quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...gooi je gebit er maar tegenaan dan
Nee, gewoon je laminaat leggen. Dan kun je er zondag lekker naar kijken en trots zijn dat het ligtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meer(Zal zondag wel weer worden)
Nee, dam vind ik het nog niks.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iets met patriotisme enzulks... ik houd ook niet van voetbal, maar met EK/WK supporter ik Nederland. al is dat meer voor de gezelligheid dan het voetbal zelf.
Ik ga niks doen.. voorlopig geen energie voorquote:
Minder slapen werkt echt! Heb 8 uurtjes geslapen. Vriend duwde me uit bed, dus had ik sowieso geen keus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ga niks doen.. voorlopig geen energie voor![]()
Jij al klaar met pakken?
Ik slaap al niet langer als 6 uurquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Minder slapen werkt echt! Heb 8 uurtjes geslapen. Vriend duwde me uit bed, dus had ik sowieso geen keus.
Biiijna klaar met inpakken. Wat verzorgingsstuff en pillen erin en ben klaar. Zo naar me ouders met me vriend.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ga je ook posten als jullie gaan neuken?
8 aanhouden haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik slaap al niet langer als 6 uureerder minder dan meer
anyway wanneer wordt ik verwacht op schiphol![]()
![]()
maar mooi zo dus zo goed als klaar voor de reis..
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ga je ook posten als jullie gaan neuken?
No thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?
Düsseldorf International Airport. Ik kan de weg ernaar dromen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
8 aanhouden haha.
Ik ga via Dusseldorf.
Btw, DM functie werkt niet
Duseldorf is ook goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
8 aanhouden haha.
Ik ga via Dusseldorf.
Btw, DM functie werkt niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?
Automaatje!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Mijn planning klopt nu al niet meer
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Mijn planning klopt nu al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |