Je zegt het zelf he?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te veren dat zegt wat
Misschien toch je grapjes maar eens upgraden naar 2012quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Ach, dat is vaker als ik een mop vertel
Niet alleen mijn grapjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien toch je grapjes maar eens upgraden naar 2012
jij ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten hier, ik wens jullie allen heel veel plezier voor straks en vanavond!
Doei!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten hier, ik wens jullie allen heel veel plezier voor straks en vanavond!
Have funquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb een reputatiequote:
have fun!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
koken enzoquote:
Ik ben er nogquote:
Welke chicken Tonight?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:23 schreef henrivo het volgende:
Dilemma dilemma... Wordt t vanavond chicken tonight? Of toch die kant-en-klare jachtschotel met rijst?
Yamaha Diversion 600 uit 1995.quote:
Ik ga toch niet drinken vanavond dus daar hoef ik het niet voor te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
koken enzoiig ik dan. ondertussen eventjes kijken.
ik zou voor de jachtschotel gaan. goei bodempje leggen
Kerryquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke chicken Tonight?
Hier word het pompoenrisotto met geitenkaas.
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke chicken Tonight?
Hier word het pompoenrisotto met geitenkaas.
leuke fietsquote:
Gelukkig er zijn nog mensen die mij niet kennenquote:
Als je een beetje met de woorden husselt krijg je dit:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig er zijn nog mensen die mij niet kennen
Hele leuke fiets inderdaad. Ideale beginnersmotor, kan hem iedereen aanraden die een degelijke bike zoekt. En ik heb er heel veel plezier van! Wat rijd jij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
leuke fietsheeft mijn neef ook (iets nieuwer model though)
Mensen zijn niet gelukkig tot ze mij kennenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:35 schreef henrivo het volgende:
[..]
Als je een beetje met de woorden husselt krijg je dit:
Er zijn nog mensen die mij gelukkig niet kennen
Oke ik stop al
ik ken je niet, maar toch ben ik gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zijn niet gelukkig tot ze mij kennen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar toch ben ik gelukkig
zou het bij mij dan andersom werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |