Dat had ik ook wel geloofd als jij Marokkaan was.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet waar je het over hebt. Ik ben namelijk een van de personen die een pesthekel heeft aan die kleine groep omdat ze het voor de rest (vooor ons) verpesten.
[..]Waarom dacht je dat? Ik ben wel benieuwd.
Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, en ik vind je krullen op de foto's in je fobo ook aardig "Marokkaans", omdat de meeste Turkse mensen stijl haar hebben. Dat heb ik altijd geleerd over het verschil tussen Marokkanen en Turken, de ene groep heeft krullen, de ander stijl haarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom dacht je dat? Ik ben wel benieuwd.
Serieus?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel geloofd als jij Marokkaan was.
Krullen? Ik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik meende dat ik dat ergens gelezen had, en ik vind je krullen op de foto's in je fobo ook aardig "Marokkaans", omdat de meeste Turkse mensen stijl haar hebben. Dat heb ik altijd geleerd over het verschil tussen Marokkanen en Turken, de ene groep heeft krullen, de ander stijl haar
Ja, ik let niet zo op dat soort dingen.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, gewoon je laminaat leggen. Dan kun je er zondag lekker naar kijken en trots zijn dat het ligt
[..]
Nee, dam vind ik het nog niks.
Je moet niet overdrijven meneerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
Tijd voor een meet @ afkickkliniek?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben net rosé bier gaan halen, want ik heb een taxi vanavond
Oeps...!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mevrouw, wat doet u nou? U noemt mij meneer.Zo oud ben ik nog niet hoor.
Ja, goed geregeld he? Haha. Ik was al naar de supermarkt gereden voor fris... Dus ja.. Nu toch alcoholquote:
Kwakquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
Waar ga je heen? En mag ik er ook eentje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben net rosé bier gaan halen, want ik heb een taxi vanavond
Straight-edge is a wastequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje verslaafden...
ja zeker, mag ook wel een keerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps...!
[..]
Ja, goed geregeld he? Haha. Ik was al naar de supermarkt gereden voor fris... Dus ja.. Nu toch alcohol
Dank je!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:21 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ja zeker, mag ook wel een keer![]()
![]()
Ik zeg proost voor vanavond
Ik ga voetbal kijken bij een vriendengroep en het is met BBQquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
Waar ga je heen? En mag ik er ook eentje?
Straight-edge is a waste
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
Veel plezier autoje hebt lekker weer iig
Gourmetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Nou uhh 1 man buiten achter de bbq zetten en binnen etenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
Een zeiltje? met dit weer? Waait wegquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
BBQ onder een zeiltje gaat prima. Of binnen iets anders eten.
bbq waait dan uit ook trouwensquote:
Ik twijfel of dit TMI isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, de rijst met kip en pittige saus van gisteravond, naja, zeer pittige saus zorgt momenteel voor een "burning ring of fire"...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, de rijst met kip en pittige saus van gisteravond, naja, zeer pittige saus zorgt momenteel voor een "burning ring of fire"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |