Oh, dat had ik nog niet gehoord, jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:31 schreef ArTiC het volgende:
Frank gaat toch alweer weg?
Bert van Lent ook trouwens
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja timur en ramon zijn tof. soms wel wat voorspelbaar maar wel leuk. ik lach me altijd ziek met het flirt je stijf om kwart voor een. altijd leuk
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zitten
Schuldig aan zojuist genoemde feit. Meestal staat het op als ik net terugkom van sporten. En dan blijf ik inderdaad even zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gehoord, jammer.
[..]
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zitten
wat wel?quote:
bahquote:
mjah...ik zag op FB ook al iets over Milk Incquote:
bestaan die nog dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...ik zag op FB ook al iets over Milk Inc
dat verbaasde mij ookquote:
Jaaaaa! Ik wil er heenquote:
opzich lijkt het me wel grappig om mee te maken ja. toch goede herinneringen aan vanuit de middelbare school tijd haha. ik ga ook wel eens naar 80's/90's partiesquote:
Sportpaleis Antwerpenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
opzich lijkt het me wel grappig om mee te maken ja. toch goede herinneringen aan vanuit de middelbare school tijd haha. ik ga ook wel eens naar 80's/90's parties
oh dat is ook nog best in de buurt ook. Laatste 90's party waar ik was gewoon de venga boys en captain jack nog gezien. awesome memories waren dat haha. anyway. tot straks mensen ik ben sporten.quote:
die dubstep hype op 3fm mag anders van mij per direct afgevoerd wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het grote nadeel van 538 dat er te weinig diversiteit in muziek zit, m.a.w. je hoort iedere dag dezelfde liedjes 5x per dag zeg maar. Dat vind ik bij 3FM een stuk beter, buiten het feit dat die zender ook iets meer bij mijn persoonlijke muzieksmaak aansluit. Zo heb ik dankzij 3FM Mumford & Sons ontdekt, en de laatste weken gaat er qua volume ook een tandje bij als Rudimental wordt gedraaid. Of eigenlijk een heel gebit
Dubsteb vind ik ook niks, maar dat nummer van Rudimental is drum & bass. Maar de grenzen tussen dubsteb en D&B vervagen wel zo. Dubsteb vind ik dus ook vreselijk, gewoon niet te volgen, D&B daarentegen kan ik heel goed pruimen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die dubstep hype op 3fm mag anders van mij per direct afgevoerd worden
nou...gooi je gebit er maar tegenaan danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het grote nadeel van 538 dat er te weinig diversiteit in muziek zit, m.a.w. je hoort iedere dag dezelfde liedjes 5x per dag zeg maar. Dat vind ik bij 3FM een stuk beter, buiten het feit dat die zender ook iets meer bij mijn persoonlijke muzieksmaak aansluit. Zo heb ik dankzij 3FM Mumford & Sons ontdekt, en de laatste weken gaat er qua volume ook een tandje bij als Rudimental wordt gedraaid. Of eigenlijk een heel gebit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |