Krijgen we nog meer van die gekken in het FB-topic.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:30 schreef eriksd het volgende:
Zo, hij staat er.
Mensen die het internet niet snappen.
Niet zo zeuren dat je een keer wat moet doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Krijgen we nog meer van die gekken in het FB-topic.
Het valt mij tegen dat u dit niet in Haiku heeft gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef TitusPullo het volgende:
De POL-SC, het land van Friek_, dat is de president
Het is de nieuwe Viva, al wordt dit door hen ontkend
Ze plaatsten Facebookfoto's, Ziba kwam ten val
Ja, er zijn nog Iraniers
Maar alleen met carnaval
Ik beperk me al tijden tot het naar erik werpen van alle baggertopics.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet zo zeuren dat je een keer wat moet doen.
Stik, ben ik toch Koos.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo Koos
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Schaamteloze copy van erik
Facebookfoto's op Fokquote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het valt mij tegen dat u dit niet in Haiku heeft gedaan.
Haiku is 5-7-5 niet 6-4-6 lieverd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Facebookfoto's op Fok
Mijn god, dacht ik,
als daar maar geen rel van komt
Viva. Het viva forum. Daar kan ik wel wat mee. Of homo datingsites. Misschien. Ik zie wel. In ieder geval nog attent van Friek_ dat hij de foto's heeft geupload via imgur i.p.v. zo een link van mijn Facebook.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef TitusPullo het volgende:
De POL-SC, het land van Friek_, dat is de president
Het is de nieuwe Viva, al wordt dit door hen ontkend
Ze plaatsten Facebookfoto's, Ziba kwam ten val
Ja, er zijn nog Iraniers
Maar alleen met carnaval
Ik word hier best droevig van.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
Ik prijs mijzelf gelukkig de gehele relavond aanwezig te zijn geweest, lang geleden zoveel gelachen op fok.
http://forum.viva.nl/quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Viva. Het viva forum. Daar kan ik wel wat mee.
Scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haiku is 5-7-5 niet 6-4-6 lieverd.
Ik word blij van de juiste vervoegingen van werkwoorden.quote:
Koos is nou eenmaal ontevreden met z'n leven, daardoor is het zo'n zure eindbaas.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ik word blij van de juiste vervoegingen van werkwoorden.
Koos lijkt mij nou ook wel één van de normaalste hier.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koos is nou eenmaal ontevreden met z'n leven, daardoor is het zo'n zure eindbaas.
Hoeft niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind gekregen toch?
Dan is alles uitgezakt.
Mooi.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Koos lijkt mij nou ook wel één van de normaalste hier.
Dat wist ik niet.quote:
remlof is de normaalste.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Awwww ben je afgewezen omdat je te oud bent?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:48 schreef TitusPullo het volgende:
Ja ja, die Ziba, die weet waar ze moet zijn
Lekker glibberen met Voorschrift op dat Portugese zwijn
Of Titus botweg wijzen, op zijn ouderdom
Het is een bijzonder kind, net als Dik Trom
Dat was slechts een van de vele gebreken die zij niet wenste te vergeven.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Awwww ben je afgewezen omdat je te oud bent?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, hij heeft borsten in zijn fobo terwijl hij al in de 40 is. Dat is raar.
Want op je 40e stopt je seksualiteit?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nu 'ie een tijdje geen Schultenbrau kan drinken in de trein, zullen die snel verdwijnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nu 'ie een tijdje geen Schultenbrau kan drinken in de trein, zullen die snel verdwijnen.
Mijn vader is in de 40. Ik zie hem geen borsten op accounts plaatsen, zo ja, gaat er iets mis. Het is dus raar voor mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want op je 40e stopt je seksualiteit?
En jij bent dik, onzeker en verzuurd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ziba is vooral een kansloos zeikkind.
Hoppa!
Vrouwen zijn beperkt houdbaar. En de jonge freules kiezen voor jongere mannen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
God, ik hoop het wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Je vergeet lelijk overigens.
Hohoho, lelijk is een titel die alleen aan mij is voorbehouden. Evenals onzekere autist.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Je vergeet lelijk overigens.
Het spoedige heeft hij reeds bevestigd.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop overigens dat remlof spoedig zal herstellen.
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.
Nee, met GS.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.
ALs je van metaal houdtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed hoofd volgens mij. Het is meer jouw overgewicht.
Hij mag snel het ziekenhuis weer uit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop overigens dat remlof spoedig zal herstellen.
quote:
Wat nu weerquote:
Babe magnet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat werkt als een magneet heh Tem.
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij bent zeker een kloon van Friek_?quote:
Het is opvallend dat uw beperkte verschijning niet de revue passeert.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer met eriksd lopen DM-en.
Gelijke hoogte bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is opvallend dat uw beperkte verschijning niet de revue passeert.
Ja hey sorry dat ik dacht dat jij mijn Facebook account hebt doorgestuurd hequote:
Die wordt dronken zonder op graven te urineren.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos is inderdaad een van de weinige met een normaal leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |