Op de deur stond isoleercelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je echt alleen of zie je nog wel andere mensen?
zeker relaxed. sowieso is 3fm op zaterdag wel leuk met frank, timur en ramonquote:
Ooo okequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee ik ben al uit bed gekomen. moet dadelijk sporten
jup.... even lekker spiertjes kweken samen met een maat van me. afgesproken om 11:00 maar slaap de laatste tijd wat minder. kutvlaggetjes van de bovenburen en me gordijnen laten veel licht door...quote:
Rolluiken hangenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup.... even lekker spiertjes kweken samen met een maat van me. afgesproken om 11:00 maar slaap de laatste tijd wat minder. kutvlaggetjes van de bovenburen en me gordijnen laten veel licht door...
te lui voor (en weet niet of dat kan met mijn kantelraam wat naar binnen opent). Heb al genoeg geklust de laatste tijd haha. Dus ja, ik mag eik niet zeuren haha.quote:
Idd, Timur vind ik echt tof. Frank Dane is me ook 100% meegevallen, ik moet eerlijk bekennen dat ik de Coen en Sander show met hem en Coen leuker vond dan met Sanderquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zeker relaxed. sowieso is 3fm op zaterdag wel leuk met frank, timur en ramon
Natuurlijk kan dat! Rolluik hangt buiten hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
te lui voor (en weet niet of dat kan met mijn kantelraam wat naar binnen opent). Heb al genoeg geklust de laatste tijd haha. Dus ja, ik mag eik niet zeuren haha.
in de war met een rolgordijn. maar buiten ophangen gaat hem niet worden in mijn flatje. Mag niets aan het straatbeeld veranderen van de woningbouw. of ik koop gewoon dichtere gordijnen of zo'n sexy ooglapjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat! Rolluik hangt buiten he
Ooo oke!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de war met een rolgordijn. maar buiten ophangen gaat hem niet worden in mijn flatje. Mag niets aan het straatbeeld veranderen van de woningbouw. of ik koop gewoon dichtere gordijnen of zo'n sexy ooglapje
Ook goedemorgen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:31 schreef ArTiC het volgende:
Frank gaat toch alweer weg?
Bert van Lent ook trouwens
ja timur en ramon zijn tof. soms wel wat voorspelbaar maar wel leuk. ik lach me altijd ziek met het flirt je stijf om kwart voor een. altijd leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd, Timur vind ik echt tof. Frank Dane is me ook 100% meegevallen, ik moet eerlijk bekennen dat ik de Coen en Sander show met hem en Coen leuker vond dan met Sander![]()
Overigens zitten Coen en Sander vandaag in de plaats van Timur geloof ik, i.v.m. het EK.
goeiemorgen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |