Neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
Heb ik nog iets gemist, zal ik alle 336 posts teruglezen ?
Altijd handigquote:
Volgens je eigen normen en waarden? Of normen en waarden die sociaal geaccepteerd zijn?quote:
Ik denk het laatste want anders heb ik een probleem met automatic_ en dat wil je echt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens je eigen normen en waarden? Of normen en waarden die sociaal geaccepteerd zijn?
Haha vertel, wat gaat automatic_ dan doen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk het laatste want anders heb ik een probleem met automatic_ en dat wil je echt niet
Nou, dan verandert ze van kleur, ze wordt namelijk groen, en ze wordt zo groot dat ze uit d'r kleren scheurt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha vertel, wat gaat automatic_ dan doen?
Haar kleren kapot scheuren mag ze zo ook wel doen hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, dan verandert ze van kleur, ze wordt namelijk groen, en ze wordt zo groot dat ze uit d'r kleren scheurt.
Go get 'm tiger...rraawwrrquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar kleren kapot scheuren mag ze zo ook wel doen hoor![]()
De jouwe ook, of niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het zit zo .......... mmmmmmmquote:
Nee joh, ze is toch gaan BBQ ofzo dus vertel nou maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het zit zo .......... mmmmmmm
Automatic leest toch niet terug?
Zo snel mogelijk doorposten dan, 336 posts zal ze wel niet teruglezen neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het zit zo .......... mmmmmmm
Automatic leest toch niet terug?
Oh dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh, ze is toch gaan BBQ ofzo dus vertel nou maar.
Waarom niet gewoon nu?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Wie kan mij voor vanavond de buitenspelregel nog even uitleggen?
Dafuq ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Wat ben je ook een ding he!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Op zich is het wel begrijpelijk hoor, ik voel ook altijd enorm de behoefte om met mijn hand in mijn broekje te gaan als ik iets van automatic_ zie, al is het maar een post hier ofzo, laat staan een foto.
Ik snap nu waarom je nog maagd bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Google. Ik heb geen zin om het uit te leggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik niet dus leg mij dat eens uit en gelijk die buitenspelregel ook als je toch bezig bentquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je nog maagd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |