Zelfs de baard van B_A valt in het niet bij die van deze grap.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef waht het volgende:
[..]
De link naar je eigen facebook-grap:
[POLENCAFE #3299] Le Friek_, bepaald niet sjiek
Voor sommigen is de grap zo kaal als ... goed, vul zelf maar in.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs de baard van B_A valt in het niet bij die van deze grap.
Hier begint ze: [POL-Feedback] Lees eerst openingspost!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vanaf hier lezen:
[POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hier begint ze: [POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
Ik hou van POL.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
Een beetje naar onder scrollen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef yyyentle het volgende:
Het is gewoon niet OK hier op Fok. Mensen met een andere mening worden opgespoord en door die randdebielerige mensen die in Pol posten en niets anders te doen hebben opgespoord.
Echt een foute boel is het hier. Goed dat dit nu bekend wordt. Je moet dus als je een andere mening hebt dan de standdaardposters in politiek, nooit op Fok posten en al helemaal niet je eigen naam geven, zoveel is wel duidelijk.
Ik heb al zoveel gezeik gehad met die Wim Dankbaar die mijn oude moeder belde? Ik dacht veilig te zijn op Fok, niet dus.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef eriksd het volgende:
Maargoed, nogal een forse beschuldiging. Ik ontken alles.
Niet weer die pagina van Lex.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Koos
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Wat moet ik met die link? Zit in kroeg voetbal te kijken en hij opent op een inlog-scherm.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Koos
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Daar speelt hij ook al de verloren onschuld.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
Nu lijkt het alsof eriksd achter de schermen een grote schavuit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |