Alleen jammer dat het te vaak voorkomt dat zij hun kinderen niet fatsoenlijk kunnen opvoeden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind een multiculti wijk vaak gezelliger dan een volledig autochtone wijk. Vind de mensen van buitenlandse afkomst vaak veel vriendelijker en gastvrijer dan de gemiddelde Nederlander.
Da's bij de Nederlanders toch net zo goed?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het te vaak voorkomt dat zij hun kinderen niet fatsoenlijk kunnen opvoeden.
Ik had gisteravond eenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Dames, ik ga jullie aan het bier zetten
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)er-en-gezonder.dhtml
Ik vind een multicultiwijk ook leuker hoor, de sociale controle is groter en ze proberen iig nog een gesprekje met je aan te knopen. Maar ik woon hier net 2 maanden, werk fulltime en heb daarnaast ook nog wel wat dingen te doen. En huis is voor mij vooral een plekje waar ik even rustig bij wil komen van al dat gedoequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind een multiculti wijk vaak gezelliger dan een volledig autochtone wijk. Vind de mensen van buitenlandse afkomst vaak veel vriendelijker en gastvrijer dan de gemiddelde Nederlander.
Ja... Bij mn ouders woonde ik in een tokkiewijk, daarna in het centrum van een andere stad en nu in een wat meer multiculti. Tokkiewijk was het ergste, daar kon je 's avonds niet echt veilig over straatquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's bij de Nederlanders toch net zo goed?
Dat klopt. Helaas vallen de Nederlandse en Turkse rotjongeren op. Vaak terroriseren zij niet eens hun eigen wijk, maar andere wijk. In hun eigen wijk worden ze namelijk gecontroleerd door de omgeving.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's bij de Nederlanders toch net zo goed?
Hier hetzelfde. Fulltime job en parttime studie. Ik wil dan nog wel kunnen genieten van de rust.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef douche-eendje het volgende:
werk fulltime en heb daarnaast ook nog wel wat dingen te doen. En huis is voor mij vooral een plekje waar ik even rustig bij wil komen van al dat gedoe
Gelukkig heb ik een Turkse achtergrond, dat lekkere eten kan ik ook wel regelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik had een tijdje terug pech met de auto, stond midden op een druk kruispunt, en kon door een afgebroken bout van de wielophanging, waardoor rechtsvoor het wiel schuin stond bijna geen kant op. Er waren 5 mensen van buitenlandse afkomst die hulp aanboden, Nederlanders liepen gewoon voorbij.
Maar ik vind multiculti ook tof vanwege het lekkere eten overal, ik hou daarvan en vind de Nederlandse keuken nou niet bepaald hoogstaand.
Het is gewoon precies hetzelfde als met die zogenaamde "kut Marokkanen". Klein gedeelte van de groep die het voor de rest verpest. Ik heb niks tegen Marokkanen, of welke afkomst dan ook, kijk, ben wel van mening dat als je hier alleen maar rotzooi loopt te trappen, ja, dan kan je net zo goed oprotten, maar ik ken ook genoeg Marokkaanse jongeren die een HBO opleiding volgen en zich gewoon goed gedragen, daar ga ik liever mee om dan een kut Hollander die de boel loopt te verzieken zeg maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas vallen de Nederlandse en Turkse rotjongeren op. Vaak terroriseren zij niet eens hun eigen wijk, maar andere wijk. In hun eigen wijk worden ze namelijk gecontroleerd door de omgeving.
Ik weet waar je het over hebt. Ik ben namelijk een van de personen die een pesthekel heeft aan die kleine groep omdat ze het voor de rest (vooor ons) verpesten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is gewoon precies hetzelfde als met die zogenaamde "kut Marokkanen". Klein gedeelte van de groep die het voor de rest verpest. Ik heb niks tegen Marokkanen, of welke afkomst dan ook, kijk, ben wel van mening dat als je hier alleen maar rotzooi loopt te trappen, ja, dan kan je net zo goed oprotten, maar ik ken ook genoeg Marokkaanse jongeren die een HBO opleiding volgen en zich gewoon goed gedragen, daar ga ik liever mee om dan een kut Hollander die de boel loopt te verzieken zeg maar.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar ik dacht serieus dat jij van Marokkaanse afkomst was syl, gebeurt niet vaak dat ik daar de mist mee in ga
Dat had ik ook wel geloofd als jij Marokkaan was.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet waar je het over hebt. Ik ben namelijk een van de personen die een pesthekel heeft aan die kleine groep omdat ze het voor de rest (vooor ons) verpesten.
[..]Waarom dacht je dat? Ik ben wel benieuwd.
Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, en ik vind je krullen op de foto's in je fobo ook aardig "Marokkaans", omdat de meeste Turkse mensen stijl haar hebben. Dat heb ik altijd geleerd over het verschil tussen Marokkanen en Turken, de ene groep heeft krullen, de ander stijl haarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom dacht je dat? Ik ben wel benieuwd.
Serieus?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel geloofd als jij Marokkaan was.
Krullen? Ik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, en ik vind je krullen op de foto's in je fobo ook aardig "Marokkaans", omdat de meeste Turkse mensen stijl haar hebben. Dat heb ik altijd geleerd over het verschil tussen Marokkanen en Turken, de ene groep heeft krullen, de ander stijl haar
Ja, ik let niet zo op dat soort dingen.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, gewoon je laminaat leggen. Dan kun je er zondag lekker naar kijken en trots zijn dat het ligt
[..]
Nee, dam vind ik het nog niks.
Je moet niet overdrijven meneerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
Tijd voor een meet @ afkickkliniek?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben net rosé bier gaan halen, want ik heb een taxi vanavond
Oeps...!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mevrouw, wat doet u nou? U noemt mij meneer.Zo oud ben ik nog niet hoor.
Ja, goed geregeld he? Haha. Ik was al naar de supermarkt gereden voor fris... Dus ja.. Nu toch alcoholquote:
Kwakquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
Waar ga je heen? En mag ik er ook eentje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben net rosé bier gaan halen, want ik heb een taxi vanavond
Straight-edge is a wastequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |