Mweh, het is wel een goede taal om OOP een beetje onder de knie te krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een waardeloze kuttaal en traag als dikke blubber.
Nou en.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef Ziba het volgende:
Robin zegt zo: 'ja'.
En Erik zegt dan: 'klep dicht'.
Zo standaard.
Niet echt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, het is wel een goede taal om OOP een beetje onder de knie te krijgen.
Hmm, dat is waar. Python wijkt qua syntax wel heel erg af van C# en Java, dus dat vind ik nog een beetje eng. Ooit wel in de basis ingelezen, maar ik weet niet. Op mijn stage heb ik een soort C# met SQL statements er door (X++) nodig. Veel mensen zeggen dat het spaghetti is.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet echt.
Leer dan Python, dat is een goed OO-taaltje.
Python is de coolste programmeertaal ever, ooit. Het is zo mooi en netjes. Het is net poezie.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar. Python wijkt qua syntax wel heel erg af van C# en Java, dus dat vind ik nog een beetje eng. Ooit wel in de basis ingelezen, maar ik weet niet. Op mijn stage heb ik een soort C# met SQL statements er door (X++) nodig. Veel mensen zeggen dat het spaghetti is.
Oh, en je moet alle variabelen declareren voordat de code begint
Goede gewoonte.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Wat is dit nou weer?quote:
Is dat hetzelfde als een veel te duur uurtarief declareren bij een opdrachtgever?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik mis vergelijkingen in het taaltje.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
WHOLLA, Habi wat is deze?
Hahahahaa, snap alleen niet wat het met hotmail te maken heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is er iemand in de facebookgrap getrapt. Zie FB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |