True, true, maar ik krabbel weer langzaam omhoogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat maakt voor jou toch niets uit? Als ze maar een hartslag heeft... toch?
[..]
Zal ik doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
probeer die tijdens de meet maar te ontdekken
Heb je dat wel dan foto's in je fobo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen fobo heeft, anders hadden we al kunnen kijken of ze "goede eigenschappen" heeft
cockblocking in progressquote:
heb hier geen foto'squote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik doenmag jij dan bij mij ook doen.
[..]
Heb je dat wel dan foto's in je fobo?
Jij kan een god niet zien, maar een god kan jou wel zien.quote:
gaan we bijdehand doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij kan een god niet zien, maar een god kan jou wel zien.Je kan hooguit voelen of een god in de buurt is.
Ik wacht wel tot de meetquote:
Ik was het ik ben boogschutterquote:
In mijn kniequote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dan weet ik niet waar je die pijl heen hebt geschoten
Mis blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
dan weet ik niet waar je die pijl heen hebt geschoten
Ja dat was niet de bedoeling hij moest in het hartquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:33 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow waar moest die heen dan![]()
zit nu ergens in een knie
My badquote:
Zo te lezen moet iemand zijn eisen weer even bij laten werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat maakt voor jou toch niets uit? Als ze maar een hartslag heeft... toch?
[..]
Wat zijn jouw eisen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo te lezen moet iemand zijn eisen weer even bij laten werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |