ja zeker, mag ook wel een keerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps...!
[..]
Ja, goed geregeld he? Haha. Ik was al naar de supermarkt gereden voor fris... Dus ja.. Nu toch alcohol
Dank je!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ja zeker, mag ook wel een keer![]()
![]()
Ik zeg proost voor vanavond
Ik ga voetbal kijken bij een vriendengroep en het is met BBQquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
Waar ga je heen? En mag ik er ook eentje?
Straight-edge is a waste
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
Veel plezier autoje hebt lekker weer iig
Gourmetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Nou uhh 1 man buiten achter de bbq zetten en binnen etenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Een zeiltje? met dit weer? Waait wegquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
BBQ onder een zeiltje gaat prima. Of binnen iets anders eten.
bbq waait dan uit ook trouwensquote:
Ik twijfel of dit TMI isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, de rijst met kip en pittige saus van gisteravond, naja, zeer pittige saus zorgt momenteel voor een "burning ring of fire"...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, de rijst met kip en pittige saus van gisteravond, naja, zeer pittige saus zorgt momenteel voor een "burning ring of fire"...
Hahahahaha dat is je strafquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben bij mij ouders weeste eten, waarom moet ik gestraft worden voor iets wat mijn pa gefixt heeftquote:
Die zal dat nu vast ook hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben bij mij ouders weeste eten, waarom moet ik gestraft worden voor iets wat mijn pa gefixt heeft
`quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die is het gewend, die houdt van pittig eten, ik niet
Pittig is niet altijd lekker, maat soms wel. Ligt eraan hoeveel je ervan eetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die is het gewend, die houdt van pittig eten, ik niet
Ah, je meeneemwcquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ach, het is al een stuk minder dan daarnet. Alleen nu is het probleem dat ik met mijn kont vast zit in die emmer water.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Ach, het is al een stuk minder dan daarnet. Alleen nu is het probleem dat ik met mijn kont vast zit in die emmer water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |