SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Liever niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?
Van uitstel komt afstel...quote:
Nu ik het zo teruglees lijkt het net of er staat: Oud Omaatjequote:
3 Maanden!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Van uitstel komt afstel...
Ik stel het plaatsen van de plinten al 3 maanden uit.![]()
Moet eerst nog boodschappen halen door die stormquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Tijd voor de lunch, lekkere harde tijgerbroodjes met kaas
Zal ik je helpen met laminaat leggen? Dan help jij mij met de plinten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef henrivo het volgende:
3 Maanden!Nee joh, ik wil het morgen wel afmaken (oke dat lieg ik, maar toch... 3 maanden?
)
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed idee!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal ik je helpen met laminaat leggen? Dan help jij mij met de plinten?
Uitstellen ben ik een expert in, dat moge duidelijk zijn.
Nee, vandaag.quote:
Ik heb dit flatje sinds 23 februari, woon hier sinds pasen. De vloer was af voor ik erin ging. Inclusief plintenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Van uitstel komt afstel...
Ik stel het plaatsen van de plinten al 3 maanden uit.![]()
Deal!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:10 schreef henrivo het volgende:
[..]
Goed idee!Dus we spreken over anderhalf jaar ongeveer af?
Pfoe jij bent wel héul streng hoorquote:
Tsss doe maar zoquote:[..]
Ik heb dit flatje sinds 23 februari, woon hier sinds pasen. De vloer was af voor ik erin ging. Inclusief plinten![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik huur het appartement sinds 1 december 2011, maar kon er pas begin maart wonen... M'n bank en bed hadden een lange levertijd. Verder heb ik vrijwel alleen in de weekenden kunnen klussen (met zo nu en dan hulp van broers).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, vandaag.
[..]
Ik heb dit flatje sinds 23 februari, woon hier sinds pasen. De vloer was af voor ik erin ging. Inclusief plinten![]()
Ik moet alleen nog wat dingen schilderen en het zeil in de wc vervangen![]()
Nou ja, ik heb de vloer laten leggen door iemand andersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef henrivo het volgende:
[..]
Pfoe jij bent wel héul streng hoor
[..]
Tsss doe maar zo![]()
Ik heb gelukkig aardig wat hulp gehad, maar ook na werktijd nog veel geklust. Of vrij genomen om te klussen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik huur het appartement sinds 1 december 2011, maar kon er pas begin maart wonen... M'n bank en bed hadden een lange levertijd. Verder heb ik vrijwel alleen in de weekenden kunnen klussen (met zo nu en dan hulp van broers).
Ik heb samen met m'n broer al zoveel woningen voorzien van laminaat... Dat is tegenwoordig vrij simpel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de vloer laten leggen door iemand anders. Dat moet ik dan wel weer toegeven. Ik kan dat gewoon niet, hahaha.
Ik woonde in Nijmegen, ben verhuisd naar Utrecht en werk in Amsterdam. Ik kon van m'n familie en vrienden niet verwachten dat ze voor een paar uurtjes even op en neer gingen reizen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig aardig wat hulp gehad, maar ook na werktijd nog veel geklust. Of vrij genomen om te klussen...
Als je het vaker hebt gedaan wel, dit is mijn eerste eigen stekje waar ik wat aan moest gaan doen. Schilderen had ik ook pas 1 keer eerder gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb samen met m'n broer al zoveel woningen voorzien van laminaat... Dat is tegenwoordig vrij simpel.![]()
Het schilderen van de muren was lastig vanwege het nogal hoge plafond.
Fix dat even voor de 30e!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet nog wat lampen ophangen in de woon- en eetkamer.Er hangt nu alleen hanglamp boven de keuken, voor de rest heb ik alleen eenvoudige staande lampen.
Ik heb nog geen geschikte ladder kunnen vinden om de overige lampen op te hangen.
Hahaha, ik voel een klusmeettour door Nederland aankomen om iedereen te helpen met de laatste klusjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet nog wat lampen ophangen in de woon- en eetkamer.Er hangt nu alleen hanglamp boven de keuken, voor de rest heb ik alleen eenvoudige staande lampen.
Ik heb nog geen geschikte ladder kunnen vinden om de overige lampen op te hangen.
Ik heb nog geen ladder kunnen vinden met een werkhoogte van 5,5m. Waarschijnlijk moet ik óf een rolsteiger huren óf een elektricien inhuren die dat even voor me wil fixen.quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, ik voel een klusmeettour door Nederland aankomen om iedereen te helpen met de laatste klusjes.
Steiger?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ladder kunnen vinden met een werkhoogte van 5,5m.
Maar uhm, praktisch dingetje. Je hebt dan straks een lamp hangen. Stel het lampje wat erin zit gaat ineens stuk. Hoe ga je die vervangen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ladder kunnen vinden met een werkhoogte van 5,5m. Waarschijnlijk moet ik óf een rolsteiger huren óf een elektricien inhuren die dat even voor me wil fixen.
[..]
Goed idee.![]()
Ter info:
[ link | afbeelding ]
Die gast op de foto is +/- 1,80 lang. Het plafond loopt schuin af, dat is het laagste gedeelte.
Voor alleen het ophangen van een paar lampen?quote:
Daar heb ik al aan gedacht. Gewoon de lamp lekker laag laten hangen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar uhm, praktisch dingetje. Je hebt dan straks een lamp hangen. Stel het lampje wat erin zit gaat ineens stuk. Hoe ga je die vervangen?
Nee een electricien daarvoor inhurenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor alleen het ophangen van een paar lampen?
In België hebben ze daar 11 man voor nodig. 1 die de lamp vast houdt en 10 man die degene die de lamp vasthoudt rond draaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig heb je lampen met belachelijk lang snoer iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik al aan gedacht. Gewoon de lamp lekker laag laten hangen.
Het huren van een steiger kost ongeveer ¤ 60. Verder moet ik dan ook nog een aanhangwagen (á ¤ 30) huren. Alsof dat niet genoeg is moet ik ook nog iemand, die een auto met trekhaak heeft, bereid zien te vinden om me te helpen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef henrivo het volgende:
[..]
Nee een electricien daarvoor inhurenWas enkel een suggestie, misschien kun je es rondvragen of iemand in de buurt die heeft?
Werkspotquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het huren van een steiger kost ongeveer ¤ 60. Verder moet ik dan ook nog een aanhangwagen (á ¤ 30) huren. Alsof dat niet genoeg is moet ik ook nog iemand, die een auto met trekhaak heeft, bereid zien te vinden om me te helpen.
Ik denk dat ik binnenkort enkele offertes ga opvragen bij elektriciens/klussers in de omgeving.
Had t ook over lénen hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het huren van een steiger kost ongeveer ¤ 60. Verder moet ik dan ook nog een aanhangwagen (á ¤ 30) huren. Alsof dat niet genoeg is moet ik ook nog iemand, die een auto met trekhaak heeft, bereid zien te vinden om me te helpen.
Ik denk dat ik binnenkort enkele offertes ga opvragen bij elektriciens/klussers in de omgeving.
Ik was de naam van die website even kwijt, thanks!quote:
Ik ken m'n buren nauwelijks.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:31 schreef henrivo het volgende:
[..]
Had t ook over lénen heLijkt me sterk dat je de enige bent in de buurt die dat probleem heeft, zal vast wel iemand een steigertje hebben?
Nou ja, de onderonderbuurvrouw en mn schuinbovenbuurman heb ik wel al gesproken hoor. Maar er zijn hier ook wat bewoners met een flinke taalbarrière, mijn chinees/iets-afrikaans/turks is niet zo goed en dat geld ook voor het Nederlands dat zij spreken... Onverstaanbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:38 schreef henrivo het volgende:
Ik heb eigenlijk best goed contact met buren uit de hele flatSpreken elkaar regelmatig, wat jullie beschrijven lijkt me zo raar
Iedereen in het pand werkt. Vaak komen de werktijden niet helemaal overeen waardoor ik best kwaad kan worden op de pakketbezorger als ie weer eens pakketje bij de buren heeft afgeleverd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:38 schreef henrivo het volgende:
Ik heb eigenlijk best goed contact met buren uit de hele flatSpreken elkaar regelmatig, wat jullie beschrijven lijkt me zo raar
Ja maar buiten dat, in de vorige buurt waar ik 26 jaar heb gewoond, daar was het gewoon gebruikelijk om met mooi weer massaal de tuinstoelen, tafels e.d. voor de huizen te zetten en lekker met zn allen buiten zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen in het pand werkt. Vaak komen de werktijden niet helemaal overeen waardoor ik best kwaad kan worden op de pakketbezorger als ie weer eens pakketje bij de buren heeft afgeleverd.
Eventuele kleine kinderen worden overdag gedropt bij het kinderdagverblijf tegenover.
Graaaaaag! Wanneer?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Dames, ik ga jullie aan het bier zetten
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)er-en-gezonder.dhtml
Gelukkig spreekt iedereen (die ik heb gesproken) in dit pand op z'n minst Engels.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, de onderonderbuurvrouw en mn schuinbovenbuurman heb ik wel al gesproken hoor. Maar er zijn hier ook wat bewoners met een flinke taalbarrière, mijn chinees/iets-afrikaans/turks is niet zo goed en dat geld ook voor het Nederlands dat zij spreken... Onverstaanbaar
Nog niet getest op mensen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja oke, dan is het misschien anders jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt iedereen (die ik heb gesproken) in dit pand op z'n minst Engels.Ze proberen wel allemaal Nederlands te praten, maar je hoort zo dat het mensen zijn die niet in Nederland zijn opgegroeid. Vaak zijn het ook mensen die voor hun werk (ivm langdurige opdracht) een appartement toegewezen hebben gekregen.
Ik heb bijna twee decennia in een multiculturele wijk gewoond, dan praat je wel iets vaker met je buren. Dit is wel even wennen.
Alleen jammer dat het te vaak voorkomt dat zij hun kinderen niet fatsoenlijk kunnen opvoeden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind een multiculti wijk vaak gezelliger dan een volledig autochtone wijk. Vind de mensen van buitenlandse afkomst vaak veel vriendelijker en gastvrijer dan de gemiddelde Nederlander.
Da's bij de Nederlanders toch net zo goed?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het te vaak voorkomt dat zij hun kinderen niet fatsoenlijk kunnen opvoeden.
Ik had gisteravond eenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind een multicultiwijk ook leuker hoor, de sociale controle is groter en ze proberen iig nog een gesprekje met je aan te knopen. Maar ik woon hier net 2 maanden, werk fulltime en heb daarnaast ook nog wel wat dingen te doen. En huis is voor mij vooral een plekje waar ik even rustig bij wil komen van al dat gedoequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind een multiculti wijk vaak gezelliger dan een volledig autochtone wijk. Vind de mensen van buitenlandse afkomst vaak veel vriendelijker en gastvrijer dan de gemiddelde Nederlander.
Ja... Bij mn ouders woonde ik in een tokkiewijk, daarna in het centrum van een andere stad en nu in een wat meer multiculti. Tokkiewijk was het ergste, daar kon je 's avonds niet echt veilig over straatquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's bij de Nederlanders toch net zo goed?
Dat klopt. Helaas vallen de Nederlandse en Turkse rotjongeren op. Vaak terroriseren zij niet eens hun eigen wijk, maar andere wijk. In hun eigen wijk worden ze namelijk gecontroleerd door de omgeving.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's bij de Nederlanders toch net zo goed?
Hier hetzelfde. Fulltime job en parttime studie. Ik wil dan nog wel kunnen genieten van de rust.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef douche-eendje het volgende:
werk fulltime en heb daarnaast ook nog wel wat dingen te doen. En huis is voor mij vooral een plekje waar ik even rustig bij wil komen van al dat gedoe
Gelukkig heb ik een Turkse achtergrond, dat lekkere eten kan ik ook wel regelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik had een tijdje terug pech met de auto, stond midden op een druk kruispunt, en kon door een afgebroken bout van de wielophanging, waardoor rechtsvoor het wiel schuin stond bijna geen kant op. Er waren 5 mensen van buitenlandse afkomst die hulp aanboden, Nederlanders liepen gewoon voorbij.
Maar ik vind multiculti ook tof vanwege het lekkere eten overal, ik hou daarvan en vind de Nederlandse keuken nou niet bepaald hoogstaand.
Het is gewoon precies hetzelfde als met die zogenaamde "kut Marokkanen". Klein gedeelte van de groep die het voor de rest verpest. Ik heb niks tegen Marokkanen, of welke afkomst dan ook, kijk, ben wel van mening dat als je hier alleen maar rotzooi loopt te trappen, ja, dan kan je net zo goed oprotten, maar ik ken ook genoeg Marokkaanse jongeren die een HBO opleiding volgen en zich gewoon goed gedragen, daar ga ik liever mee om dan een kut Hollander die de boel loopt te verzieken zeg maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas vallen de Nederlandse en Turkse rotjongeren op. Vaak terroriseren zij niet eens hun eigen wijk, maar andere wijk. In hun eigen wijk worden ze namelijk gecontroleerd door de omgeving.
Ik weet waar je het over hebt. Ik ben namelijk een van de personen die een pesthekel heeft aan die kleine groep omdat ze het voor de rest (vooor ons) verpesten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is gewoon precies hetzelfde als met die zogenaamde "kut Marokkanen". Klein gedeelte van de groep die het voor de rest verpest. Ik heb niks tegen Marokkanen, of welke afkomst dan ook, kijk, ben wel van mening dat als je hier alleen maar rotzooi loopt te trappen, ja, dan kan je net zo goed oprotten, maar ik ken ook genoeg Marokkaanse jongeren die een HBO opleiding volgen en zich gewoon goed gedragen, daar ga ik liever mee om dan een kut Hollander die de boel loopt te verzieken zeg maar.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar ik dacht serieus dat jij van Marokkaanse afkomst was syl, gebeurt niet vaak dat ik daar de mist mee in ga
Dat had ik ook wel geloofd als jij Marokkaan was.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet waar je het over hebt. Ik ben namelijk een van de personen die een pesthekel heeft aan die kleine groep omdat ze het voor de rest (vooor ons) verpesten.
[..]Waarom dacht je dat? Ik ben wel benieuwd.
Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, en ik vind je krullen op de foto's in je fobo ook aardig "Marokkaans", omdat de meeste Turkse mensen stijl haar hebben. Dat heb ik altijd geleerd over het verschil tussen Marokkanen en Turken, de ene groep heeft krullen, de ander stijl haarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom dacht je dat? Ik ben wel benieuwd.
Serieus?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel geloofd als jij Marokkaan was.
Krullen? Ik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, en ik vind je krullen op de foto's in je fobo ook aardig "Marokkaans", omdat de meeste Turkse mensen stijl haar hebben. Dat heb ik altijd geleerd over het verschil tussen Marokkanen en Turken, de ene groep heeft krullen, de ander stijl haar
Ja, ik let niet zo op dat soort dingen.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, gewoon je laminaat leggen. Dan kun je er zondag lekker naar kijken en trots zijn dat het ligt
[..]
Nee, dam vind ik het nog niks.
Je moet niet overdrijven meneerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
Tijd voor een meet @ afkickkliniek?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben net rosé bier gaan halen, want ik heb een taxi vanavond
Oeps...!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mevrouw, wat doet u nou? U noemt mij meneer.Zo oud ben ik nog niet hoor.
Ja, goed geregeld he? Haha. Ik was al naar de supermarkt gereden voor fris... Dus ja.. Nu toch alcoholquote:
Kwakquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
Waar ga je heen? En mag ik er ook eentje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben net rosé bier gaan halen, want ik heb een taxi vanavond
Straight-edge is a wastequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
ja zeker, mag ook wel een keerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps...!
[..]
Ja, goed geregeld he? Haha. Ik was al naar de supermarkt gereden voor fris... Dus ja.. Nu toch alcohol
Dank je!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ja zeker, mag ook wel een keer![]()
![]()
Ik zeg proost voor vanavond
Ik ga voetbal kijken bij een vriendengroep en het is met BBQquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
Waar ga je heen? En mag ik er ook eentje?
Straight-edge is a waste
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
Veel plezier autoje hebt lekker weer iig
Gourmetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Nou uhh 1 man buiten achter de bbq zetten en binnen etenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Een zeiltje? met dit weer? Waait wegquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
BBQ onder een zeiltje gaat prima. Of binnen iets anders eten.
bbq waait dan uit ook trouwensquote:
Ik twijfel of dit TMI isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, de rijst met kip en pittige saus van gisteravond, naja, zeer pittige saus zorgt momenteel voor een "burning ring of fire"...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, de rijst met kip en pittige saus van gisteravond, naja, zeer pittige saus zorgt momenteel voor een "burning ring of fire"...
Hahahahaha dat is je strafquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben bij mij ouders weeste eten, waarom moet ik gestraft worden voor iets wat mijn pa gefixt heeftquote:
Die zal dat nu vast ook hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben bij mij ouders weeste eten, waarom moet ik gestraft worden voor iets wat mijn pa gefixt heeft
`quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die is het gewend, die houdt van pittig eten, ik niet
Pittig is niet altijd lekker, maat soms wel. Ligt eraan hoeveel je ervan eetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die is het gewend, die houdt van pittig eten, ik niet
Ah, je meeneemwcquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ach, het is al een stuk minder dan daarnet. Alleen nu is het probleem dat ik met mijn kont vast zit in die emmer water.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ach, het is al een stuk minder dan daarnet. Alleen nu is het probleem dat ik met mijn kont vast zit in die emmer water.
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
Heb ik nog iets gemist, zal ik alle 336 posts teruglezen ?
Altijd handigquote:
Volgens je eigen normen en waarden? Of normen en waarden die sociaal geaccepteerd zijn?quote:
Ik denk het laatste want anders heb ik een probleem met automatic_ en dat wil je echt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens je eigen normen en waarden? Of normen en waarden die sociaal geaccepteerd zijn?
Haha vertel, wat gaat automatic_ dan doen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk het laatste want anders heb ik een probleem met automatic_ en dat wil je echt niet
Nou, dan verandert ze van kleur, ze wordt namelijk groen, en ze wordt zo groot dat ze uit d'r kleren scheurt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha vertel, wat gaat automatic_ dan doen?
Haar kleren kapot scheuren mag ze zo ook wel doen hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, dan verandert ze van kleur, ze wordt namelijk groen, en ze wordt zo groot dat ze uit d'r kleren scheurt.
Go get 'm tiger...rraawwrrquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar kleren kapot scheuren mag ze zo ook wel doen hoor![]()
De jouwe ook, of niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het zit zo .......... mmmmmmmquote:
Nee joh, ze is toch gaan BBQ ofzo dus vertel nou maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het zit zo .......... mmmmmmm
Automatic leest toch niet terug?
Zo snel mogelijk doorposten dan, 336 posts zal ze wel niet teruglezen neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het zit zo .......... mmmmmmm
Automatic leest toch niet terug?
Oh dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, ze is toch gaan BBQ ofzo dus vertel nou maar.
Waarom niet gewoon nu?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Wie kan mij voor vanavond de buitenspelregel nog even uitleggen?
Dafuq ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Wat ben je ook een ding he!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Op zich is het wel begrijpelijk hoor, ik voel ook altijd enorm de behoefte om met mijn hand in mijn broekje te gaan als ik iets van automatic_ zie, al is het maar een post hier ofzo, laat staan een foto.
Ik snap nu waarom je nog maagd bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Google. Ik heb geen zin om het uit te leggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik niet dus leg mij dat eens uit en gelijk die buitenspelregel ook als je toch bezig bentquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je nog maagd bent.
Ja joh waarom nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg tijn, om ervoor te zorgen dat er geen mannetjes een beetje gaan afwachten voor de goal en er steeds diepe ballen gespeeld worden.. Heeft iemand de buitenspel regel verzonnen..
Er moet altijd 1 speler van de tegenspeler op de helft van de tegenspeler voor de aangespeelde speler staan als de bal naar voren wordt gespeeld van een medespeler naar een andere medespeler.
Zo niet, dan is het buitenspel.
Tijn mag gevoerd wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja joh waarom nietiets met voeren en troll
Lekkerding?quote:
Are you tokking to me?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja joh waarom nietiets met voeren en troll
Doe je alsof of... ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik dacht serieus dat buitenspel was als de bal buiten de lijnen was. En niet dat gedoe met spelers die op helften en lijntjes moeten staan als de bal gespeeld moet worden.
De waarheid ligt in het midden. Als ik naar voetbal kijk dan zie ik dus echt nooit dat het buitenspel is.quote:
nee dat is de stipquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Als ik naar voetbal kijk dan zie ik dus echt nooit dat het buitenspel is.
Waar ligt de waarheid dan?quote:
Buitenspel zie ik altijd wel. Maar ondanks dat ik al jaaaren lang Football Manager speel ben ik niet goed in tactische zetten. Toevallig is nu Jan van Halst op de radio, die is daar meester in.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Als ik naar voetbal kijk dan zie ik dus echt nooit dat het buitenspel is.
Zo ver was ik alquote:
buitenspelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver was ik alik moet nu toch echt de waarheid nog vinden. Wellicht kan mijn collega helpen die claimt altijd de waarheid te hebben.
Dank jequote:
Ik heb mijn oranje boxer al aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb mijn oranje boxer al aanTMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
[..]
Ik heb mijn oranje boxer al aanIets subtieler graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM/DM een idee ?
[..]
Ik heb mijn oranje boxer al aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is de jouwe dan??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iets subtieler graagPM/DM een idee ?
En terecht!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
1 van mijn 2 notes:
13-01-2010 @ 17:09quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
scheermesjesplaatje in een topic over hoe van acne af te komen
Wij ook, waait als een gek.quote:
gelukkig heb je ook een oranje boxer aan!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En het is ook te fris om met een (oranje) shirtje over straat te gaan
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gelukkig heb je ook een oranje boxer aan!
toch wel triest dat je hem daarmee warm moet houden...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm ja
*stop volgen klikt*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm ja
Ben er trouwens nog niet achter waar ik deze tekst vandaan toverde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat als een droom en fantasie begint, kan met die instelling dat je je dromen volgt nog altijd werkelijkheid worden.
Goeie middagquote:
Misschien ergens gehoord of gelezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ben er trouwens nog niet achter waar ik deze tekst vandaan toverde.Kan me niet voorstellen dat het niet door iemand anders geschreven is.
Hallow!quote:
Dames gaan voorquote:
Dat denk ik dus wel, maar nu vraag ik me af waar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien ergens gehoord of gelezen?
Mooiste uitspraak die ik ken. Ook mijn manier van de wereld bekijken trouwens.quote:Some people see things as they are and say why, I dream things that never were and say why not.
[..]
Ik heb mijn oranje boxer al aanow ik draag altijd een oranje string als ze moeten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow ik draag altijd een oranje string als ze moeten spelen
Wij passen wel bij elkaar dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow ik draag altijd een oranje string als ze moeten spelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wordt dit het eerste topickoppeltje?quote:
Waarschijnlijk zal ik wel weer ergens op afgekeurd wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt dit het eerste topickoppeltje?
Match made in heaven Fok!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
eindelijk iemand die me begrijpt inzake ondergoed en voetbal
ja of ik ergens op afgekeurdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik wel weer ergens op afgekeurd worden
quote:
Noem al je slechte eigenschappen dan eensquote:
tsssssss dan ben ik morgen nog bezigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem al je slechte eigenschappen dan eens
Wat zijn je goeie eigenschappen dan? Ben je dan sneller klaar?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tsssssss dan ben ik morgen nog bezig
En goeie eigenschappen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tsssssss dan ben ik morgen nog bezig
Jammer dat ze geen fobo heeft, anders hadden we al kunnen kijken of ze "goede eigenschappen" heeftquote:
Dat maakt voor jou toch niets uit? Als ze maar een hartslag heeft... toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat zijn je goeie eigenschappen dan? Ben je dan sneller klaar?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...
Uitschieters?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen fobo heeft, anders hadden we al kunnen kijken of ze "goede eigenschappen" heeft
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat maakt voor jou toch niets uit? Als ze maar een hartslag heeft... toch?
[..]
True, true, maar ik krabbel weer langzaam omhoogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
probeer die tijdens de meet maar te ontdekken
Heb je dat wel dan foto's in je fobo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen fobo heeft, anders hadden we al kunnen kijken of ze "goede eigenschappen" heeft
cockblocking in progressquote:
heb hier geen foto'squote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik doenmag jij dan bij mij ook doen.
[..]
Heb je dat wel dan foto's in je fobo?
Jij kan een god niet zien, maar een god kan jou wel zien.quote:
gaan we bijdehand doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij kan een god niet zien, maar een god kan jou wel zien.Je kan hooguit voelen of een god in de buurt is.
Ik wacht wel tot de meetquote:
Ik was het ik ben boogschutterquote:
In mijn kniequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dan weet ik niet waar je die pijl heen hebt geschoten
Mis blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dan weet ik niet waar je die pijl heen hebt geschoten
Ja dat was niet de bedoeling hij moest in het hartquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:33 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow waar moest die heen dan![]()
zit nu ergens in een knie
My badquote:
Zo te lezen moet iemand zijn eisen weer even bij laten werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jouw eisen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo te lezen moet iemand zijn eisen weer even bij laten werken
dat klopt maar stiekum heeft iedereen toch wel een eisenlijstje oftewel een plaatje van de ideale man/vrouwquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Eisenlijstjes zijn er om weg te gooien wanneer je "de ware" tegenkomt.
De ideale man/vrouw bestaat niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dat klopt maar stiekum heeft iedereen toch wel een eisenlijstje oftewel een plaatje van de ideale man/vrouw
eisen niet voorkeuren wel...een relatie is toch altijd geven en nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dat klopt maar stiekum heeft iedereen toch wel een eisenlijstje oftewel een plaatje van de ideale man/vrouw
Dat is een goedequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn enige eis is dat ze mij accepteert zoals ze is en ik haar ook
Klopt, heb ik ook hoor, maar vaak is het wel zo dat zogenaamd belangrijke eisen als sneeuw voor de zon verdwijnen als blijkt dat die er helemaal niet zo toe doen, of omdat ze te accepteren zijn omdat andere dingen weer leuker zijn. Of zoiets.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
idd geven en nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
eisen niet voorkeuren wel...een relatie is toch altijd geven en nemen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn enige eis is dat ze mij accepteert zoals ze is en ik haar ook
Ah, nog een duracellsponsorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
letterlijk en figuurlijk![]()
zo niet dan heb ik altijd nog een nachtkastje vol
Dat hebben mannen dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
je test alles eerst uit?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mijn nachtkastje ligt ook vol hoor...met tijdschriften, medicijnen, rommel.quote:
lijkt me niet verstandig om dat allemaal te nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn nachtkastje ligt ook vol hoor...met tijdschriften, medicijnen, rommel.
Ik zit er ook al klaar voorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:57 schreef ArTiC het volgende:
waarom is het nog geen 18 uur?
ik heb er zin in
Jaaaaaa net!!! Ik kom niet meer bij!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Auto, heb je die post van mij in het WB topic gezien?
Wat raad je ons mannen hier aan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou alles ook weer niet........ervaring genoeg ermee lijkt me
Doe je de mijne ook....?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga over een paar weken de auto ook weer eens in de wax zetten. Truckcleaner werkt altijd goed tegen die vliegjes, en anders een ouwe panty met zeepsop.
wat voor motor heb je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, motor lekker gepoetst, morgen mag ie in de wax
Hele massagraven insecten van de voorkant weggehaald, heel de lamp zat onder
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:07 schreef henrivo het volgende:
Zo. Boodschappen ook weer in huisgehaaldSloeg bijna nog een oud vrouwtje tegen dr gezicht met de steel van een mop die ik wilde afrekenen net
![]()
Ooooo!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Paar kratjes Warsteiner en we praten nergens meer over.
what....the...fuck...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.
Nu begin je een beetje eng te worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.
Moet de mijne ook doen maar die was nog vrij schoon. De motor daarentegen was niet meer rood maar rood met spikkels. Goede tip overigens, zal hem onthouden voor de volgende keer. Had nu Wash & Shine gebruikt, had pa nog staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga over een paar weken de auto ook weer eens in de wax zetten. Truckcleaner werkt altijd goed tegen die vliegjes, en anders een ouwe panty met zeepsop.
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te verquote:
ik ben ook veel gewend maar dit gaat echt net te ver. er zullen vast wel mensen zijn die er op kicken hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te veren dat zegt wat
Een hele ranzige slechte waar niemand de humor van inziet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat het een mopje is hè?
Ik welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Met jou weten we het nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Dudequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Ach, dat is vaker als ik een mop vertelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een hele ranzige slechte waar niemand de humor van inziet?
Je zegt het zelf he?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te veren dat zegt wat
Misschien toch je grapjes maar eens upgraden naar 2012quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Ach, dat is vaker als ik een mop vertel
Niet alleen mijn grapjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien toch je grapjes maar eens upgraden naar 2012
jij ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten hier, ik wens jullie allen heel veel plezier voor straks en vanavond!
Doei!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten hier, ik wens jullie allen heel veel plezier voor straks en vanavond!
Have funquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb een reputatiequote:
have fun!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
koken enzoquote:
Ik ben er nogquote:
Welke chicken Tonight?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:23 schreef henrivo het volgende:
Dilemma dilemma... Wordt t vanavond chicken tonight? Of toch die kant-en-klare jachtschotel met rijst?
Yamaha Diversion 600 uit 1995.quote:
Ik ga toch niet drinken vanavond dus daar hoef ik het niet voor te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
koken enzoiig ik dan. ondertussen eventjes kijken.
ik zou voor de jachtschotel gaan. goei bodempje leggen
Kerryquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke chicken Tonight?
Hier word het pompoenrisotto met geitenkaas.
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke chicken Tonight?
Hier word het pompoenrisotto met geitenkaas.
leuke fietsquote:
Gelukkig er zijn nog mensen die mij niet kennenquote:
Als je een beetje met de woorden husselt krijg je dit:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig er zijn nog mensen die mij niet kennen
Hele leuke fiets inderdaad. Ideale beginnersmotor, kan hem iedereen aanraden die een degelijke bike zoekt. En ik heb er heel veel plezier van! Wat rijd jij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
leuke fietsheeft mijn neef ook (iets nieuwer model though)
Mensen zijn niet gelukkig tot ze mij kennenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:35 schreef henrivo het volgende:
[..]
Als je een beetje met de woorden husselt krijg je dit:
Er zijn nog mensen die mij gelukkig niet kennen
Oke ik stop al
ik ken je niet, maar toch ben ik gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zijn niet gelukkig tot ze mij kennen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar toch ben ik gelukkig
zou het bij mij dan andersom werken
ik had mijn post net geedit maar nog een keertje danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hele leuke fiets inderdaad. Ideale beginnersmotor, kan hem iedereen aanraden die een degelijke bike zoekt. En ik heb er heel veel plezier van! Wat rijd jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |