quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb mijn oranje boxer al aanIets subtieler graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM/DM een idee ?
[..]
Ik heb mijn oranje boxer al aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is de jouwe dan??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iets subtieler graagPM/DM een idee ?
En terecht!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
1 van mijn 2 notes:
13-01-2010 @ 17:09quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
scheermesjesplaatje in een topic over hoe van acne af te komen
Wij ook, waait als een gek.quote:
gelukkig heb je ook een oranje boxer aan!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En het is ook te fris om met een (oranje) shirtje over straat te gaan
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gelukkig heb je ook een oranje boxer aan!
toch wel triest dat je hem daarmee warm moet houden...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm ja
*stop volgen klikt*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die houdt wel mijn belangrijkste lichaamsdeel warm ja
Ben er trouwens nog niet achter waar ik deze tekst vandaan toverde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat als een droom en fantasie begint, kan met die instelling dat je je dromen volgt nog altijd werkelijkheid worden.
Goeie middagquote:
Misschien ergens gehoord of gelezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ben er trouwens nog niet achter waar ik deze tekst vandaan toverde.Kan me niet voorstellen dat het niet door iemand anders geschreven is.
Hallow!quote:
Dames gaan voorquote:
Dat denk ik dus wel, maar nu vraag ik me af waar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien ergens gehoord of gelezen?
Mooiste uitspraak die ik ken. Ook mijn manier van de wereld bekijken trouwens.quote:Some people see things as they are and say why, I dream things that never were and say why not.
[..]
Ik heb mijn oranje boxer al aanow ik draag altijd een oranje string als ze moeten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow ik draag altijd een oranje string als ze moeten spelen
Wij passen wel bij elkaar dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow ik draag altijd een oranje string als ze moeten spelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |