Snap niet waarom je zoiets zou willen doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb wel eens met een datalog-url-etje en een minutemail het wachtwoord van iemand gefished die meende o zo zorgvuldig om te gaan met zijn informatie. Puur ter demonstratie, dat dan weer wel.
Ter demonstratie.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zoiets zou willen doen.
Om mensen bewust te maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook van die mensen die hun session-id van een site gewoon naar je toesturen in de url
Ook dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.
Dat is een heel ander verhaal en een geval apart.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Php ging wel wat verder dan "bewust" maken.
Wat is jouw session-id dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.
Ik heb hem geliked.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
Ohjee, niemand is bekend met de facebook grap.
fokker op facebook gevonden
Zucht. Digibeten.
Omdat de malloot in kwestiequote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Goed dan, ik ook.quote:
Klopt. Ook de meest leuke.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Social engeneering is ook de meest voorkomende manier van wachtwoorden jatten.
Zijn heel nuttig voor onze doeleinden.quote:
Dat boek van Mitnick was een aanfluiting, evenwel. Herkauwen van psychologische praat die elders vrijelijk te verkrijgen is.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Social engeneering is ook de meest voorkomende manier van wachtwoorden jatten.
Zo kan ik mezelf niet meer noemen. Als jeugdige waht heb ik wel een en ander uitgespookt met computers.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij bent toch zelf een nerdje? of?
Ik dacht dat je IT-achtigs studeerde. My bad.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef waht het volgende:
[..]
Zo kan ik mezelf niet meer noemen. Als jeugdige waht heb ik wel een en ander uitgespookt met computers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |