SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Het valt me mee dat je niet naar Guusje bent vanavondquote:
ik stond vanavond in de file naar het stadion...vond ik wel genoegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik twijfelde heeeeel erg om dit jaar te gaan
Hallo!quote:
Wat ging jij doen dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik stond vanavond in de file naar het stadion...vond ik wel genoeg
naar huis, dan moet ik ook over de Kennedylaan omdat zo'n beetje alle wegen binnendoor afgesloten zijn wegens werkzaamhedenquote:
Oh lekker irritant!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
naar huis, dan moet ik ook over de Kennedylaan omdat zo'n beetje alle wegen binnendoor afgesloten zijn wegens werkzaamheden
Was het gezellig?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
Ben weer terug van de verjaardag!
Nu even wat drinken en snacken pakken
meestal drink en snack je toch juist óp een verjaardag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
Ben weer terug van de verjaardag!
Nu even wat drinken en snacken pakken
Best wel, maar was doodop van een drukke dag werkenquote:
Harry Vermeegenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
EK. Vroeg me al af waarom Harry Vermeegen weer teken van leven gaf afgelopen week...
gatverdamme...het was toch niet zo'n slome kringverjaardag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Best wel, maar was doodop van een drukke dag werkenWel gepraat met mensen maar kende er verder niemand, allemaal vrienden van mijn zwager
@ArTiC: Heb ik ook gedaan, maar ze houden van alternatieve hapjes en die vind ik dan niet zo lekker
Ik ben lui vanavond, dus copy/paste even een eerdere fanpost van mezelf:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Harry Vermeegen
die regenjas dichtknopen en op de trein naar Siberië zetten
mooi...ik ben er stil vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben lui vanavond, dus copy/paste even een eerdere fanpost van mezelf:
Het nadeel van een EK is natuurlijk dat de minst leuke man van Nederland ook weer is opgegraven om je trommelvliezen te teisteren. Want iedere seconde dat Harry Vermeegen weer eens iets volslagen onbegrijpelijks loopt te schreeuwen op radio of tv sterft iemands humorkwab finaal af, ergens in het land.
Wat zeg je Harry? Vind je dat lachen? Oh.
Neuh, gelukkig niet. Was er ook even om mijn gezicht te laten zien en een cadeau te geven. Blijft toch familiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gatverdamme...het was toch niet zo'n slome kringverjaardag?
bitterballen en bier heb je nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |