je test alles eerst uit?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
letterlijk en figuurlijk![]()
zo niet dan heb ik altijd nog een nachtkastje vol
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
letterlijk en figuurlijk![]()
zo niet dan heb ik altijd nog een nachtkastje vol
mijn nachtkastje ligt ook vol hoor...met tijdschriften, medicijnen, rommel.quote:
lijkt me niet verstandig om dat allemaal te nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn nachtkastje ligt ook vol hoor...met tijdschriften, medicijnen, rommel.
Ik zit er ook al klaar voorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:57 schreef ArTiC het volgende:
waarom is het nog geen 18 uur?
ik heb er zin in
Jaaaaaa net!!! Ik kom niet meer bij!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Auto, heb je die post van mij in het WB topic gezien?
Wat raad je ons mannen hier aan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou alles ook weer niet........ervaring genoeg ermee lijkt me
Doe je de mijne ook....?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga over een paar weken de auto ook weer eens in de wax zetten. Truckcleaner werkt altijd goed tegen die vliegjes, en anders een ouwe panty met zeepsop.
wat voor motor heb je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, motor lekker gepoetst, morgen mag ie in de wax
Hele massagraven insecten van de voorkant weggehaald, heel de lamp zat onder
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:07 schreef henrivo het volgende:
Zo. Boodschappen ook weer in huisgehaaldSloeg bijna nog een oud vrouwtje tegen dr gezicht met de steel van een mop die ik wilde afrekenen net
![]()
Ooooo!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Paar kratjes Warsteiner en we praten nergens meer over.
what....the...fuck...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.
Nu begin je een beetje eng te worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.
Moet de mijne ook doen maar die was nog vrij schoon. De motor daarentegen was niet meer rood maar rood met spikkels. Goede tip overigens, zal hem onthouden voor de volgende keer. Had nu Wash & Shine gebruikt, had pa nog staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga over een paar weken de auto ook weer eens in de wax zetten. Truckcleaner werkt altijd goed tegen die vliegjes, en anders een ouwe panty met zeepsop.
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te verquote:
ik ben ook veel gewend maar dit gaat echt net te ver. er zullen vast wel mensen zijn die er op kicken hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te veren dat zegt wat
Een hele ranzige slechte waar niemand de humor van inziet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat het een mopje is hè?
Ik welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Met jou weten we het nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Dudequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Ach, dat is vaker als ik een mop vertelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een hele ranzige slechte waar niemand de humor van inziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |