Ik vond het altijd superrrrrr fijn!! Soms draaide ik ook de illegale laat-slaap-vroeg, haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben een laat-slaper... begint me wel een beetje de keel uit te hangen, vooral aangezien ik broodnodig een sociaal leven moet zoeken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ is er klaar voor!
[ afbeelding ]
Oeps! Dan heb ik je even gemistquote:
Als ze net als rusland vandaag spelen komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ is er klaar voor!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps! Dan heb ik je even gemist
Hoi henrivo!
quote:
Dusss.. anders zeg je gewoon even 2x gedag. Dombo..quote:
Pientjûûûh!quote:
Hiiii!quote:
Nou, inderdaad!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als ze net als rusland vandaag spelen komt het helemaal goed
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet alleen niet of het te doen is, 2 sc's bijhouden. Ik zal het merken de komende tijd
Zullen we dr wat vaart achter zetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.
Doe jij dat maar eens!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zullen we dr wat vaart achter zetten?
Jup! En daarna van zondag tot dinsdag weg, dan een nachtje thuis slapen & dan ga ik woensdag langs mijn ouders (zijn op vakantie) en dan blijf ik daar ook een nachtje slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
wat zijn de weekendplannen voor de mensen hier? allemaal NL - DEN kijken of andere plannen?
Goeie docuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet ik dan denken aan opvang voor mensen zoals in deze docu: http://www.human.nl/programma-44730-holland-doc:-jeroen-jeroen (overigens een erg goede docu)?
Hoi trouwens
Ik zag hem laatst op nederland 3. ik vond het wel aangrijpend moet ik zeggen. Respect ook voor de hulpverleners. ik heb zelf wel eens met verstandelijk beperkten gewerkt ik weet alleen niet of ik dat dag in / dag uit vol zou houden...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goeie docuDas wel zo'n beetje de doelgroep waar ik mee gewerkt heb.
Het is echt heel mooi werkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst op nederland 3. ik vond het wel aangrijpend moet ik zeggen. Respect ook voor de hulpverleners. ik heb zelf wel eens met verstandelijk beperkten gewerkt ik weet alleen niet of ik dat dag in / dag uit vol zou houden...
Je past op het huis / planten / beestjes / post?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe jij dat maar eens!
[..]
Jup! En daarna van zondag tot dinsdag weg, dan een nachtje thuis slapen & dan ga ik woensdag langs mijn ouders (zijn op vakantie) en dan blijf ik daar ook een nachtje slapen
ja mee eens. ik heb echt een engelengeduld, maar soms kan dat ook ineens op zijn. ik zou in ieder geval niet geschikt zijn om full-time te werken in die sector....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is echt heel mooi werkMaar je moet het kunnen, zeg maar.
Mijn geduld is ook wel eens op hoor, en daar is niks mis meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja mee eens. ik heb echt een engelengeduld, maar soms kan dat ook ineens op zijn. ik zou in ieder geval niet geschikt zijn om full-time te werken in die sector....
Ik gewoon gewoon nog thuisquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je past op het huis / planten / beestjes / post?
Voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
wat zijn de weekendplannen voor de mensen hier? allemaal NL - DEN kijken of andere plannen?
In de KSC net zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier is de snelheid een beetje wisselend, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |