Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.quote:
neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.
Dit kan ik niet ongedaan maken zeker?
Fuck my life.quote:
Die moest ik even opzoeken. Was even bang dat zelfvermeende internet-eindbaas Francisco van Jole me gevonden had.quote:
ik zie het even niet in directe vergelijking met JB. wel met het carpe diem voor hipstersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken. Was even bang dat zelfvermeende internet-eindbaas Francisco van Jole me gevonden had.
Blijkt het over een James Bond film te gaan.
leg eens uit hoe je dat doet....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog even en ik trek die capslock eraf met een roestige oude tang. Ben je ergens in alle haast heel ontspannen een compleet verhaal aan het tikken, gefocused op je toetsen (blindtikken heb ik nooit geleerd) en kom je er tegen het einde van hoofdstuk zeven achter dat je je capslock ergens getoucheerd hebt, hetgeen over het geheel genomen nogal een schreeuwerige indruk maakt.
Dichterlijke vrijheid zou je het kunnen noemen. Daarnaast ben ik meer van het memento mori voor not-so hipsters.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zie het even niet in directe vergelijking met JB. wel met het carpe diem voor hipsters
maare komt je tekst niet veel krachtiger over nu?
quote:
Pien beter onder de duim houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
En weer wakker dankzij een serie welgeplaatste vuistslagen op het gelaat. Ik moet hem dat toch eens afleren.
Koffie, en snel ook.
http://www.textfixer.com/tools/capitalize-sentences.phpquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik was naar een andere wereldquote:
Automatic_ phone home?quote:
w00t! Thanks!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.textfixer.com/tools/capitalize-sentences.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |