Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.
Moest jij ook glibberen van mijn account?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja hey sorry dat ik dacht dat jij mijn Facebook account hebt doorgestuurd he![]()
dat krijg je ervan als je Facebook accounts naar mij gaat doorspelen, dan vertrouw je iemand toch niet echt ofzo.
Allebei woonachtig (geweest) in Eindhoven.quote:
Maar hij kan ook niet tegen mij, wat voor hem pleit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.
Elk topic WEER MEER beschuldigingenquote:
Rare is dat hij die van jou absoluut niet wilde geven. En verder iedereen wel. Daarom denk ik dat hij bang voor jou is ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moest jij ook glibberen van mijn account?
En die knakker op de meet had je ingehuurd. Wat een bedrog.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allebei woonachtig (geweest) in Eindhoven.
De link is snel gelegd.
Sorry.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.
Tofuck moet eens oprotten. Kan GroenLinks een ander droevig figuur in de Tweede Kamer plempen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
Tofuck Wieberen bij Nieuwsuur over de Sharia.
Hij gaat voor plek 10, dus hij komt niet meer terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Tofuck moet eens oprotten. Kan GroenLinks een ander droevig figuur in de Tweede Kamer plempen.
Daar zijn we inmiddels achter.quote:
GL haalt maximaal vijf zetels.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij gaat voor plek 10, dus hij komt niet meer terug.
Ik staarde zojuist ook even naar de hemel.quote:
Kom volgende keer dan ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens heb ik ook gekotst tijdens de meet, GS.
Kon je de kerk zien?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik staarde zojuist ook even naar de hemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |