check.....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, vooral als net zo hard waait als nu, haha. Dan ga je niet blij worden van vlaggetjes.....
Ik woon achter een sloot, DAT is pas een herrie! (kikkers en zulks)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, vooral als net zo hard waait als nu, haha. Dan ga je niet blij worden van vlaggetjes.....
Ik naast een spoor, maar daar wen je wel aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik woon achter een sloot, DAT is pas een herrie! (kikkers en zulks)
Ik lig al lekker in bedquote:
Wil er niet aan moeten wennenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik naast een spoor, maar daar wen je wel aan
Brabantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Change of plans dan maar....
Wat is je adres?
Geen zin in... En daarnaast is Leiden niet om de hoekquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog... kunt er nog steeds uit, omkleden en uitgaan
uhuh... brabant is niet in de buurt van leiden neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen zin in... En daarnaast is Leiden niet om de hoek
Nope, woon aan de andere kantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
uhuh... brabant is niet in de buurt van leiden neemaar je kunt nog wel naar stratum (als je in de buurt van EHV woont...)
Nee. Ik ben drukdoende met navelstaren.quote:
nee druk op FB...damsel in distress (nee geen friendzone gebeurenquote:
Haha, succes ermeequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee druk op FB...damsel in distress (nee geen friendzone gebeuren)
Waarom? Ik ben je vriend. We all float down here.quote:
Ik heb miets meer te vertellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben je vriend. We all float down here.
Wil ik een videoclip posten? Dat jij me zo kunt vertellen wat je ervan denkt?quote:
Laminaat leggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik moet morgen mijn laminaat gaan leggen (de laatste kamer + gang), heb geen zin meer(Zal zondag wel weer worden)
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.quote:
neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.
Dit kan ik niet ongedaan maken zeker?
Fuck my life.quote:
Die moest ik even opzoeken. Was even bang dat zelfvermeende internet-eindbaas Francisco van Jole me gevonden had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |