SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Liever niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?
Van uitstel komt afstel...quote:
Nu ik het zo teruglees lijkt het net of er staat: Oud Omaatjequote:
3 Maanden!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Van uitstel komt afstel...
Ik stel het plaatsen van de plinten al 3 maanden uit.![]()
Moet eerst nog boodschappen halen door die stormquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Tijd voor de lunch, lekkere harde tijgerbroodjes met kaas
Zal ik je helpen met laminaat leggen? Dan help jij mij met de plinten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef henrivo het volgende:
3 Maanden!Nee joh, ik wil het morgen wel afmaken (oke dat lieg ik, maar toch... 3 maanden?
)
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed idee!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal ik je helpen met laminaat leggen? Dan help jij mij met de plinten?
Uitstellen ben ik een expert in, dat moge duidelijk zijn.
Nee, vandaag.quote:
Ik heb dit flatje sinds 23 februari, woon hier sinds pasen. De vloer was af voor ik erin ging. Inclusief plintenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Van uitstel komt afstel...
Ik stel het plaatsen van de plinten al 3 maanden uit.![]()
Deal!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:10 schreef henrivo het volgende:
[..]
Goed idee!Dus we spreken over anderhalf jaar ongeveer af?
Pfoe jij bent wel héul streng hoorquote:
Tsss doe maar zoquote:[..]
Ik heb dit flatje sinds 23 februari, woon hier sinds pasen. De vloer was af voor ik erin ging. Inclusief plinten![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik huur het appartement sinds 1 december 2011, maar kon er pas begin maart wonen... M'n bank en bed hadden een lange levertijd. Verder heb ik vrijwel alleen in de weekenden kunnen klussen (met zo nu en dan hulp van broers).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, vandaag.
[..]
Ik heb dit flatje sinds 23 februari, woon hier sinds pasen. De vloer was af voor ik erin ging. Inclusief plinten![]()
Ik moet alleen nog wat dingen schilderen en het zeil in de wc vervangen![]()
Nou ja, ik heb de vloer laten leggen door iemand andersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef henrivo het volgende:
[..]
Pfoe jij bent wel héul streng hoor
[..]
Tsss doe maar zo![]()
Ik heb gelukkig aardig wat hulp gehad, maar ook na werktijd nog veel geklust. Of vrij genomen om te klussen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik huur het appartement sinds 1 december 2011, maar kon er pas begin maart wonen... M'n bank en bed hadden een lange levertijd. Verder heb ik vrijwel alleen in de weekenden kunnen klussen (met zo nu en dan hulp van broers).
Ik heb samen met m'n broer al zoveel woningen voorzien van laminaat... Dat is tegenwoordig vrij simpel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de vloer laten leggen door iemand anders. Dat moet ik dan wel weer toegeven. Ik kan dat gewoon niet, hahaha.
Ik woonde in Nijmegen, ben verhuisd naar Utrecht en werk in Amsterdam. Ik kon van m'n familie en vrienden niet verwachten dat ze voor een paar uurtjes even op en neer gingen reizen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig aardig wat hulp gehad, maar ook na werktijd nog veel geklust. Of vrij genomen om te klussen...
Als je het vaker hebt gedaan wel, dit is mijn eerste eigen stekje waar ik wat aan moest gaan doen. Schilderen had ik ook pas 1 keer eerder gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb samen met m'n broer al zoveel woningen voorzien van laminaat... Dat is tegenwoordig vrij simpel.![]()
Het schilderen van de muren was lastig vanwege het nogal hoge plafond.
Fix dat even voor de 30e!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet nog wat lampen ophangen in de woon- en eetkamer.Er hangt nu alleen hanglamp boven de keuken, voor de rest heb ik alleen eenvoudige staande lampen.
Ik heb nog geen geschikte ladder kunnen vinden om de overige lampen op te hangen.
Hahaha, ik voel een klusmeettour door Nederland aankomen om iedereen te helpen met de laatste klusjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet nog wat lampen ophangen in de woon- en eetkamer.Er hangt nu alleen hanglamp boven de keuken, voor de rest heb ik alleen eenvoudige staande lampen.
Ik heb nog geen geschikte ladder kunnen vinden om de overige lampen op te hangen.
Ik heb nog geen ladder kunnen vinden met een werkhoogte van 5,5m. Waarschijnlijk moet ik óf een rolsteiger huren óf een elektricien inhuren die dat even voor me wil fixen.quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, ik voel een klusmeettour door Nederland aankomen om iedereen te helpen met de laatste klusjes.
Steiger?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ladder kunnen vinden met een werkhoogte van 5,5m.
Maar uhm, praktisch dingetje. Je hebt dan straks een lamp hangen. Stel het lampje wat erin zit gaat ineens stuk. Hoe ga je die vervangen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ladder kunnen vinden met een werkhoogte van 5,5m. Waarschijnlijk moet ik óf een rolsteiger huren óf een elektricien inhuren die dat even voor me wil fixen.
[..]
Goed idee.![]()
Ter info:
[ link | afbeelding ]
Die gast op de foto is +/- 1,80 lang. Het plafond loopt schuin af, dat is het laagste gedeelte.
Voor alleen het ophangen van een paar lampen?quote:
Daar heb ik al aan gedacht. Gewoon de lamp lekker laag laten hangen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar uhm, praktisch dingetje. Je hebt dan straks een lamp hangen. Stel het lampje wat erin zit gaat ineens stuk. Hoe ga je die vervangen?
Nee een electricien daarvoor inhurenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor alleen het ophangen van een paar lampen?
In België hebben ze daar 11 man voor nodig. 1 die de lamp vast houdt en 10 man die degene die de lamp vasthoudt rond draaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor alleen het ophangen van een paar lampen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |