Staat alleen een profielfoto op, gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de FB-pagina van Robin dan, of er meer foto's van z'n dekbed opstaan dan van zichzelf.
Nu hoef je niet boos op mij te worden, ik geef alleen aan dat er niet noodzakelijkerwijs informatie door anderen doorgespeeld hoeft te worden, want je hebt diezelfde informatie ook gewoon online gezet. Wil alleen verhinderen dat jij onterecht mensen gaat beschuldigen van het doorspelen van informatie en jij jezelf daarmee hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Heel normaal man. Mensen gaan opsporen. Gaan er ook nog mensen mij in het echt opzoeken of dat nog net niet?
Maak je niet druk. Internethelden blijven binnen.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Heel normaal man. Mensen gaan opsporen. Gaan er ook nog mensen mij in het echt opzoeken of dat nog net niet?
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef waht het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Internethelden blijven binnen.
Nee, ik heb enkel geruststellende woorden te bieden.quote:
Triest hoor. Sowieso vond ik het al raar want op Facebook word ik ineens toegevoegd door rare accountjes met rare namen en weinig vrienden enzovoort. Of het steeds dezelfde persoon is weet ik niet maar het is vreemd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat betreft het mensen opsporen, nog niet zo heel lang geleden hebben we hier iemand gehad die een ellenlang worddocument met persoonlijke informatie over de posters hier in z'n bezit had.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
Als we toch bezig zijn:
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Jaja, die grap kennen we al.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
Als we toch bezig zijn:
Aan mijn DM's te zien nietquote:
De eerste keer dat ik die zag kreeg ik bijna een hartaanval.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
Als we toch bezig zijn:
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die zag kreeg ik bijna een hartaanval.
Lul.
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die zag kreeg ik bijna een hartaanval.
Lul.
Hahahaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb op een autoforum met dezelfde grap eens voor een gigantische rel gezorgd.
Ook van die mensen die hun session-id van een site gewoon naar je toesturen in de urlquote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb wel eens met een datalog-url-etje en een minutemail het wachtwoord van iemand gefished die meende o zo zorgvuldig om te gaan met zijn informatie. Puur ter demonstratie, dat dan weer wel.
Snap niet waarom je zoiets zou willen doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb wel eens met een datalog-url-etje en een minutemail het wachtwoord van iemand gefished die meende o zo zorgvuldig om te gaan met zijn informatie. Puur ter demonstratie, dat dan weer wel.
Ter demonstratie.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zoiets zou willen doen.
Om mensen bewust te maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen hier komt om Ziba te stalken, rot dan alsjeblieft even op.
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook van die mensen die hun session-id van een site gewoon naar je toesturen in de url
Ook dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.
Dat is een heel ander verhaal en een geval apart.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Php ging wel wat verder dan "bewust" maken.
Wat is jouw session-id dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De webbouwers daarvan moeten ze tegen de muur zetten, niet de mafkees die de url doorstuurt.
Ik heb hem geliked.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
Ohjee, niemand is bekend met de facebook grap.
fokker op facebook gevonden
Zucht. Digibeten.
Omdat de malloot in kwestiequote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Goed dan, ik ook.quote:
Klopt. Ook de meest leuke.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Social engeneering is ook de meest voorkomende manier van wachtwoorden jatten.
Zijn heel nuttig voor onze doeleinden.quote:
Dat boek van Mitnick was een aanfluiting, evenwel. Herkauwen van psychologische praat die elders vrijelijk te verkrijgen is.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Social engeneering is ook de meest voorkomende manier van wachtwoorden jatten.
Zo kan ik mezelf niet meer noemen. Als jeugdige waht heb ik wel een en ander uitgespookt met computers.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij bent toch zelf een nerdje? of?
Ik dacht dat je IT-achtigs studeerde. My bad.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef waht het volgende:
[..]
Zo kan ik mezelf niet meer noemen. Als jeugdige waht heb ik wel een en ander uitgespookt met computers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |