http://forum.viva.nl/quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Viva. Het viva forum. Daar kan ik wel wat mee.
Scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haiku is 5-7-5 niet 6-4-6 lieverd.
Ik word blij van de juiste vervoegingen van werkwoorden.quote:
Koos is nou eenmaal ontevreden met z'n leven, daardoor is het zo'n zure eindbaas.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ik word blij van de juiste vervoegingen van werkwoorden.
Koos lijkt mij nou ook wel één van de normaalste hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koos is nou eenmaal ontevreden met z'n leven, daardoor is het zo'n zure eindbaas.
Hoeft niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind gekregen toch?
Dan is alles uitgezakt.
Mooi.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Koos lijkt mij nou ook wel één van de normaalste hier.
Dat wist ik niet.quote:
remlof is de normaalste.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Koos lijkt mij nou ook wel één van de normaalste hier.
Awwww ben je afgewezen omdat je te oud bent?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef TitusPullo het volgende:
Ja ja, die Ziba, die weet waar ze moet zijn
Lekker glibberen met Voorschrift op dat Portugese zwijn
Of Titus botweg wijzen, op zijn ouderdom
Het is een bijzonder kind, net als Dik Trom
Dat was slechts een van de vele gebreken die zij niet wenste te vergeven.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Awwww ben je afgewezen omdat je te oud bent?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, hij heeft borsten in zijn fobo terwijl hij al in de 40 is. Dat is raar.
Want op je 40e stopt je seksualiteit?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nu 'ie een tijdje geen Schultenbrau kan drinken in de trein, zullen die snel verdwijnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |