True, true, maar ik krabbel weer langzaam omhoogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat maakt voor jou toch niets uit? Als ze maar een hartslag heeft... toch?
[..]
Zal ik doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
probeer die tijdens de meet maar te ontdekken
Heb je dat wel dan foto's in je fobo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen fobo heeft, anders hadden we al kunnen kijken of ze "goede eigenschappen" heeft
cockblocking in progressquote:
heb hier geen foto'squote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik doenmag jij dan bij mij ook doen.
[..]
Heb je dat wel dan foto's in je fobo?
Jij kan een god niet zien, maar een god kan jou wel zien.quote:
gaan we bijdehand doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij kan een god niet zien, maar een god kan jou wel zien.Je kan hooguit voelen of een god in de buurt is.
Ik wacht wel tot de meetquote:
Ik was het ik ben boogschutterquote:
In mijn kniequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dan weet ik niet waar je die pijl heen hebt geschoten
Mis blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dan weet ik niet waar je die pijl heen hebt geschoten
Ja dat was niet de bedoeling hij moest in het hartquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:33 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow waar moest die heen dan![]()
zit nu ergens in een knie
My badquote:
Zo te lezen moet iemand zijn eisen weer even bij laten werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat maakt voor jou toch niets uit? Als ze maar een hartslag heeft... toch?
[..]
Wat zijn jouw eisen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo te lezen moet iemand zijn eisen weer even bij laten werken
dat klopt maar stiekum heeft iedereen toch wel een eisenlijstje oftewel een plaatje van de ideale man/vrouwquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Eisenlijstjes zijn er om weg te gooien wanneer je "de ware" tegenkomt.
De ideale man/vrouw bestaat niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dat klopt maar stiekum heeft iedereen toch wel een eisenlijstje oftewel een plaatje van de ideale man/vrouw
eisen niet voorkeuren wel...een relatie is toch altijd geven en nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dat klopt maar stiekum heeft iedereen toch wel een eisenlijstje oftewel een plaatje van de ideale man/vrouw
Dat is een goedequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn enige eis is dat ze mij accepteert zoals ze is en ik haar ook
Klopt, heb ik ook hoor, maar vaak is het wel zo dat zogenaamd belangrijke eisen als sneeuw voor de zon verdwijnen als blijkt dat die er helemaal niet zo toe doen, of omdat ze te accepteren zijn omdat andere dingen weer leuker zijn. Of zoiets.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
idd geven en nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
eisen niet voorkeuren wel...een relatie is toch altijd geven en nemen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn enige eis is dat ze mij accepteert zoals ze is en ik haar ook
Ah, nog een duracellsponsorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
letterlijk en figuurlijk![]()
zo niet dan heb ik altijd nog een nachtkastje vol
Dat hebben mannen dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
je test alles eerst uit?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mijn nachtkastje ligt ook vol hoor...met tijdschriften, medicijnen, rommel.quote:
lijkt me niet verstandig om dat allemaal te nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn nachtkastje ligt ook vol hoor...met tijdschriften, medicijnen, rommel.
Ik zit er ook al klaar voorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:57 schreef ArTiC het volgende:
waarom is het nog geen 18 uur?
ik heb er zin in
Jaaaaaa net!!! Ik kom niet meer bij!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Auto, heb je die post van mij in het WB topic gezien?
Wat raad je ons mannen hier aan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou alles ook weer niet........ervaring genoeg ermee lijkt me
Doe je de mijne ook....?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga over een paar weken de auto ook weer eens in de wax zetten. Truckcleaner werkt altijd goed tegen die vliegjes, en anders een ouwe panty met zeepsop.
wat voor motor heb je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, motor lekker gepoetst, morgen mag ie in de wax
Hele massagraven insecten van de voorkant weggehaald, heel de lamp zat onder
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:07 schreef henrivo het volgende:
Zo. Boodschappen ook weer in huisgehaaldSloeg bijna nog een oud vrouwtje tegen dr gezicht met de steel van een mop die ik wilde afrekenen net
![]()
Ooooo!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Paar kratjes Warsteiner en we praten nergens meer over.
what....the...fuck...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.
Nu begin je een beetje eng te worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nog een keer goeie, geile en keiharde seks wil moet je het met een bejaarde vrouw doen. Die zijn altijd stikgeil. Het kan namelijk iedere keer de laatste keer zijn.
Moet de mijne ook doen maar die was nog vrij schoon. De motor daarentegen was niet meer rood maar rood met spikkels. Goede tip overigens, zal hem onthouden voor de volgende keer. Had nu Wash & Shine gebruikt, had pa nog staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga over een paar weken de auto ook weer eens in de wax zetten. Truckcleaner werkt altijd goed tegen die vliegjes, en anders een ouwe panty met zeepsop.
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te verquote:
ik ben ook veel gewend maar dit gaat echt net te ver. er zullen vast wel mensen zijn die er op kicken hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te veren dat zegt wat
Een hele ranzige slechte waar niemand de humor van inziet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat het een mopje is hè?
Ik welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Met jou weten we het nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Dudequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Ach, dat is vaker als ik een mop vertelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Een hele ranzige slechte waar niemand de humor van inziet?
Je zegt het zelf he?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat mij zelfs te veren dat zegt wat
Misschien toch je grapjes maar eens upgraden naar 2012quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Ach, dat is vaker als ik een mop vertel
Niet alleen mijn grapjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien toch je grapjes maar eens upgraden naar 2012
jij ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten hier, ik wens jullie allen heel veel plezier voor straks en vanavond!
Doei!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten hier, ik wens jullie allen heel veel plezier voor straks en vanavond!
Have funquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb een reputatiequote:
have fun!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Kper_Norci het volgende:
koken enzoquote:
Ik ben er nogquote:
Welke chicken Tonight?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:23 schreef henrivo het volgende:
Dilemma dilemma... Wordt t vanavond chicken tonight? Of toch die kant-en-klare jachtschotel met rijst?
Yamaha Diversion 600 uit 1995.quote:
Ik ga toch niet drinken vanavond dus daar hoef ik het niet voor te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
koken enzoiig ik dan. ondertussen eventjes kijken.
ik zou voor de jachtschotel gaan. goei bodempje leggen
Kerryquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke chicken Tonight?
Hier word het pompoenrisotto met geitenkaas.
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke chicken Tonight?
Hier word het pompoenrisotto met geitenkaas.
leuke fietsquote:
Gelukkig er zijn nog mensen die mij niet kennenquote:
Als je een beetje met de woorden husselt krijg je dit:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig er zijn nog mensen die mij niet kennen
Hele leuke fiets inderdaad. Ideale beginnersmotor, kan hem iedereen aanraden die een degelijke bike zoekt. En ik heb er heel veel plezier van! Wat rijd jij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
leuke fietsheeft mijn neef ook (iets nieuwer model though)
Mensen zijn niet gelukkig tot ze mij kennenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:35 schreef henrivo het volgende:
[..]
Als je een beetje met de woorden husselt krijg je dit:
Er zijn nog mensen die mij gelukkig niet kennen
Oke ik stop al
ik ken je niet, maar toch ben ik gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen zijn niet gelukkig tot ze mij kennen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar toch ben ik gelukkig
zou het bij mij dan andersom werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |