Dankzij figuren als jij voelen wij ons oud.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef betyar het volgende:
Nou rechts, weer eentje minder die we geen AOW hoeven te betalen:
Fietser dood door uitstekende stempel
Tevreden?
quote:De politie kreeg later te horen dat een 15-jarig meisje uit Oosterhout ook geraakt was door het uitstekende deel toen ze naar school fietste. Zij liep diverse kneuzingen op.
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou ja, de dood van die toekomstig uitvreter maakt het natuurlijk wel goed voor jullie......
Je liegt, je bent gewoon blij en danst momenteel met een indianentooi op naakt een rondje om de tafel met een mars in je kont.quote:
Wat een olijke knul is het ookquote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je liegt, je bent gewoon blij en danst momenteel met een indianentooi op naakt een rondje om de tafel met een mars in je kont.
Dat doen ze in Hongarije nooit.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je liegt, je bent gewoon blij en danst momenteel met een indianentooi op naakt een rondje om de tafel met een mars in je kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Atatroll.quote:
Het is wel een leuke grap in de SC maar jammer dat er ook lurkers door overstuur zijn geraakt (zie FB)quote:
Ja, dat is jammer. Ik trapte er zelf ook in, maar ik zou niet mijn eigen naam genoemd hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is wel een leuke grap in de SC maar jammer dat er ook lurkers door overstuur zijn geraakt (zie FB)
Ik heb hem hier ook een keer gedaan. Ook veel SC'ers begonnen in de DM te klagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is wel een leuke grap in de SC maar jammer dat er ook lurkers door overstuur zijn geraakt (zie FB)
Mee eens, dat denigrerende gedoe met die kut opmerkingen naar yentle toe was echt nergens voor nodig. Ze trapte er gewoon in wat niet eens zo gek is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ja dat is ook kwestie van eigen schuld.
Mja, ik zou t wat netter hebben opgelost dan hoe t nu gaat, maar ik zal maar weer niet de moraalridder uithangen..
Doe dat dan ook niet snorrie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ja dat is ook kwestie van eigen schuld.
Mja, ik zou t wat netter hebben opgelost dan hoe t nu gaat, maar ik zal maar weer niet de moraalridder uithangen..
Kutopmerkingen is één woord.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mee eens, dat denigrerende gedoe met die kut opmerkingen naar yentle toe was echt nergens voor nodig. Ze trapte er gewoon in wat niet eens zo gek is.
Zo flippen is dan weer het uiterste. Ik snap de reactie van Erik volkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mee eens, dat denigrerende gedoe met die kut opmerkingen naar yentle toe was echt nergens voor nodig. Ze trapte er gewoon in wat niet eens zo gek is.
En laten we niet vergeten, zo is de omgangstoon in POL nou eenmaal. Keihard en recht voor je raap.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo flippen is dan weer het uiterste. Ik snap de reactie van Erik volkomen.
In ieder geval in de SC. Daarbuiten valt het reuze mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En laten we niet vergeten, zo is de omgangstoon in POL nou eenmaal. Keihard en recht voor je raap.
Ik niet. Je kan ook wel normaal reageren op iemand i.p.v. zo te schelden terwijl ze niks verkeerd deed. Maar ik weet wel dat het hier normaal is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap de reactie van Erik volkomen.
Nee , zo is de omgang in de SC.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En laten we niet vergeten, zo is de omgangstoon in POL nou eenmaal. Keihard en recht voor je raap.
Mutsie, je vergeet dat het yyventle was die begon met irrationeel wild schelden over hotmail.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik niet. Je kan ook wel normaal reageren op iemand i.p.v. zo te schelden terwijl ze niks verkeerd deed. Maar ik weet wel dat het hier normaal is.
Ach, daar is ook best tussen te komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee , zo is de omgang in de SC.
Fok blijft een open platform waar kliekjesvorming op subforumniveau ongewenst is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon users vriendelijk te woord staan natuurlijk en even wat uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |