De jouwe ook, of niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar kleren kapot scheuren mag ze zo ook wel doen hoor![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar kleren kapot scheuren mag ze zo ook wel doen hoor![]()
Euh het zit zo .......... mmmmmmmquote:
Nee joh, ze is toch gaan BBQ ofzo dus vertel nou maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het zit zo .......... mmmmmmm
Automatic leest toch niet terug?
Zo snel mogelijk doorposten dan, 336 posts zal ze wel niet teruglezen neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het zit zo .......... mmmmmmm
Automatic leest toch niet terug?
Oh dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, ze is toch gaan BBQ ofzo dus vertel nou maar.
Waarom niet gewoon nu?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Wie kan mij voor vanavond de buitenspelregel nog even uitleggen?
Dafuq ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Wat ben je ook een ding he!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Op zich is het wel begrijpelijk hoor, ik voel ook altijd enorm de behoefte om met mijn hand in mijn broekje te gaan als ik iets van automatic_ zie, al is het maar een post hier ofzo, laat staan een foto.
Ik snap nu waarom je nog maagd bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Google. Ik heb geen zin om het uit te leggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik niet dus leg mij dat eens uit en gelijk die buitenspelregel ook als je toch bezig bentquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je nog maagd bent.
Ja joh waarom nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg tijn, om ervoor te zorgen dat er geen mannetjes een beetje gaan afwachten voor de goal en er steeds diepe ballen gespeeld worden.. Heeft iemand de buitenspel regel verzonnen..
Er moet altijd 1 speler van de tegenspeler op de helft van de tegenspeler voor de aangespeelde speler staan als de bal naar voren wordt gespeeld van een medespeler naar een andere medespeler.
Zo niet, dan is het buitenspel.
Tijn mag gevoerd wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja joh waarom nietiets met voeren en troll
Lekkerding?quote:
Are you tokking to me?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja joh waarom nietiets met voeren en troll
Doe je alsof of... ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik dacht serieus dat buitenspel was als de bal buiten de lijnen was. En niet dat gedoe met spelers die op helften en lijntjes moeten staan als de bal gespeeld moet worden.
De waarheid ligt in het midden. Als ik naar voetbal kijk dan zie ik dus echt nooit dat het buitenspel is.quote:
nee dat is de stipquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Als ik naar voetbal kijk dan zie ik dus echt nooit dat het buitenspel is.
Waar ligt de waarheid dan?quote:
Buitenspel zie ik altijd wel. Maar ondanks dat ik al jaaaren lang Football Manager speel ben ik niet goed in tactische zetten. Toevallig is nu Jan van Halst op de radio, die is daar meester in.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Als ik naar voetbal kijk dan zie ik dus echt nooit dat het buitenspel is.
Zo ver was ik alquote:
buitenspelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver was ik alik moet nu toch echt de waarheid nog vinden. Wellicht kan mijn collega helpen die claimt altijd de waarheid te hebben.
Dank jequote:
Ik heb mijn oranje boxer al aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb mijn oranje boxer al aanTMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |