weer eens wat anders dan dossiers om handen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent maar druk met deleten zie ik.
Dat lijkt met FB.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wilde net over remlof en grafschennis beginnen.
Daar hebben ze dat knopje toch voor uitgevonden?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent maar druk met deleten zie ik.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
Ik ga een ONZ topic openen. Deze domheid moet worden afgestraft.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
Ik ga een ONZ topic openen. Deze domheid moet worden afgestraft.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet mijn best doen om er geen topic in ONZ of KLB van te maken. Een titel heb ik al: "Mensen die het internet niet snappen".
Ik zag uw hand achter dat pseudoniem.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef Friek_ het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie ik hemelsnaam Wim Dankbaar is.
Zijn achternaam zal vast passen bij het FB-topic.
Wim Dankbaar doet aangifte tegen journalist wegens holocaustontkenningquote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef Friek_ het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie ik hemelsnaam Wim Dankbaar is.
Zijn achternaam zal vast passen bij het FB-topic.
Krijgen we nog meer van die gekken in het FB-topic.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:30 schreef eriksd het volgende:
Zo, hij staat er.
Mensen die het internet niet snappen.
Niet zo zeuren dat je een keer wat moet doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Krijgen we nog meer van die gekken in het FB-topic.
Het valt mij tegen dat u dit niet in Haiku heeft gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef TitusPullo het volgende:
De POL-SC, het land van Friek_, dat is de president
Het is de nieuwe Viva, al wordt dit door hen ontkend
Ze plaatsten Facebookfoto's, Ziba kwam ten val
Ja, er zijn nog Iraniers
Maar alleen met carnaval
Ik beperk me al tijden tot het naar erik werpen van alle baggertopics.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet zo zeuren dat je een keer wat moet doen.
Stik, ben ik toch Koos.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Koos
Schaamteloze copy van erik
Facebookfoto's op Fokquote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het valt mij tegen dat u dit niet in Haiku heeft gedaan.
Haiku is 5-7-5 niet 6-4-6 lieverd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Facebookfoto's op Fok
Mijn god, dacht ik,
als daar maar geen rel van komt
Viva. Het viva forum. Daar kan ik wel wat mee. Of homo datingsites. Misschien. Ik zie wel. In ieder geval nog attent van Friek_ dat hij de foto's heeft geupload via imgur i.p.v. zo een link van mijn Facebook.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef TitusPullo het volgende:
De POL-SC, het land van Friek_, dat is de president
Het is de nieuwe Viva, al wordt dit door hen ontkend
Ze plaatsten Facebookfoto's, Ziba kwam ten val
Ja, er zijn nog Iraniers
Maar alleen met carnaval
Ik word hier best droevig van.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
Ik prijs mijzelf gelukkig de gehele relavond aanwezig te zijn geweest, lang geleden zoveel gelachen op fok.
http://forum.viva.nl/quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Viva. Het viva forum. Daar kan ik wel wat mee.
Scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haiku is 5-7-5 niet 6-4-6 lieverd.
Ik word blij van de juiste vervoegingen van werkwoorden.quote:
Koos is nou eenmaal ontevreden met z'n leven, daardoor is het zo'n zure eindbaas.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ik word blij van de juiste vervoegingen van werkwoorden.
Koos lijkt mij nou ook wel één van de normaalste hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koos is nou eenmaal ontevreden met z'n leven, daardoor is het zo'n zure eindbaas.
Hoeft niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind gekregen toch?
Dan is alles uitgezakt.
Mooi.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Koos lijkt mij nou ook wel één van de normaalste hier.
Dat wist ik niet.quote:
remlof is de normaalste.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Awwww ben je afgewezen omdat je te oud bent?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef TitusPullo het volgende:
Ja ja, die Ziba, die weet waar ze moet zijn
Lekker glibberen met Voorschrift op dat Portugese zwijn
Of Titus botweg wijzen, op zijn ouderdom
Het is een bijzonder kind, net als Dik Trom
Dat was slechts een van de vele gebreken die zij niet wenste te vergeven.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Awwww ben je afgewezen omdat je te oud bent?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, hij heeft borsten in zijn fobo terwijl hij al in de 40 is. Dat is raar.
Want op je 40e stopt je seksualiteit?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nu 'ie een tijdje geen Schultenbrau kan drinken in de trein, zullen die snel verdwijnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nu 'ie een tijdje geen Schultenbrau kan drinken in de trein, zullen die snel verdwijnen.
Mijn vader is in de 40. Ik zie hem geen borsten op accounts plaatsen, zo ja, gaat er iets mis. Het is dus raar voor mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want op je 40e stopt je seksualiteit?
En jij bent dik, onzeker en verzuurd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ziba is vooral een kansloos zeikkind.
Hoppa!
Vrouwen zijn beperkt houdbaar. En de jonge freules kiezen voor jongere mannen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
God, ik hoop het wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Je vergeet lelijk overigens.
Hohoho, lelijk is een titel die alleen aan mij is voorbehouden. Evenals onzekere autist.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Je vergeet lelijk overigens.
Het spoedige heeft hij reeds bevestigd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop overigens dat remlof spoedig zal herstellen.
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.
Nee, met GS.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.
ALs je van metaal houdtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.
Hij mag snel het ziekenhuis weer uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop overigens dat remlof spoedig zal herstellen.
quote:
Wat nu weerquote:
Babe magnet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat werkt als een magneet heh Tem.
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij bent zeker een kloon van Friek_?quote:
Het is opvallend dat uw beperkte verschijning niet de revue passeert.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.
Gelijke hoogte bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is opvallend dat uw beperkte verschijning niet de revue passeert.
Ja hey sorry dat ik dacht dat jij mijn Facebook account hebt doorgestuurd hequote:
Die wordt dronken zonder op graven te urineren.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.
Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.
Moest jij ook glibberen van mijn account?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja hey sorry dat ik dacht dat jij mijn Facebook account hebt doorgestuurd he![]()
dat krijg je ervan als je Facebook accounts naar mij gaat doorspelen, dan vertrouw je iemand toch niet echt ofzo.
Allebei woonachtig (geweest) in Eindhoven.quote:
Maar hij kan ook niet tegen mij, wat voor hem pleit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.
Elk topic WEER MEER beschuldigingenquote:
Rare is dat hij die van jou absoluut niet wilde geven. En verder iedereen wel. Daarom denk ik dat hij bang voor jou is ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moest jij ook glibberen van mijn account?
En die knakker op de meet had je ingehuurd. Wat een bedrog.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allebei woonachtig (geweest) in Eindhoven.
De link is snel gelegd.
Sorry.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.
Tofuck moet eens oprotten. Kan GroenLinks een ander droevig figuur in de Tweede Kamer plempen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
Tofuck Wieberen bij Nieuwsuur over de Sharia.
Hij gaat voor plek 10, dus hij komt niet meer terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Tofuck moet eens oprotten. Kan GroenLinks een ander droevig figuur in de Tweede Kamer plempen.
Daar zijn we inmiddels achter.quote:
GL haalt maximaal vijf zetels.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij gaat voor plek 10, dus hij komt niet meer terug.
Ik staarde zojuist ook even naar de hemel.quote:
Kom volgende keer dan ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens heb ik ook gekotst tijdens de meet, GS.
Kon je de kerk zien?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik staarde zojuist ook even naar de hemel.
Ik doe het discreet. Ram effe wat kots in de wc, loop terug de tent in en doe alsof er niks aan de hand is. En dat is er ook niet want het lucht op.quote:
En dan betyar duwen.quote:
Tot uw dienst.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
Waht, jij bent wel een beetje mijn held in dat moslimterreur-topic.
Wij hebben ook vrij veel flessies op.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens heb ik ook gekotst tijdens de meet, GS.
Klopt, maar dat was op zich niets nieuws.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij hebben ook vrij veel flessies op.
Dat zijn toch bedragen waar je peuken mee aansteekt?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik was vanavond 100 euro kwijt tijdens nog geen 2 uurtjes kroeg. Potdomme.
Was jij toen al geboren?quote:
Binnenkort naar de Foute Partyquote:
Beetje druk voor manchetknopen. Slechts mijn 2 cent.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef GSbrder het volgende:
http://www.thefancy.com/t(...)on-Movement-Cufflnks
Oeehhh!
Dankzij figuren als jij voelen wij ons oud.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef betyar het volgende:
Nou rechts, weer eentje minder die we geen AOW hoeven te betalen:
Fietser dood door uitstekende stempel
Tevreden?
quote:De politie kreeg later te horen dat een 15-jarig meisje uit Oosterhout ook geraakt was door het uitstekende deel toen ze naar school fietste. Zij liep diverse kneuzingen op.
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou ja, de dood van die toekomstig uitvreter maakt het natuurlijk wel goed voor jullie......
Je liegt, je bent gewoon blij en danst momenteel met een indianentooi op naakt een rondje om de tafel met een mars in je kont.quote:
Wat een olijke knul is het ookquote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je liegt, je bent gewoon blij en danst momenteel met een indianentooi op naakt een rondje om de tafel met een mars in je kont.
Dat doen ze in Hongarije nooit.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je liegt, je bent gewoon blij en danst momenteel met een indianentooi op naakt een rondje om de tafel met een mars in je kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Atatroll.quote:
Het is wel een leuke grap in de SC maar jammer dat er ook lurkers door overstuur zijn geraakt (zie FB)quote:
Ja, dat is jammer. Ik trapte er zelf ook in, maar ik zou niet mijn eigen naam genoemd hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is wel een leuke grap in de SC maar jammer dat er ook lurkers door overstuur zijn geraakt (zie FB)
Ik heb hem hier ook een keer gedaan. Ook veel SC'ers begonnen in de DM te klagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is wel een leuke grap in de SC maar jammer dat er ook lurkers door overstuur zijn geraakt (zie FB)
Mee eens, dat denigrerende gedoe met die kut opmerkingen naar yentle toe was echt nergens voor nodig. Ze trapte er gewoon in wat niet eens zo gek is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ja dat is ook kwestie van eigen schuld.
Mja, ik zou t wat netter hebben opgelost dan hoe t nu gaat, maar ik zal maar weer niet de moraalridder uithangen..
Doe dat dan ook niet snorrie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ja dat is ook kwestie van eigen schuld.
Mja, ik zou t wat netter hebben opgelost dan hoe t nu gaat, maar ik zal maar weer niet de moraalridder uithangen..
Kutopmerkingen is één woord.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mee eens, dat denigrerende gedoe met die kut opmerkingen naar yentle toe was echt nergens voor nodig. Ze trapte er gewoon in wat niet eens zo gek is.
Zo flippen is dan weer het uiterste. Ik snap de reactie van Erik volkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mee eens, dat denigrerende gedoe met die kut opmerkingen naar yentle toe was echt nergens voor nodig. Ze trapte er gewoon in wat niet eens zo gek is.
En laten we niet vergeten, zo is de omgangstoon in POL nou eenmaal. Keihard en recht voor je raap.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo flippen is dan weer het uiterste. Ik snap de reactie van Erik volkomen.
In ieder geval in de SC. Daarbuiten valt het reuze mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En laten we niet vergeten, zo is de omgangstoon in POL nou eenmaal. Keihard en recht voor je raap.
Ik niet. Je kan ook wel normaal reageren op iemand i.p.v. zo te schelden terwijl ze niks verkeerd deed. Maar ik weet wel dat het hier normaal is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap de reactie van Erik volkomen.
Nee , zo is de omgang in de SC.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En laten we niet vergeten, zo is de omgangstoon in POL nou eenmaal. Keihard en recht voor je raap.
Mutsie, je vergeet dat het yyventle was die begon met irrationeel wild schelden over hotmail.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik niet. Je kan ook wel normaal reageren op iemand i.p.v. zo te schelden terwijl ze niks verkeerd deed. Maar ik weet wel dat het hier normaal is.
Ach, daar is ook best tussen te komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee , zo is de omgang in de SC.
Fok blijft een open platform waar kliekjesvorming op subforumniveau ongewenst is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon users vriendelijk te woord staan natuurlijk en even wat uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |