Ik moest lachen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nu 'ie een tijdje geen Schultenbrau kan drinken in de trein, zullen die snel verdwijnen.
Mijn vader is in de 40. Ik zie hem geen borsten op accounts plaatsen, zo ja, gaat er iets mis. Het is dus raar voor mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want op je 40e stopt je seksualiteit?
En jij bent dik, onzeker en verzuurd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ziba is vooral een kansloos zeikkind.
Hoppa!
Vrouwen zijn beperkt houdbaar. En de jonge freules kiezen voor jongere mannen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
God, ik hoop het wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Je vergeet lelijk overigens.
Hohoho, lelijk is een titel die alleen aan mij is voorbehouden. Evenals onzekere autist.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Je vergeet lelijk overigens.
Het spoedige heeft hij reeds bevestigd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop overigens dat remlof spoedig zal herstellen.
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.
Nee, met GS.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.
ALs je van metaal houdtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.
Hij mag snel het ziekenhuis weer uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop overigens dat remlof spoedig zal herstellen.
quote:
Wat nu weerquote:
Babe magnet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat werkt als een magneet heh Tem.
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Koos lijkt mij nou ook wel één van de normaalste hier.
Jij bent zeker een kloon van Friek_?quote:
Het is opvallend dat uw beperkte verschijning niet de revue passeert.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.
Gelijke hoogte bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is opvallend dat uw beperkte verschijning niet de revue passeert.
Ja hey sorry dat ik dacht dat jij mijn Facebook account hebt doorgestuurd hequote:
Die wordt dronken zonder op graven te urineren.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.
Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.
Moest jij ook glibberen van mijn account?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja hey sorry dat ik dacht dat jij mijn Facebook account hebt doorgestuurd he![]()
dat krijg je ervan als je Facebook accounts naar mij gaat doorspelen, dan vertrouw je iemand toch niet echt ofzo.
Allebei woonachtig (geweest) in Eindhoven.quote:
Maar hij kan ook niet tegen mij, wat voor hem pleit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.
Elk topic WEER MEER beschuldigingenquote:
Rare is dat hij die van jou absoluut niet wilde geven. En verder iedereen wel. Daarom denk ik dat hij bang voor jou is ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moest jij ook glibberen van mijn account?
En die knakker op de meet had je ingehuurd. Wat een bedrog.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allebei woonachtig (geweest) in Eindhoven.
De link is snel gelegd.
Sorry.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alleen niet tegen alcohol. Hetgeen mij sterk tegenvalt.
Tofuck moet eens oprotten. Kan GroenLinks een ander droevig figuur in de Tweede Kamer plempen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
Tofuck Wieberen bij Nieuwsuur over de Sharia.
Hij gaat voor plek 10, dus hij komt niet meer terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Tofuck moet eens oprotten. Kan GroenLinks een ander droevig figuur in de Tweede Kamer plempen.
Daar zijn we inmiddels achter.quote:
GL haalt maximaal vijf zetels.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij gaat voor plek 10, dus hij komt niet meer terug.
Ik staarde zojuist ook even naar de hemel.quote:
Kom volgende keer dan ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens heb ik ook gekotst tijdens de meet, GS.
Kon je de kerk zien?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik staarde zojuist ook even naar de hemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |