Ik vond het altijd superrrrrr fijn!! Soms draaide ik ook de illegale laat-slaap-vroeg, haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben een laat-slaper... begint me wel een beetje de keel uit te hangen, vooral aangezien ik broodnodig een sociaal leven moet zoeken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ is er klaar voor!
[ afbeelding ]
Oeps! Dan heb ik je even gemistquote:
Als ze net als rusland vandaag spelen komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ is er klaar voor!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps! Dan heb ik je even gemist
Hoi henrivo!
quote:
Dusss.. anders zeg je gewoon even 2x gedag. Dombo..quote:
Pientjûûûh!quote:
Hiiii!quote:
Nou, inderdaad!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als ze net als rusland vandaag spelen komt het helemaal goed
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het te doen is, 2 sc's bijhouden. Ik zal het merken de komende tijd
Zullen we dr wat vaart achter zetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.
Doe jij dat maar eens!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zullen we dr wat vaart achter zetten?
Jup! En daarna van zondag tot dinsdag weg, dan een nachtje thuis slapen & dan ga ik woensdag langs mijn ouders (zijn op vakantie) en dan blijf ik daar ook een nachtje slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
wat zijn de weekendplannen voor de mensen hier? allemaal NL - DEN kijken of andere plannen?
Goeie docuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet ik dan denken aan opvang voor mensen zoals in deze docu: http://www.human.nl/programma-44730-holland-doc:-jeroen-jeroen (overigens een erg goede docu)?
Hoi trouwens
Ik zag hem laatst op nederland 3. ik vond het wel aangrijpend moet ik zeggen. Respect ook voor de hulpverleners. ik heb zelf wel eens met verstandelijk beperkten gewerkt ik weet alleen niet of ik dat dag in / dag uit vol zou houden...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goeie docuDas wel zo'n beetje de doelgroep waar ik mee gewerkt heb.
Het is echt heel mooi werkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst op nederland 3. ik vond het wel aangrijpend moet ik zeggen. Respect ook voor de hulpverleners. ik heb zelf wel eens met verstandelijk beperkten gewerkt ik weet alleen niet of ik dat dag in / dag uit vol zou houden...
Je past op het huis / planten / beestjes / post?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe jij dat maar eens!
[..]
Jup! En daarna van zondag tot dinsdag weg, dan een nachtje thuis slapen & dan ga ik woensdag langs mijn ouders (zijn op vakantie) en dan blijf ik daar ook een nachtje slapen
ja mee eens. ik heb echt een engelengeduld, maar soms kan dat ook ineens op zijn. ik zou in ieder geval niet geschikt zijn om full-time te werken in die sector....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is echt heel mooi werkMaar je moet het kunnen, zeg maar.
Mijn geduld is ook wel eens op hoor, en daar is niks mis meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja mee eens. ik heb echt een engelengeduld, maar soms kan dat ook ineens op zijn. ik zou in ieder geval niet geschikt zijn om full-time te werken in die sector....
Ik gewoon gewoon nog thuisquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je past op het huis / planten / beestjes / post?
Voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
wat zijn de weekendplannen voor de mensen hier? allemaal NL - DEN kijken of andere plannen?
In de KSC net zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.
ik zie het ook in die docu hoor. die verzorger is dan ineens heel kort naar Jeroen toe en je ziet dat het voor hem echt moeilijk is om netjes en correct te blijven. wel heel ferm en absoluut.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn geduld is ook wel eens op hoor, en daar is niks mis mee
Gesport, nagels gedaan (zie foto), met vriendinnetje geluncht + naar de stad geweest (pinpas was niet blij) + daar avond gegeten. Beetje voetbal gekeken en nu met iPad in bed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag, automaatje?
Misschien ben je gewoon niet gemaakt om te gokkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had trouwens Tsjechie in de finale staan in de pool.
*veegt reet af met beduimeld kladje*
Ik zie het maar positief. Er is tenminste continuïteit in mijn wilde gok-avonturen.
Wat een vertrouwen in de Tsjechen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had trouwens Tsjechie in de finale staan in de pool.
*veegt reet af met beduimeld kladje*
Ik zie het maar positief. Er is tenminste continuïteit in mijn wilde gok-avonturen.
Zozo, goed bezig! Sportief hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gesport, nagels gedaan (zie foto), met vriendinnetje geluncht + naar de stad geweest (pinpas was niet blij) + daar avond gegeten. Beetje voetbal gekeken en nu met iPad in bed.
En jij?
Ja, ik dacht te lezen dat je een luie dag had, haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:45 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zozo, goed bezig! Sportief hoorOpgestaan, lui geweest, gedouched, weer lui geweest, naar huis gegaan, daar nog stééds lui geweest, gekookt, mn iphone in het water laten vallen
, eten weggegooid omdat ik geen honger meer had (zie vorige item), voetbal gekeken, en nu beetje FOK!ken, southpark kijken op de achtergrond, zometeen slapen
Ohja, had ik al gezegd dat ik een luie dag heb?
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht te lezen dat je een luie dag had, haha.
Ik moet morgen mijn verdieping opruimen...
Zullen we een deal maken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meer(Zal zondag wel weer worden)
iets met patriotisme enzulks... ik houd ook niet van voetbal, maar met EK/WK supporter ik Nederland. al is dat meer voor de gezelligheid dan het voetbal zelf.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarom zou het dan ineens wel leuk zijn?
zullen we combineren?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zullen we een deal maken?
Jij laminaat leggen en ik mijn kamers opruimen? Beide morgen!
In de zin van samen laminaat leggen en samen opruimen?quote:
Ik heb zo'n buurman. Huis in oranje folie verpakken, zijn kinderen in oranje laten spray-painten, noem maar op. Dat deed meneer een week of twee geleden. Oefenpotje tegen de Bulgaren verloren, en al het oranje verdween weer als sneeuw voor de zon.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iets met patriotisme enzulks... ik houd ook niet van voetbal, maar met EK/WK supporter ik Nederland. al is dat meer voor de gezelligheid dan het voetbal zelf.
Nee dat gaat me ook echt te ver hoor. wedstrijd kijken doe ik nog wel aan mee. maar de zooi versieren nee. ik woon in een flat en de bovenburen hebben vlaggetjes opgehangen. en dat kan best irritant zijn. maar niet zo erg als de flat erlangs... die is compleet oranjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb zo'n buurman. Huis in oranje folie verpakken, zijn kinderen in oranje laten spray-painten, noem maar op. Dat deed meneer een week of twee geleden. Oefenpotje tegen de Bulgaren verloren, en al het oranje verdween weer als sneeuw voor de zon.
Die kinderen...dat geschreeuw in die tobbe met groene zeep buiten op de zondagmorgen, ik zal het niet snel vergeten.
De brave borst is een mooi weer-supporter pur sang
check.....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, vooral als net zo hard waait als nu, haha. Dan ga je niet blij worden van vlaggetjes.....
Ik woon achter een sloot, DAT is pas een herrie! (kikkers en zulks)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, vooral als net zo hard waait als nu, haha. Dan ga je niet blij worden van vlaggetjes.....
Ik naast een spoor, maar daar wen je wel aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik woon achter een sloot, DAT is pas een herrie! (kikkers en zulks)
Ik lig al lekker in bedquote:
Wil er niet aan moeten wennenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik naast een spoor, maar daar wen je wel aan
Brabantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Change of plans dan maar....
Wat is je adres?
Geen zin in... En daarnaast is Leiden niet om de hoekquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog... kunt er nog steeds uit, omkleden en uitgaan
uhuh... brabant is niet in de buurt van leiden neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen zin in... En daarnaast is Leiden niet om de hoek
Nope, woon aan de andere kantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
uhuh... brabant is niet in de buurt van leiden neemaar je kunt nog wel naar stratum (als je in de buurt van EHV woont...)
Nee. Ik ben drukdoende met navelstaren.quote:
nee druk op FB...damsel in distress (nee geen friendzone gebeurenquote:
Haha, succes ermeequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee druk op FB...damsel in distress (nee geen friendzone gebeuren)
Waarom? Ik ben je vriend. We all float down here.quote:
Ik heb miets meer te vertellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben je vriend. We all float down here.
Wil ik een videoclip posten? Dat jij me zo kunt vertellen wat je ervan denkt?quote:
Laminaat leggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meer(Zal zondag wel weer worden)
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.quote:
neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.
Dit kan ik niet ongedaan maken zeker?
Fuck my life.quote:
Die moest ik even opzoeken. Was even bang dat zelfvermeende internet-eindbaas Francisco van Jole me gevonden had.quote:
ik zie het even niet in directe vergelijking met JB. wel met het carpe diem voor hipstersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken. Was even bang dat zelfvermeende internet-eindbaas Francisco van Jole me gevonden had.
Blijkt het over een James Bond film te gaan.
leg eens uit hoe je dat doet....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.
Dichterlijke vrijheid zou je het kunnen noemen. Daarnaast ben ik meer van het memento mori voor not-so hipsters.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zie het even niet in directe vergelijking met JB. wel met het carpe diem voor hipsters
maare komt je tekst niet veel krachtiger over nu?
quote:
Pien beter onder de duim houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
En weer wakker dankzij een serie welgeplaatste vuistslagen op het gelaat. Ik moet hem dat toch eens afleren.
Koffie, en snel ook.
http://www.textfixer.com/tools/capitalize-sentences.phpquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik was naar een andere wereldquote:
Automatic_ phone home?quote:
w00t! Thanks!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.textfixer.com/tools/capitalize-sentences.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |