Hier begint ze: [POL-Feedback] Lees eerst openingspost!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vanaf hier lezen:
[POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hier begint ze: [POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
Ik hou van POL.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
Een beetje naar onder scrollen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef yyyentle het volgende:
Het is gewoon niet OK hier op Fok. Mensen met een andere mening worden opgespoord en door die randdebielerige mensen die in Pol posten en niets anders te doen hebben opgespoord.
Echt een foute boel is het hier. Goed dat dit nu bekend wordt. Je moet dus als je een andere mening hebt dan de standdaardposters in politiek, nooit op Fok posten en al helemaal niet je eigen naam geven, zoveel is wel duidelijk.
Ik heb al zoveel gezeik gehad met die Wim Dankbaar die mijn oude moeder belde? Ik dacht veilig te zijn op Fok, niet dus.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef eriksd het volgende:
Maargoed, nogal een forse beschuldiging. Ik ontken alles.
Niet weer die pagina van Lex.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Koos
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Wat moet ik met die link? Zit in kroeg voetbal te kijken en hij opent op een inlog-scherm.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Koos
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Daar speelt hij ook al de verloren onschuld.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
Nu lijkt het alsof eriksd achter de schermen een grote schavuit is.
geen erg boeiende fb pagina overigens.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahahaahahahahaahahahaahaha, dit is geweldig.
Maar goed, nu weten we wél wie de man van yentle is.
Heb hem niet opgezocht, dus ik kan er niet over oordelen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
geen erg boeiende fb pagina overigens.
Wat? Gaan we nu collectief over Lex zeiken?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wilde net over remlof en grafschennis beginnen.
Dan heeft du_ke ook weer eens wat anders dan dossiers om handen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent maar druk met deleten zie ik.
Dat lijkt met FB.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wilde net over remlof en grafschennis beginnen.
Daar hebben ze dat knopje toch voor uitgevonden?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent maar druk met deleten zie ik.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
Ik ga een ONZ topic openen. Deze domheid moet worden afgestraft.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
Ik ga een ONZ topic openen. Deze domheid moet worden afgestraft.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet mijn best doen om er geen topic in ONZ of KLB van te maken. Een titel heb ik al: "Mensen die het internet niet snappen".
Ik zag uw hand achter dat pseudoniem.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef Friek_ het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie ik hemelsnaam Wim Dankbaar is.
Zijn achternaam zal vast passen bij het FB-topic.
Wim Dankbaar doet aangifte tegen journalist wegens holocaustontkenningquote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef Friek_ het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie ik hemelsnaam Wim Dankbaar is.
Zijn achternaam zal vast passen bij het FB-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |