Hmm, dat is waar. Python wijkt qua syntax wel heel erg af van C# en Java, dus dat vind ik nog een beetje eng. Ooit wel in de basis ingelezen, maar ik weet niet. Op mijn stage heb ik een soort C# met SQL statements er door (X++) nodig. Veel mensen zeggen dat het spaghetti is.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet echt.
Leer dan Python, dat is een goed OO-taaltje.
Python is de coolste programmeertaal ever, ooit. Het is zo mooi en netjes. Het is net poezie.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar. Python wijkt qua syntax wel heel erg af van C# en Java, dus dat vind ik nog een beetje eng. Ooit wel in de basis ingelezen, maar ik weet niet. Op mijn stage heb ik een soort C# met SQL statements er door (X++) nodig. Veel mensen zeggen dat het spaghetti is.
Oh, en je moet alle variabelen declareren voordat de code begint
Goede gewoonte.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Wat is dit nou weer?quote:
Is dat hetzelfde als een veel te duur uurtarief declareren bij een opdrachtgever?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik mis vergelijkingen in het taaltje.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
WHOLLA, Habi wat is deze?
Hahahahaa, snap alleen niet wat het met hotmail te maken heeft.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is er iemand in de facebookgrap getrapt. Zie FB.
Ik heb wel leren programmeren.quote:
Hmm, verleidelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Python is de coolste programmeertaal ever, ooit. Het is zo mooi en netjes. Het is net poezie.
Helaas, VP. Als opdrachtgever zul je er niets van merkenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een veel te duur uurtarief declareren bij een opdrachtgever?
Of gaat het in deze niet om geld?
Klopt, maar dat is toch logisch? Die computer kan de syntax anders niet goed interpreterenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel leren programmeren.
Maar had er het geduld niet voor.
Heb je ergens een spatie staan, dan ben je fucked, zoiets was het toch?
HAHAHA watquote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is er iemand in de facebookgrap getrapt. Zie FB.
Ligt aan de taal, maar sommige zijn vrij strict ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel leren programmeren.
Maar had er het geduld niet voor.
Heb je ergens een spatie staan, dan ben je fucked, zoiets was het toch?
Waar moet ik beginnen? Roerige avond.quote:
En terecht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt aan de taal, maar sommige zijn vrij strict ja.
Erik heeft een link gepost waarbij iedereen op z'n eigen FB-account terecht komt, nu zit iemand erover te zeiken of het normaal is dat mods persoonlijke dingen posten.quote:
Tijd voor een computer die typfouten negeert.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch logisch? Die computer kan de syntax anders niet goed interpreteren
Nou ja, ligt aan de manier waarop computers werken natuurlijk.quote:
Mis ik iets?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |