Nee, wil net auto in stappen om het halve land over te steken.quote:
Ga je naar het oosten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, wil net auto in stappen om het halve land over te steken.
Ja, dat weet ik ook wel. Maar ik moet VANDAAG werken zodat ik MAANDAG vrij ben, want maandag komen ze glasvezel aanleggen bij mij.quote:
quote:
Veel plezier! Ik ga morgen maandag dinsdag naar Almeloquote:
Ah, kijk eens aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar ik moet VANDAAG werken zodat ik MAANDAG vrij ben, want maandag komen ze glasvezel aanleggen bij mij.
Scheelt hemelsbreed niet veelquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga morgen maandag dinsdag naar Almelo
Nee, er is al een nieuwe kruidvat geopendquote:
Ik heb ook niet zoveel vrije dagen meer, dus ik moet het wel op deze manier doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, kijk eens aan.
Ik zou best in het weekend willen werken om vrij te hebben op een doordeweekse dag. Dat zou betekenen dat ik een dag minder hoef te vergaderen.
Hemelsbreed, bleh.quote:
Nee, klopt, het is een uurtje in totaal, maar ze maken van die afspraken in blokken van zoveel uur, dus als ze bijvoorbeeld zeggen dat ze 's ochtends komen, kan het best zijn dat ze er pas om 11 uur zijn. Dat is het irritante altijd met zulke afspraken, je weet dat ze 's ochtends komen, maar niet precies hoelaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:23 schreef NaRRaToR het volgende:
Ze hebben toch geen hele dag nodig om glas aan te leggen?
Ahjah uiteraard. Je woont zeker ook een eind van je werk af?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, klopt, het is een uurtje in totaal, maar ze maken van die afspraken in blokken van zoveel uur, dus als ze bijvoorbeeld zeggen dat ze 's ochtends komen, kan het best zijn dat ze er pas om 11 uur zijn. Dat is het irritante altijd met zulke afspraken, je weet dat ze 's ochtends komen, maar niet precies hoelaat.
Nah, valt wel mee, 25 minuutjes met de auto ongeveer, maar ik vind het wel makkelijk om gewoon heel de dag vrij te zijn op maandag, kan ik ook nog wat andere dingen doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ahjah uiteraard. Je woont zeker ook een eind van je werk af?
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee, 25 minuutjes met de auto ongeveer, maar ik vind het wel makkelijk om gewoon heel de dag vrij te zijn op maandag, kan ik ook nog wat andere dingen doen.
It wasn't mequote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:36 schreef Solique het volgende:
Mogguh, zo maar eens het halve land over steken
[..]
Pien beter onder de duim houden
Zit je echt alleen of zie je nog wel andere mensen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Thanks, maar zal toch blij zijn als het half 5 is
Ik mag om 14.00 weerquote:
Op de deur stond isoleercelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je echt alleen of zie je nog wel andere mensen?
zeker relaxed. sowieso is 3fm op zaterdag wel leuk met frank, timur en ramonquote:
Ooo okequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee ik ben al uit bed gekomen. moet dadelijk sporten
jup.... even lekker spiertjes kweken samen met een maat van me. afgesproken om 11:00 maar slaap de laatste tijd wat minder. kutvlaggetjes van de bovenburen en me gordijnen laten veel licht door...quote:
Rolluiken hangenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup.... even lekker spiertjes kweken samen met een maat van me. afgesproken om 11:00 maar slaap de laatste tijd wat minder. kutvlaggetjes van de bovenburen en me gordijnen laten veel licht door...
te lui voor (en weet niet of dat kan met mijn kantelraam wat naar binnen opent). Heb al genoeg geklust de laatste tijd haha. Dus ja, ik mag eik niet zeuren haha.quote:
Idd, Timur vind ik echt tof. Frank Dane is me ook 100% meegevallen, ik moet eerlijk bekennen dat ik de Coen en Sander show met hem en Coen leuker vond dan met Sanderquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zeker relaxed. sowieso is 3fm op zaterdag wel leuk met frank, timur en ramon
Natuurlijk kan dat! Rolluik hangt buiten hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
te lui voor (en weet niet of dat kan met mijn kantelraam wat naar binnen opent). Heb al genoeg geklust de laatste tijd haha. Dus ja, ik mag eik niet zeuren haha.
in de war met een rolgordijn. maar buiten ophangen gaat hem niet worden in mijn flatje. Mag niets aan het straatbeeld veranderen van de woningbouw. of ik koop gewoon dichtere gordijnen of zo'n sexy ooglapjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat! Rolluik hangt buiten he
Ooo oke!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de war met een rolgordijn. maar buiten ophangen gaat hem niet worden in mijn flatje. Mag niets aan het straatbeeld veranderen van de woningbouw. of ik koop gewoon dichtere gordijnen of zo'n sexy ooglapje
Ook goedemorgen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:31 schreef ArTiC het volgende:
Frank gaat toch alweer weg?
Bert van Lent ook trouwens
ja timur en ramon zijn tof. soms wel wat voorspelbaar maar wel leuk. ik lach me altijd ziek met het flirt je stijf om kwart voor een. altijd leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd, Timur vind ik echt tof. Frank Dane is me ook 100% meegevallen, ik moet eerlijk bekennen dat ik de Coen en Sander show met hem en Coen leuker vond dan met Sander![]()
Overigens zitten Coen en Sander vandaag in de plaats van Timur geloof ik, i.v.m. het EK.
goeiemorgen!quote:
Oh, dat had ik nog niet gehoord, jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:31 schreef ArTiC het volgende:
Frank gaat toch alweer weg?
Bert van Lent ook trouwens
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja timur en ramon zijn tof. soms wel wat voorspelbaar maar wel leuk. ik lach me altijd ziek met het flirt je stijf om kwart voor een. altijd leuk
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zitten
Schuldig aan zojuist genoemde feit. Meestal staat het op als ik net terugkom van sporten. En dan blijf ik inderdaad even zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gehoord, jammer.
[..]
Flirt je stijf is zo'n radio item waarvoor je na het parkeren van je auto nog ff in de auto blijft zitten
wat wel?quote:
bahquote:
mjah...ik zag op FB ook al iets over Milk Incquote:
bestaan die nog dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...ik zag op FB ook al iets over Milk Inc
dat verbaasde mij ookquote:
Jaaaaa! Ik wil er heenquote:
opzich lijkt het me wel grappig om mee te maken ja. toch goede herinneringen aan vanuit de middelbare school tijd haha. ik ga ook wel eens naar 80's/90's partiesquote:
Sportpaleis Antwerpenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
opzich lijkt het me wel grappig om mee te maken ja. toch goede herinneringen aan vanuit de middelbare school tijd haha. ik ga ook wel eens naar 80's/90's parties
oh dat is ook nog best in de buurt ook. Laatste 90's party waar ik was gewoon de venga boys en captain jack nog gezien. awesome memories waren dat haha. anyway. tot straks mensen ik ben sporten.quote:
die dubstep hype op 3fm mag anders van mij per direct afgevoerd wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het grote nadeel van 538 dat er te weinig diversiteit in muziek zit, m.a.w. je hoort iedere dag dezelfde liedjes 5x per dag zeg maar. Dat vind ik bij 3FM een stuk beter, buiten het feit dat die zender ook iets meer bij mijn persoonlijke muzieksmaak aansluit. Zo heb ik dankzij 3FM Mumford & Sons ontdekt, en de laatste weken gaat er qua volume ook een tandje bij als Rudimental wordt gedraaid. Of eigenlijk een heel gebit
Dubsteb vind ik ook niks, maar dat nummer van Rudimental is drum & bass. Maar de grenzen tussen dubsteb en D&B vervagen wel zo. Dubsteb vind ik dus ook vreselijk, gewoon niet te volgen, D&B daarentegen kan ik heel goed pruimen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die dubstep hype op 3fm mag anders van mij per direct afgevoerd worden
nou...gooi je gebit er maar tegenaan danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind het grote nadeel van 538 dat er te weinig diversiteit in muziek zit, m.a.w. je hoort iedere dag dezelfde liedjes 5x per dag zeg maar. Dat vind ik bij 3FM een stuk beter, buiten het feit dat die zender ook iets meer bij mijn persoonlijke muzieksmaak aansluit. Zo heb ik dankzij 3FM Mumford & Sons ontdekt, en de laatste weken gaat er qua volume ook een tandje bij als Rudimental wordt gedraaid. Of eigenlijk een heel gebit
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...gooi je gebit er maar tegenaan dan
Nee, gewoon je laminaat leggen. Dan kun je er zondag lekker naar kijken en trots zijn dat het ligtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meer(Zal zondag wel weer worden)
Nee, dam vind ik het nog niks.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iets met patriotisme enzulks... ik houd ook niet van voetbal, maar met EK/WK supporter ik Nederland. al is dat meer voor de gezelligheid dan het voetbal zelf.
Ik ga niks doen.. voorlopig geen energie voorquote:
Minder slapen werkt echt! Heb 8 uurtjes geslapen. Vriend duwde me uit bed, dus had ik sowieso geen keus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ga niks doen.. voorlopig geen energie voor![]()
Jij al klaar met pakken?
Ik slaap al niet langer als 6 uurquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Minder slapen werkt echt! Heb 8 uurtjes geslapen. Vriend duwde me uit bed, dus had ik sowieso geen keus.
Biiijna klaar met inpakken. Wat verzorgingsstuff en pillen erin en ben klaar. Zo naar me ouders met me vriend.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ga je ook posten als jullie gaan neuken?
8 aanhouden haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik slaap al niet langer als 6 uureerder minder dan meer
anyway wanneer wordt ik verwacht op schiphol![]()
![]()
maar mooi zo dus zo goed als klaar voor de reis..
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ga je ook posten als jullie gaan neuken?
No thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?
Düsseldorf International Airport. Ik kan de weg ernaar dromen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
8 aanhouden haha.
Ik ga via Dusseldorf.
Btw, DM functie werkt niet
Duseldorf is ook goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
8 aanhouden haha.
Ik ga via Dusseldorf.
Btw, DM functie werkt niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan evt. een keer live verslag doen van een fap sessie?
Automaatje!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Mijn planning klopt nu al niet meer
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:02 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Mijn planning klopt nu al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |